Oon tosiaan 13 ja haluaisin päästä kesätöihin, kuinka löytää ja mistä ja kuinka paljon maksetaan?
Mistä löydän kesätöitä 13 vuotiaana
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs osaamista sinulla on tarjottavana. Oletko sitkeä kuin aasi. Nokkela kuin Taika jIm. Palkkapuolen oletkin jo sisäistänyt hyvin (paljonko maksetaan)
- Anonyymi
No siis varmaan fyysisyys ja periksiantamattomuus on suurimmat vahvuudet
- Anonyymi
Olet myöhässä!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=188&v=eOBi9kaeQ3A
Kysele sukulaisilta ja tutuilta.
Jos täytät 14 v vasta ensi vuonna, niin olet liian nuori.
https://www.kunkoululoppuu.fi/kesatyo/tutustu-tyoelamaan-hae-kesatoihin/
- Anonyymi
Itse aloitin 13-vuotiaana jakamalla mainoksia, yksin ja myöhemmin kaverin kanssa. Saatiin siitä liikunnat samalla, ja oli työnä sinänsä aika rentoa. Nopeus tietysti hommassa valttia, ja mainosten lajitteluun pitää varata ajasta iso osa.
- Anonyymi
Mansikanpoimintaan saattaisit vielä päästä, tai ainakin ensi vuonna. Yhden tai kahden vuoden päästä aukeaa enemmän mahdollisuuksia. :)
Kannattaa katsella esim. 4h-yhdistyksen sivuja, sieltäkin saattaa jotain löytyä.
Palkka vaihtelee työstä riippuen, mutta harvoinhan sitä ensimmäisessä työpaikassa rikastumaan pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251636Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691