Rinteen hallitus teki persuista tarpeettomia

Anonyymi

Hallitusohjelmasta on tihkunut tietoja, joiden mukaan matupolitiikkaa tiukennetaan mm. jalkapantoja käyttämällä. Mahtaa persuja harmittaa, varsinkin kun porvarihallitus muutenkin jo sai matuvyöryn loppumaan. Mistäs nyt oppositiossa sitten räksytetään? Tuleeko ilmastopolitiikasta persujen pääaihe?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä menoa Persuista jää jäljelle vain Jussin peRINNE-yhdistys vaalimaan muistoja...;D

• Anonyymi

Persut itkee kun joutuvat syömään oman karvaan kalkkinsa

• Anonyymi

Perussuomalaiset kiittää !kansa äänesti,lähes suurin puolue vain marginaalin erolla demareista jotka jäivät myös keskikokoiseksi kuten persutkin.

• Anonyymi

Antti ja Pekka natseina!

Vähän kuin Pekka ja Pätkä elokuvassa...

• Anonyymi

Siinäpäs näette, että äänet eivät persuille menneet hukkaan. Tehokasta oppositiopolitiikkaa jopa ennen hallituksen syntyä. Järki alkaa voittamaan, mutta tämä ei vielä riitä.

• Anonyymi

Enemmän tuossa kiinnitti huomiota , että toisen asteen oppimateriaali tulee ilmaiseksi ja päiväkotien ryhmäkokoa pienennetään ym.
      Ovatkohan myös opinnoissa tarvittavat läppärit ym ilmaisia?
      Ei tuosta taida vanhusten hoitoon jäädä mitään, jatkuuko sama meininki?

• Anonyymi

Laitetaan nyt tuo matuasia ensin kuntoon, niin sitä rahaa alkaa jäämään omiinkin tarpeisiin.

• Anonyymi

Veikkaan että Antti Rinteen demarijohtoinen hallitus tekee persujakin persumpaa maahanmuuttopolitiikka vain kiusaksi:(

IL:n tiedot hallitusohjelmasta: Kiintiöpakolaiset valikoidaan jatkossa Suomeen sopeutumisen perusteella (31.5.2019)
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/84b7d17e-e589-4467-97ca-9a2988173832
      "Iltalehden hallitusneuvotteluista saamien tietojen mukaan Antti Rinteen (sd) tuleva hallitus tekee laittoman maahantulon torjuntaohjelman, valitsee kiintiöpakolaiset jatkossa Suomeen sopeutumisen perusteella sekä ottaa jalkapannat käyttöön kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille."
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15675420/rinten-penalta-tulee-tekemaan-pakolaispolitiikkaa

Tää ei oo oikein:(

• Anonyymi

Pitää tunnustaa että aika yllättävä veto kun ottaa huomioon että mitkä puolueet siellä hallituksessa tulee istumaan. Tosin eihän tuo pannan käyttö vielä koko ongelmaa ratkaise.

Nyt kun vielä suhtaudutaan tähän ilmastoasiaankin terveellä järjellä ja realismilla sen suhteen että mitä täällä ihan oikeasti voidaan asian eteen tehdä jotta sillä olisi jotain globaalia vaikutusta niin johan alkaa persut olla ihan oikeasti ihmeissään että mites tässä nyt näin kävi.

No jos näin tosiaan tulee käymään niin se on tosi että ilman Perussuomalaisten kovaa kannatusta näitä asioita ei olisi otettu vakavasti. Itse Persujen kannattajan en ole ollenkaan pahoillani jos muutkin puolueet näkevät Persujen linjan järkeväksi ja alkavat itsekin sitä noudattaa!

• Anonyymi

se on demarin ja vihreän painajaisuni että ps on seuraavissa vaaleissa yli 30% puolue. Siksi niiden on pakko tehdä persupolitiikkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe