Oletko laatikkopää?

Anonyymi

Kysymys suunnattu lähinnä palstan miehille, mutta saa naisetkin toki vastata (kaipa sitä on myös laatikkopäisiä naisia).

14

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääni on soikea ja hieman neliskanttinen ja kuontalona upea sasikalju.

t. DarkFear en pääse nyt kirjautumaan

• Anonyymi

Montako yksityislentokonetta ja limusiinia SINÄ omistat itse?

• Anonyymi

Hauska ajatus sinänsä "laatikkoukko", asuu laatikossa ja sen näkee aina PikkuKekkosessa, siinä lastenohjelmassa, missä on myös Reppuheppu.

Ja tuossa on myös hyvin huilua osaava soittava kai joku Iina-niminen josta pidän kun joskus katson.

Laatikkoukko ja reppuheppu ovat siis rosvoja?

• Anonyymi

Itselläni ovat vähän kipeitä vieläkin, kun useampia kylkiluita murtui kerralla... 3kk yleensä kai on se paranemisaika, mutta en tarvitse enää juurikaa särkylääkkeitä nukkumiseen, vaikka hengittäminen on vieläkin, aivastaminen ja yskiminen tuntuu kipua paljon...

Luun murtumissa juurikin tyypillistä luulen miten lääkärit kertoivat että ei voi oikeastikaan sitten parantaa, eikä kannata yrittääkään leikataan sitten, pelkkä lepo ja ravinto auttaa, olenkin syönyt aika hyvinkin nyt.

• Anonyymi

Uskalsin kokeilla itse sormilla miten lääkärit yleensä tunnustelevat kylkiluita, niin toisella puolella sydämen alla aika pehmeitä vielä mutta luutumisvaiheessa verrattuna toisen puolen kylkiluihin... sisäisiä luunmurtumia tuollaiset.

Uskalsin kokeilla itse että mille tuntuu... useampia parannusvaiheessa sitten noita luita.

• Anonyymi

Oli säikäytti minua tuollainen uni... niin noniin särkylääkkeet voivat aiheuttaa unissakin tuollaisia juttua, jotka ovat vähän epätoivottuja ominaisuuksia: kun olin katsonut avaruusohjelmia, ja kun talossa on hissi niin HUI säikähdin kun hissin oven takana seisookin sitten joku hahmo jostain avaruusohjelmasta, mutta tajusin heti että oli unen kuvitusta asioista tuollainen :D

Tuollainen on aika "yllättävää", kun avaat oven niin takana seisookin paikoillaan joku ihminen joka tuijottaa sinua suoraan silmiin :D

• Anonyymi

Jääkaapin ovenkin jos unessa avaat, niin se olisi muuten tyhjä mutta olisi vain tuijottava pääkallo sisällä :D

• Anonyymi

Mutta niin on aika hauska tuo en olle varma onko IIna joka hauskuuttaa lapsia PikkuKakkosessa, ReppuHeppu myös samassa jutussa... tuo huilua soittava jos nimensä on edes Iina, on mielestäni ihastuttava mutta ulkonäöltään ei aivan minun tasoa, mutta huolisin koska on niin ihastuttava.

• Inte vet vad menar "laatikkopää". Jag e mannen med långa flettor.

• Minkälainen on laatikkopää?

• Anonyymi

Sellainen pää, jossa on leveä, jykevä ja kulmikas leuka.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellainen pää, jossa on leveä, jykevä ja kulmikas leuka.

Robert Pattinson?

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Robert Pattinson?

Joo, siinä on yksi hyvä esimerkki laatikkopäästä ja naiset tykkää. 🧐

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56