Ja täällä sama meno jatkuu, ätmit, rumat miehet ja välimerkitön 🤣 Mitä sinkuille kuuluu? Onko sutinaa?
Vuodet kuluu
78
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla miestä?
- Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Miten se tähän kysymykseen liittyy?
Tuo oli vain kömpelö yritys sinun vokoittelemiseksi. Sellainen ätmimaailmaan kuuluva joka paikkaan esitettävä epätoivoinen kysymykseksi naamioitu toteamus.
Ätmit ovat naisenpuutteesa.
- Anonyymi
Ilmeisti vanhuksilla vuodet kuluvat ja lihat lisääntyvät varallisuuskin vähenee kun ikää tulee, , kun pitäisi olla juurikin toisinpäin.
- Anonyymi
Yli 2 vuotta jo yksin vaikka oma yritys on ollut kovaa.
Olen vähän jopa yllättynyt, että miten matala oma tasoni on, naisille kelpaan vain kaveriksi.
Vastakaikua tuntuu tulevan vain sellaisilta vähän löysiltä ja epäviehättävät kasvot omaavilta naisilta jotka on yleensä vähän iäkkäitäkin.- Anonyymi
Oletko katsonut peiliin?? Jos saat vastakaikua niiltä vähemmän kauniilta naisilta, ehkä ovat kuitenkin omaa tasoasi.. Jotain mättää, jos kauniit ei sinua huoli???
- Anonyymi
Mitä se kova yritys tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko katsonut peiliin?? Jos saat vastakaikua niiltä vähemmän kauniilta naisilta, ehkä ovat kuitenkin omaa tasoasi.. Jotain mättää, jos kauniit ei sinua huoli???
millaisia ovat kauniit naiset ja millaisia ovat vähemmän kauniit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan tämän kyllä ja projekti oman tason nostamisesta on jo käynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kova yritys tarkoittaa?
Aktiivista treffailua. Yli 50 treffit takana.
- Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Ehkä kelpaat kaveriksi, koska et itse tee aloitetta romanttisesta kansankäymisestä?
En ole täysin varma mistä kiikastaa, mutta olen kyllä kerran saanut palautetta, että olen "tosi asiallinen" ja useimmiten saan pakit jo ennen kuin tarjoutuu edes tilaisuus yrittää mitään.
Kun ei ole mikään pilke silmäkulmassa charmikas flirttailija niin tämän nettideittailun "tulos tai ulos"-toimintamalli on aika haastava. Jos et saa miehenä välittömästi luotua jalat alta vieviä kipinöitä niin nainen siirtyy seuraavaan. Anonyymi kirjoitti:
En ole täysin varma mistä kiikastaa, mutta olen kyllä kerran saanut palautetta, että olen "tosi asiallinen" ja useimmiten saan pakit jo ennen kuin tarjoutuu edes tilaisuus yrittää mitään.
Kun ei ole mikään pilke silmäkulmassa charmikas flirttailija niin tämän nettideittailun "tulos tai ulos"-toimintamalli on aika haastava. Jos et saa miehenä välittömästi luotua jalat alta vieviä kipinöitä niin nainen siirtyy seuraavaan.Totta... Mut tiiätkö, se on kannaltani hyvä ettei napannut 😊 koska nuo ihmiset olivat vääriä sinulle. Jatka deittailemista niin se sopiva tule eteen ihan varmasti 😊
MyLMyR kirjoitti:
Totta... Mut tiiätkö, se on kannaltani hyvä ettei napannut 😊 koska nuo ihmiset olivat vääriä sinulle. Jatka deittailemista niin se sopiva tule eteen ihan varmasti 😊
Ja siis sun kannaltasi 😂 ei mun. Puhelin muuttaa sanoja 😁
- Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Sanonpahan vaan että jos joku sopivan kumppanin löytäminen vaatii noin paljon vaivaa että pitää käydä kymmenillä treffeillä eikä sittenkään tärppää niin mieluummin annan olla. Treffailu on todella stressaavaa tällaiselle introvertin luonteen omaavalle aspergerille varsinkin kun se treffailu tuottaa pelkkiä pettymyksiä.
KilttiMies89 - Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Ajattelinkin että kiinnostuitko heti kun oli hyvä sun kannaltasi. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sanonpahan vaan että jos joku sopivan kumppanin löytäminen vaatii noin paljon vaivaa että pitää käydä kymmenillä treffeillä eikä sittenkään tärppää niin mieluummin annan olla. Treffailu on todella stressaavaa tällaiselle introvertin luonteen omaavalle aspergerille varsinkin kun se treffailu tuottaa pelkkiä pettymyksiä.
KilttiMies89Mut tiiätkö, on myös introverttinaisia :) Eikä kukaan pakota heti treffata, moni nainen haluaa kirjoitella pitempää. Silloin voi tutustua hyvin jo ennen treffejä. ;)
Multi liikenteessä.
MyLMyR kirjoitti:
Ai sä? Ok, hauskaa tutustua multi partakaveri 😊
Joku on liikkunut täällä rekkaamattomana mylmyrinä. Oletko sama?
Partakaveri kirjoitti:
Joku on liikkunut täällä rekkaamattomana mylmyrinä. Oletko sama?
No en 😊 ihan itse tämän nimimerkin joskus keksin 😊
MyLMyR kirjoitti:
No en 😊 ihan itse tämän nimimerkin joskus keksin 😊
No sitten eikun hyvää päivää ja tervetuloa takaisin 😊
Partakaveri kirjoitti:
No sitten eikun hyvää päivää ja tervetuloa takaisin 😊
Kiitos 😁 kuka sinä oot sitte 😁
MyLMyR kirjoitti:
Kiitos 😁 kuka sinä oot sitte 😁
Riippuu keltä kysyy. Pertiksi haukkuvat 😂. Mutta olen vuosia vanha anonyymi. Viimeaikoina käyttänyt nimimerkkejä Saapasnaama ja Vihertäjä ennen tätä.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Riippuu keltä kysyy. Pertiksi haukkuvat 😂. Mutta olen vuosia vanha anonyymi. Viimeaikoina käyttänyt nimimerkkejä Saapasnaama ja Vihertäjä ennen tätä.
Arvelinkin että oli jotain samaa vihertäjän kanssa ja kun sitä ei ole näkynyt niin..
Partakaveri kirjoitti:
Oletko sitten se kuuluisa Pertti? Mulle ku ei koskaan auennut miksi muut sitä aina haukkuvat XD
MyLMyR kirjoitti:
Oletko sitten se kuuluisa Pertti? Mulle ku ei koskaan auennut miksi muut sitä aina haukkuvat XD
En ole. Mutta muut kiusaavat että olisin Pertin tai Pönttiksen multinikki.
Partakaveri kirjoitti:
En ole. Mutta muut kiusaavat että olisin Pertin tai Pönttiksen multinikki.
Ok. No, tällä palstalla kaikkia kiusataan aina välillä. Valitettavasti.
- Anonyymi
Eipä ihmeempiä. Roky Erikcson kuoli... :(
https://www.youtube.com/watch?v=ugfqx1_yBps- Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Ok. Oletko kova fani?
Olen hyvän musiikin fani. Rokylla tärkeä osuus hyvän musiikin historiassa.
https://www.youtube.com/watch?v=0OytJYBfwUk
- Anonyymi
Onkohan taistelusukeltajillakaan tuollaista koulustusta että pitää pakotettu valvomaan pidetty hereillä yli 72 tuntia pelkästään vedellä ja valveilla kokoajan pitää olla :D
Tuollainen idea tuli... joltain pääesikunnan vääpeliltä että voit kokeilla itse, mutta on hengenvaarallista yrittää jo 108 tuntia kokonaan hereillä ja toimintakykyisenä.
Sydän kärsii, eli sydäninfarktin riski on suuri jos ei osaa hallinnoida itse tuollaista valvomistaan.
Täysin ilman mitään stimulantteja, vesi ja happi ovat vain käytössäsi.
Tämä on jännä kun: 72 tuntia tuollainen ylittää, niin alkaa tulemaan kummallisia hallusinaatioita, kuten itsellenikin tuli juuri eli: eräs kuollut koira tulee kulkemaan jaloissa kuten olisi elossa, kuin varjona :D
Tuollaisessahan ei ole mitään hätää jos tiedät mitä tuollainen on, mutta muuten aika vaativaa harjoitusta.- Anonyymi
Tuollaisesta missä pitää pakosti valvoa paljon tunteja, voit kokeilla, jos unenpuute vaivaa, kokeile valvoa vaikka 72 tuntia vaikka aluksi yhteenmenoon, nukkumatta ollenkaan, ja tehden normaaleja töitäsi... kokeile miten kauan kestät olematta nukkumatta, ei saa käyttää mitään stimulantteja no kahvia ja se onkin korkein mitä voit käyttää sitten.
- Anonyymi
Eli käytännössä teet työtä 24 tuntia ja 60minuuttia jokainen vuorokausi täysillä nukkumatta ollenkaan, kerrot tuon 3:lla niin tulee täyteen se 72 tuntia, jolloin olet "täysipäiväinen työntekijä" _D
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytännössä teet työtä 24 tuntia ja 60minuuttia jokainen vuorokausi täysillä nukkumatta ollenkaan, kerrot tuon 3:lla niin tulee täyteen se 72 tuntia, jolloin olet "täysipäiväinen työntekijä" _D
Ööööö... Miksi? 🤔
- Anonyymi
No sama meno mutta tyypit vähän vaihtuneet, uutta porukkaa tullut ja vanhaa lähtenyt.
Sehän kertoo, et vanha porukka edennyt surinaa eteenpäin 😊 Tai sit kyllästynyt samaan menoon 😊
- Anonyymi
MyLMyR kirjoitti:
Sehän kertoo, et vanha porukka edennyt surinaa eteenpäin 😊 Tai sit kyllästynyt samaan menoon 😊
Osa on löytänyt kumppanin jopa ätmeistä.
- Anonyymi
Tuskin uskon ainakaan yliopistoista hhahah, en minä ainakaan huolisi mitään yliopiston professori-tyttöäkään jos edes yhtään riittävän kaunista olisi olemassakaan :D:D
- Anonyymi
Suomen Yliopistojen älykkyystaso on niin ala-arvoista, oikeastaan alakoululaisten tasoa nykyvertailussa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin uskon ainakaan yliopistoista hhahah, en minä ainakaan huolisi mitään yliopiston professori-tyttöäkään jos edes yhtään riittävän kaunista olisi olemassakaan :D:D
Tota.... mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Yliopistojen älykkyystaso on niin ala-arvoista, oikeastaan alakoululaisten tasoa nykyvertailussa :D
Ookoo. Liittyi voimakkaasti aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs palstalaisten älykkyystaso?
- Anonyymi
Tuossa haaste esitä diagrammina temporaalinen siirtymä mustan aukon rajavyöhykkeellä ollessa, kuinka se vaikuttaa ihmisen elimistöön, kun menee sisälle ja jos poistuu mustasta aukosta, esitä aivan diagrammina tai kokeile itse, no teoriahan on aina vain mielikuvitusta, eli miten kun menet lähelle singulariteettia, miten ihmisen aivot ja aivokemiat toimivat silloin entä ihmisen aikakäsitys?
- Anonyymi
HortenMarket
Vapaa kuvaus
Lopetan nimimerkillä kirjoittelun.
Käyttäjän kirjoittamat viestit - Anonyymi
eihän tuollaisen tehtävän nyt pitäisi olla kovinkaan vaikea todistaa jos oletetaan että singulariteettä aika ei kulje ei valokaan ei silloin kulje, helppo olisi piirtää diagrammi sitten miten ihmisen ajan käsitys vääristyy gravitaation suuhteessa.
- Anonyymi
yksinkertainen logaritminen käyrä pelkästäänhän tuollainen olisi sitten etäisyys siihen "singulariteettiin", eli mustaan aukkoon esim.
Mutta jos nyt luotetaan siihen että musta-aukko on singulariteetti ja millainen se on oikeisti sitten, se on haasteellista, Sinun pitää käydä Event Horizonissa, eli Tapahtumahorisontin takana ja sieltä takaisin tulla kertomaan :D Anonyymi kirjoitti:
yksinkertainen logaritminen käyrä pelkästäänhän tuollainen olisi sitten etäisyys siihen "singulariteettiin", eli mustaan aukkoon esim.
Mutta jos nyt luotetaan siihen että musta-aukko on singulariteetti ja millainen se on oikeisti sitten, se on haasteellista, Sinun pitää käydä Event Horizonissa, eli Tapahtumahorisontin takana ja sieltä takaisin tulla kertomaan :DVitsit. En tajunnut mitään :) mut hienoa, että joku tajuaa :) mustat aukot ovat kiehtovia xD
- Anonyymi
Sellaista se saattaa olla yliopiston ylläpidossa elämä joskus valmistuu ja joskus ei.
- Anonyymi
Monella voi kulua 40 vuottakin jotta saa maisterin tutkinnon, ja sitten voikin alkaa hakemaan KELA:lta eläkettä.
- Anonyymi
Sitten olisi huvittava juttu eli olet ylikoulutettu kaikkiin tehtäviin kun jo 40 vuotta yliopistossa opiskellut, sitten opiskeja sanoisi sitten: opiskelin kyllä siellä 40 vuotta mutta en oppinut yhtään mitään.
- Anonyymi
Kirjoitin väärin kun oli tarkoitus sanoa että ei meillä ole enää töitä noin korkeastikoulutellu kun olet opiskellut 40 vuotta yliopistossa, ja sanot että et ole saanut maisterin papereita olet silti ylikoulutettu, vanhuuseläkkeelle mars, kuten kaikkien yli 25-vuotiaiden pitäisi lähteä.
Annetaan vain näiden kouluttejun maksaa välilläkin meidän elantomme eli eläkkeemme.
- Anonyymi
Rumien miesten vuodet on aina samanlaisia. Käteenvetoa ja haaveilua naisen saamisesta.
- Anonyymi
Mitä Hollolaan kuuluu?
MyLMyR kirjoitti:
Hyvää kuulu 😁 tykkään asua siellä 😊
Hollolan kukonkoivussako, ainut paikka minkä tiedän siellä. :)
Rallicrossia oon käynyt katsomassa ja poika ajoi siellä joskus kilpaa crossipyörällä.Jiimen kirjoitti:
Hollolan kukonkoivussako, ainut paikka minkä tiedän siellä. :)
Rallicrossia oon käynyt katsomassa ja poika ajoi siellä joskus kilpaa crossipyörällä.En vielä tiedä kukonkoivusta 😀 et missä se on. Asun lähellä keskussairaalaa. Lyhyt matka töihin 😁
MyLMyR kirjoitti:
En vielä tiedä kukonkoivusta 😀 et missä se on. Asun lähellä keskussairaalaa. Lyhyt matka töihin 😁
Kukonkoivu on hiukan ennen hollolan keskustaa, länteen päin.
Rallicrossilla ja motocrossilla tarkoitin Kouvolan Tykkimäkeä, täältä pohjanmaalta katsottuna ne on siellä melkein vierekkäin, kukonkoivu ja tykkimäki. :)
Kukonkoivusta on tuttua vain jokkisrata jossa ei kai enää saa ajaa mutta tykkimäki porskuttaa vielä.Jiimen kirjoitti:
Kukonkoivu on hiukan ennen hollolan keskustaa, länteen päin.
