Minkälaisia työntehtäviä siellä oli, mitä siellä ylipäänsä tehdään? Pääsin kuukaudeksi sinne töihin, palkka on kyllä pirun hyvä, varsinkin kun olen tottunut alle 1000 euron palkkaan koska olen ollut töissä vain alaikäisenä, olen nyt 18v
Kokemuksia kesätöistä hautausmaalla? (täysi-ikäiset)
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se pirun hyvä palkka on ? Kyllä seurakunnat on hyvin kitsaita palkan maksun suhteen, vaikka se työ ei lienekään urakka työtä niin kyllä siitä kunnon palkka pitää saada, mutta ei kirves tes hyviä palkkoja lupaile kesätyöntekijöille, eikä muitakaan etuja, työvaatteet saat kustantaa itse kaikki, työturvallisuus asiat täysin retuperällä eikä kukaan edes valvo niiden noudattamista, ihan kokemuksesta vain puhun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521837
- 621772
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p111317- 611121
- 491084
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566