Moniko bodari tekee kyseistä erikoista liikettä?
Yhden käden maastaveto
5
1744
Vastaukset
- Jaska
Harvempi bodari tekee edes perinteistä maastavetoa saati sitten yhden käden maastavetoa.
Teen sitten vain suorin jaloin maastaveto jatkossa. Voimanostokin kyllä kiinnostaisi, raw:na ja natuna tietenkin. Ja vieläpä ilman lajitreeniä! Mä meen lavalle NÄYTTÄÄ! =D
- perse repeää
Läskisontiainen kirjoitti:
Teen sitten vain suorin jaloin maastaveto jatkossa. Voimanostokin kyllä kiinnostaisi, raw:na ja natuna tietenkin. Ja vieläpä ilman lajitreeniä! Mä meen lavalle NÄYTTÄÄ! =D
...
- Anonyymi
16 vuotiaana ykdellä kädellä 147 kiloo ilman remmejä ja normaali puristus ote ilman mitään peukalo lukkoja. Nyt oon jo reilut 60 v. Tarttis kokeilla paljonko nyt menee. Toki oli 20 vuoden tauko sali hommista. Nyt jo kk reeniä takana..ja tuntuu rauta painavan..
- Anonyymi
Yrittäisitte edes hieman hakea tuntumaa noiden kilojenne kanssa!
147 kertoo ettet ole koskaan käynyt salilla.
Joku saattaisi uskoa 145 tai jopa 147,5 mutta tuolle 7:lle nauravat kaikki punttia harrastaneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787