Rallicrossilla ja motocrossilla tarkoitin Kouvolan Tykkimäkeä, täältä pohjanmaalta katsottuna ne on siellä melkein vierekkäin, kukonkoivu ja tykkimäki. :)
Kukonkoivusta on tuttua vain jokkisrata jossa ei kai enää saa ajaa mutta tykkimäki porskuttaa vielä.Aaa, nyt tiiän. Mä asun lähempänä Lahtea :)
- Anonyymi
Kiva nähdä suakin! Valtiksen ja yksink. blondin lisäksi ainoa nainen, jonka juttuja jaksaa lukea. Pliiiiis..... Älä nyt taas häivy johonkin...
Kiitos :) mut munkin milestä täällä on paljon naisia, hyviä kirjoittajia. Itselläni on ihan lempparikin yksi heistä :) Mut ehkä just tuo et "niin metsä vastaa..." pakottaa monesti vastaamaan vähemmän kiltisti, en tiedä :)
Omalla painollahan tuo elämä mänee. Ei ihmeitä. Töitä näin kesäsin ja välillä vapaata.
"Heikompina" hetkinä pohdiskelua, että elämän suunta puuttuu. Mutta noin lyleensä siinähän tuo lutviutuu vuosi toisensa perään etiäpäin.- Anonyymi
Menitkö Nuorgamiin?
Anonyymi kirjoitti:
Menitkö Nuorgamiin?
Ei tullu lähdettyä, ko paperi hommia oli vähän ja sitte yhet treffit.
Mökillä sitävastoin tuli käytyä ja yö telttailemassa tässä lähistöllä.pete_pjn kirjoitti:
Ei tullu lähdettyä, ko paperi hommia oli vähän ja sitte yhet treffit.
Mökillä sitävastoin tuli käytyä ja yö telttailemassa tässä lähistöllä.Telttailu on kivaa. Ootan keskiviikkoa, pitäisi olla lämmintä, niin ehkä sitten muksuja saa hoiukutettua johonkin telttailemaan. Yksin ku on pelottavaa nukkua teltassa metsässä, tai ainakin itse pelkään xD
MyLMyR kirjoitti:
Hmmm... elämän suunta puuttuu... Mikä sen suunnan sitten voi määrittää, ellet itse :)?
Sasse. Eihän sitä voikkaan ko mie ihte.
Ei vain löydy sellaista "palavaa intohimoa" ja innostusta, mitä nykypäivänä toitotetaan, oikein mitään asiaa kohti.pete_pjn kirjoitti:
Sasse. Eihän sitä voikkaan ko mie ihte.
Ei vain löydy sellaista "palavaa intohimoa" ja innostusta, mitä nykypäivänä toitotetaan, oikein mitään asiaa kohti.Täytyykö sitä olla? Eikö eläminen itsessään ja asioiden kokeminen ole jo itsestään riittävä 😊 palava intohimo... Tiiän mistä puhut 😊 itsekin olen kadottanut sen. Mutta toisaalta nautin elämästä enemmän, kun en koe sitä. Löysin viehätyksen suunnittelemista ja pikkuasioista iloitsemisesta 😊 oikeastaan pelottaa jo, ettei vain sitä tulisi enää, sitä palaavaa intohimoa... Aika silloin kuluu aivan liian nopeasti 😁 mut ei kai tällä temperamenttilla kovin kauan onnistu olla innostumatta 😁
- Anonyymi
Kun palstan ulkopuolella tekee/ajattelee jotain syvällistä ja järkevää, niin tänne tuleminen on kuin astuisi vajaaälyisten kerhoon. Tosi lapsellisia kurppa- ja lerppajuttuja. Ihan kuin pikkupennut kinastelisi.
No sehän tuo tasapainoa :) Kun miettii maailmankaikkeuden dualiteettia :) Uskon, että moni täällä sitten revittelee vastapainoksi livenä kilttinä olemiselle ;)
- Anonyymi
Tässä voisi sanoa että mitäpä minun sinkkuelämä sinulle kuuluu.
- Anonyymi
Kas mylli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845