Moniko bodari tekee kyseistä erikoista liikettä?
Yhden käden maastaveto
5
1661
Vastaukset
- Jaska
Harvempi bodari tekee edes perinteistä maastavetoa saati sitten yhden käden maastavetoa.
Teen sitten vain suorin jaloin maastaveto jatkossa. Voimanostokin kyllä kiinnostaisi, raw:na ja natuna tietenkin. Ja vieläpä ilman lajitreeniä! Mä meen lavalle NÄYTTÄÄ! =D
- perse repeää
Läskisontiainen kirjoitti:
Teen sitten vain suorin jaloin maastaveto jatkossa. Voimanostokin kyllä kiinnostaisi, raw:na ja natuna tietenkin. Ja vieläpä ilman lajitreeniä! Mä meen lavalle NÄYTTÄÄ! =D
...
- Anonyymi
16 vuotiaana ykdellä kädellä 147 kiloo ilman remmejä ja normaali puristus ote ilman mitään peukalo lukkoja. Nyt oon jo reilut 60 v. Tarttis kokeilla paljonko nyt menee. Toki oli 20 vuoden tauko sali hommista. Nyt jo kk reeniä takana..ja tuntuu rauta painavan..
- Anonyymi
Yrittäisitte edes hieman hakea tuntumaa noiden kilojenne kanssa!
147 kertoo ettet ole koskaan käynyt salilla.
Joku saattaisi uskoa 145 tai jopa 147,5 mutta tuolle 7:lle nauravat kaikki punttia harrastaneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191