Mies, laita sinne tinderiin se tekstikuvaus kiitos!!!

Anonyymi

Mies, jos haluat saada tinderistä osumia, niin laitathan sinne jotain tietoja itsestäsi. En todellakaan pistä sydäntä henkilölle, josta näen vain kuvan. Näitä miehiähän on tinder pullollaan! Haluan tietää, miten vietät aikaasi (työ, koulutus, harrastukset), millaisia haaveita sinulla on (haetko loppuelämän kumppania vai vain seksiseuraa), millainen tausta (eronnut, leski tms). Itse koitan löytää tinder-profiilista tiedon, tykkääkö mies lapsista vai ei tai onko hänellä itsellään lapsia vai eikö ole. Tämän tiedon voi antaa valokuvassa (ei toki lapsen kasvoja), tekstissä tai hymiöillä. Itse laitan sydämen vain miehille, joilla lapsia. Koen, että he pystyvät eläytymään minun lapsiperhe-elämääni parhaiten.

Haluaisin löytää juuri sut mun elämään!!!! <3

Hyvä tinder-profiili on tällainen
- monta kuvaa kasvoista & kehosta, edestä ja takaa. Maksimissa vuoden vanhoja. Valokuvien taustalla näkyy kotia, harrastuksia, työtä, tupakka/alkoholitapaa.
- tekstistä käy ilmi haaveet, harrastukset, työ/koulutus, lapsiluku, asuinpaikka/seutu, tupakoiminen alkoholinkäyttötapa
- hymiöissä näkyy vielä harrastukset ja elämä

Huono tinder-profiili
- vain yksi kuva tai kaikissa kuvissa aurinkolasit
- tekstittömyys
- hymiöttömyys

Tekstittömät tai kuvattomat eivät saa sydäntä naiselta (ellei kasvokuva kolahda jostain erityisestä syystä). Valikoimaa miehissä on niin paljon.

13

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tämän aloituksen perusteella kuulut itse aika pieneen vähemmistöön (tässä tapauksessa sinkut joilla on jo lapsi(a)) joten näkökulmasi ei vissiin edusta kovin laajassa määrin tinderin naisia. Monilla naisillakin nimittäin on vain muutama kuva ja ehkä ig, mutta ei muuten mitään tekstiä.

    • Anonyymi

      entäs voiko kuvaukseen laittaa sinkkuna olon vuosien määrä vai vasta kun erikseen kysytään,

    • Anonyymi

      Aika harva perheellinenkin mies haluaa naisen jolla on lapsia, tässä taitaa olla syy miksi olet sinkkuna. Toiseksi pistää silmään tuo oman edun tavoittelu, mieheltä pitää tivata kaikki mitä irti saa. Itselleni tuo särähtää enemmän ulkoisten tarpeiden tyydytykseen, onko mies riittävän hyvä? eikä suinkaan rakkauden löytämiseen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tähän jatkoa vielä: kun tota AP:N tekstiä lukee niin heti eka kyssäri mikä tulee mieleen on että pitääkö ton tinder(hyi saatana) profiilin siis olla joku lihatiski mainos? "Kuvia edestä ja takaa..." Miksei ämmät voi laittaa suoraan Hesariin hakua: "Haetaan lihaksikkaassa kunnossa olevaa, vähintään Brad Pittin ulkonäön omaavaa HYVÄTULOISTA ja herkkää MUTTA SOPIVAN KUSIPÄISTÄ käsilaukun kantajaa ja näyttelyesinettä jonka voi monkey brachata heti kun vielä parempi UHRI sattuu kohdalle.


    • HulluUkkoMetsästä

      Että mitähän vittua? Kävin pari kertaa tinderissä ja siellä oli 90% naisista joilla ei ollut joko lainkaan tekstiä tai sitten n. 10 hymiötä jotka kai kuvailivat sitä naista. Ne oli jotain vosuja extra meikeillä ja suikkari-ilmeillä ja tiukoissa leggingsseissä jne, tosi vakavasti otettavia kumppaneita...

      Kyllä mä niitä panisin, mutta tuskin muuta...

      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu että hoitelisit sukupuolitauteja monella eri lääkärillä... nyky ämmät kolunneet varmana jo tarpeeksi monen ovimaton ja elättäjän lompakot tyhjiksi ja alkaa olla melkosen puhkinussittuja... ellet sitten halua panna samalla niiden ämmien jokasta jätkää samalla


    • Anonyymi

      Joo ei kyllä tää ap edusta kaikkia naisia. Itse naisena ei mun mielestä tarvii olla kuvia joka vatun suunnalta ja jos on paljon emojeita alan epäillä miten lapsellinen mies on kyseessä. Lapsista olis kyl hyvä olla maininta, koska ite en halua miestä jolla on lapsia. Itellä kun niitä ei ole, niin en kyllä etsi äitipuolen paikkaakaan. Mitään hirveän pitkää esittelyä ei kyllä joka kuvan kohdalla (meikä ainakaan) jaksa lukea. Muutama lause riittää. Yks mikä mua ihmetyttää, on suomalaiset miehet jotka kirjoittaa esittelytekstin englanniksi. Miksi? Onko tarkoitus löytää jenkkiläistä seuraa? Jos on suomalainen ja kirjoittaa englanniksi, tää gimma painaa raksia. Ymmärtäisin ehkä jos käyttäis tinderiä amerikoissa mut ehkä Suomessa vois pysyä omassa äidinkielessään.

    • Anonyymi

      Itse oli Tinderissä muutaman kuukauden, ja profiilissa oli niin tuoreita kuvia, paljon tekstiä, kuin tietoa harrastuksistakin. Itse keskityin niihin oman ikäisiini ( -5 v) naisiin joilla myös oli jotain tekstiä.

      Useampaa tuhatta profiilia ja muutamaa sataa sydäntä myöhemmin olin saanut yhden(!) mätsin, joka ei ikinä vastannut viestiini.

      Ole hyvä!!!

      • Anonyymi

        Voi ei miten paska tsäkä 😣


      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta :D


    • Anonyymi

      Hah.

      Olen itse todistanut aloittajan olevan väärässä. Hyvännäköinen mies saa tykkäyksiä aina.

      Itse varattuna miehenä laitoin kuvan itsestäni yläruumis paljaana niin, ettei kasvoja näkynyt. Tykkäyksiä tuli kyllä ihan kiitettävästi.

      • Anonyymi

        Olen myös laittanut pitkän tekstin itestäni. Vähä enempi osumia alkanut tulemaan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe