Varatun naisen käytös.

Anonyymi

Kertokaapa miksi varattu nainen käyttäytyy alla olevalla tavalla :

- Tuijottelee silmiin varsinkin kun on vähän kauempana, saatan nostaa katseen ja huomaan hänen tuijottamasta. Joskus myös tuntuu että välttelee katsetta varsinkin lähemmältä etäisyydellä.
- Hymyilee
- Vitsailee ja kiusoittelee
- Nauraa huonoillekkin vitseille
- Tikusta tehnyt asiaa muutamia kertoja eli ei paljoakaan

Sitten on taukoja ettei tee mitään näistä. Käyttäytyy kuin en olisikaan paikalla.

Varmasti hymyilee ja katsoo silmiin muitakin. Vitsailusta ja kiusoittelusta en tiedä tekeekö muille.

Jonkun verran mietityttää mitä tuo touhu on vai onko mitään...
Nainen on minun mielestä mielenkiintoinen kaikinpuolin. Tietysti hän voi ajatella, että minun kanssani voi vähän vitsailla jne. kaveri mielessä. Mitenkään erityisen hyvin ei kuitenkaan tunneta.

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa ihastuneelta. Vähän enemmän pitäisi tietää että voisi varmemmin sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Mitä tietoja tarvitset?


      • Anonyymi

        Miten varattu? Hakeutuuko lähellesi, seuraasi, samaan paikkaan?


      • Anonyymi

        Kai täysin varattu, mutta ei varmaan naimisissa :)

        Joskus hakeutuu, mutta ei mitenkään jatkuvasti. Paikka jossa tapaamme on toki sellainen missä ollaan tekemisissä muutoinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai täysin varattu, mutta ei varmaan naimisissa :)

        Joskus hakeutuu, mutta ei mitenkään jatkuvasti. Paikka jossa tapaamme on toki sellainen missä ollaan tekemisissä muutoinkin.

        Vaikea vähän saada käsitystä . Katsominen on kuitenkin sellaista jota ei naiset yleensä tee ellei kiinnosta. Ehkä odottaa sulta sitä palstalla kuuluisaa "tee jotain" peliliikettä?! Välttely voi olla myös sitä, että jäätyy, tuntee itsensä yli-innokkaaksi, nolottaa jne. Harva ns. Varattu on välttämättä onnellinen. Saattaa olka vaikka ja mitä taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea vähän saada käsitystä . Katsominen on kuitenkin sellaista jota ei naiset yleensä tee ellei kiinnosta. Ehkä odottaa sulta sitä palstalla kuuluisaa "tee jotain" peliliikettä?! Välttely voi olla myös sitä, että jäätyy, tuntee itsensä yli-innokkaaksi, nolottaa jne. Harva ns. Varattu on välttämättä onnellinen. Saattaa olka vaikka ja mitä taustalla.

        Miten kiusoittelu ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea vähän saada käsitystä . Katsominen on kuitenkin sellaista jota ei naiset yleensä tee ellei kiinnosta. Ehkä odottaa sulta sitä palstalla kuuluisaa "tee jotain" peliliikettä?! Välttely voi olla myös sitä, että jäätyy, tuntee itsensä yli-innokkaaksi, nolottaa jne. Harva ns. Varattu on välttämättä onnellinen. Saattaa olka vaikka ja mitä taustalla.

        Juu vaikea arvioida mitään. Itse myös varattu niin empä helpolla mitään liikkeitä tee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu vaikea arvioida mitään. Itse myös varattu niin empä helpolla mitään liikkeitä tee :)

        Eli molemmat varattuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kiusoittelu ilmenee?

        Yleensä jotain tilanne kohtaisia juttuja. Ja joitain asioita minusta kiusoittelee. Ei mitään ulkonäkö juttuja eikä kaksimielisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli molemmat varattuja?

        Molemmat varattuja. Ja molemmat tietoisia tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat varattuja. Ja molemmat tietoisia tästä.

        Menee vaikeammaksi. Voi olla turvallista ajankuluakin jos molemmat varattuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menee vaikeammaksi. Voi olla turvallista ajankuluakin jos molemmat varattuja?

        Niin menee. Ehkä kaikki muu menisi helposti normi ystävällisyytenä, mutta pitkät katseet ja "jännä" hymy saa hämmästymään. Muittenkin naisten kanssa heitän juttua, mutta ei kyllä koskaan oo tullut tälläiseen törmättyä.


    • Anonyymi

      Naisia ja varsinkin varattuja naisia on välillä erittäin vaikea lukea. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Yleensä varatut naiset tekee tuota vain testatakseen omaa viehätys voimaansa. Kokeilevat, vieläkö saa jonkun kiinnostumaan.
      Jos kiinnostut, se loppuu tasan siihen.
      Tässä pelissä ei testimiehen tunteiden loukkaamisesta välitetä pätkän vertaa.

      Jos sinua kiinnostaa, kannattaa osoittaa se heti. Turha
      on miehen jäädä omaan haavemaailmaan rakentamaan pilvilinnoja.

      Erityisen selkeästi tämän voi arvata siitä, jos nainen on tasolta, johon sinä et yllä.

      Olen ollut tuollainen testimies ja erehdyin luulemaan, että nainen olisi minusta kiinnostunut ja vähän siinä mulle sydänsurujakin tuli. Ei ollut kiinnostunut kuin itsestään.

      Tuon tapauksen jälkeen olen alkanut havannoida, kuinka paljon varatut naiset tuota tekee. Kaikentasoiset.
      Joskus olen tästä asiasta naisten kanssa keskustellutkin, että miksi esim. pitää päästä baariin. Ovat kyllä myöntäneet, että käyvät vaan testaamassa, olisiko vientiä.
      Kotona kaikki hyvin, mutta lapset ja tasainen vaimoelämä tehnyt vähän epävarmaksi.

      • Anonyymi

        Oman arvion mukaan olisi ns. samaa tasoa kanssani :). Tuota oon vähän miettinyt, että testaako vain. Olisin ajatellut että testailu loppuisi nopeammin eikä kestäisi kuukausia, mutta mene ja tiedä. Mitään en ala ehdottelemaan, jos ei suoraan sitten joskus ilmaise kiinnostusta...


      • Anonyymi

        Tuntuu pahalta lukea tuollaisista " varattujen naisten testailusta". Itse en sellaiseen sortunut/sortuisi. Ihastunut kyllä mieheen. Hän sitten varmaan luulee että vaan testaan viehätysvoimaani :-(


      • Anonyymi

        Miten ilmaissut ihastumisesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe