Pakkoruotsin palauttaminen olisi kenelle tahansa opetusministerille poliittinen itsemurha.
Nyt siihen tehtävään on ilmoittautunut li Andersson, kommunisti.
Edes yritys tulkitaan siten, että ruotsinkielistä Anderssonia painostaa Ruotsalainen kansanpuolue.
Vasemmistoliitto ei saanut hallitusohjelmaan opintorahan nostoa.
Sen sijaan ylioppilastutkintoon aiotaan laittaa lisää vaatimuksia.
Anderssonin ei ehkä olisi kannattanut hymyillä euforiassa raitiovaunussa.
Li "pakkoruotsi" Anderssonin poliittinen itsemurha
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän kielihän olisi hänelle perampaa - että kaikki osaisi tulevaisuutta varten myös huri ja svenkin
- Anonyymi
Ajattele... Valtio on tuhlannut ison kasan verovaroja mm. opettaakseen sinut kirjoittamaan äidinkieltäsi. Eikä onnistu.
Kyllä pakollinen ruotsi on saatava. Suomitollolle tekee hyvää opiskelu. MINÄ, Max, osaan itse useampaa kieltä. Otan myös penkistä ainakin 5 toistoa.
Pärkkele, persut alas!- Anonyymi
Vedätkö pelkällä 10kg tangolla ne toistot ja jalat kasvaa kävellessä?
Jopa 12 kilon tangolla. Tukkani aina hulmuaa mahtavasti, kun vedän sen viimeisen toiston.
- Anonyymi
Anderssonin viimonen kausi eduskunnassa,tippuu pois lihottamasta lompakkoaan kommunisti tämän kauden jälkeen. Teki itsarin poliittisesti ja älyllisesti kun lähti rinteen mukaan.
- Anonyymi
Onneksi saatiin se Grahn-Laasonen pois sieltä opetusministerin tehtävistä. Leikkasi kyllä koulutuksen minimiin. Ihmiset joutuivat keskeyttämään opintijaan kokoomuksen takia. Karmeaa.
Li Andersson takuulla parempi ministeri. Nyt voimme taas hetken aikaa nukkua yömme levollisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666124Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463