Miehet senkun komistuu kesäkuun alkaessa vai joko nämä muutamat lämpimät päivät sekoittanut minun pääni : )
Komistuu kyllä
Anonyymi
4056
1Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 40
Vanhimmat
Älä katsele liikaa.
Miehet vain muistavat kesällä, miten hymyillään?
Talvella saattavat näyttää ärsyyntyneiltä napaketuilta eli naaleilta.
Kesäisin he pullistelevat. :D
En just ymmärrä kauppajonossa, että kun miehellä on se yksi hernekeittopurkki kädessä, niin silti hauis pitää pingistää silleen niin kuin se räjähtäisi justiinsa. Ei mun vaan tarttee, ihan tyynenä nainen seisoo siinä 2 kg:n omenasäkin kanssa.
Miehet *hmpfh*
No kuule ei ne naisen hauikset edes kasva, kuten miehillä, eikä varsinkaan sun lihakset kasva, kun et sä edes harrasta kuntosalitreenejä painojen kanssa.
Sähän olet antanut itsestäsi kuvan, että sä oot pullukka, joka nauttii sohvaperunana olosta, etkä viitti treenata, kun se on niin raskasta.
Eikä sitä deoranttia tarvi miesten käyttää. Miehekästä on hien haju....
Taisi käydä niin että muutama komistus sekoitti pääsi :D
Tuskinpa kaikki miehet. Joka päivä kohtaat kymmeniä taj jopa satoja miehiä joista korkeintaan pariin kolmeen kiinnität edes huomiota.
Naisten hypergamia havaittu.
Muistakaa miehet deodorantti..
kesähelteissä.
Ja alapesu. Muistakaa hangata se persvako kunnolla, ettei rekkamiehen hymyn seasta tule nokkaan käyviä tuulahduksia.
Käytän jos tervastuoksu tulee
Eikö joku ocean breeze käy?
Ei oikeen, taidan vaan sipaista pihkaa kainaloon
Käy, mutta että siinä sitä sitten seisotaan kuin tinasotilaat.
Taidan lähteä sänkyyn, siellä voi maata kuin tinasotilas
Hyvää yötä :)
Hyvii öitä
Miksi naiset saavat haista vaikka mille teolliselle kemikaalille joka kuvottaa vatsaa ja nenää, salpaa hengityksen ja saa silmät valumaan vettä mutta minä en saa haista luonnollisesti hielle?
Toisilla ei aina deodorantti tai vahvempikaan auta että muistakaa se jos jollain on hygieniaongelma. Se ei aina johdu itsestä ja kaikki voi olla kokeiltu.
Ovelasti asetit ansan.
Deodorantit ja muut perspirantit peittävät miehekkään testosteroniaroman. Neitipojat uskovat moiseen hömppään ja taasen miehekäs tosimies ja James Bond-tyylinen "jännäri" käy suihkusa eikä pelleile hinttarikemikaalien kanssa.
Puhtoisen miehen kainaloista ilmoille leijjaileva salaperäisen aromikas myski saavuttaessan naisen sieraimet ovulaatiokierron hedelmällisessä vaiheessa johdattaa naisen naisenvaistoineen vaikka 6 km päästä hedelmällisen potenssimiehen viekoittelevaan ja hekumalliseen ansaan.
Tyytyväinen ja täyttynyt nainen kikattelee ja kujeilee saatuaan pariutua kunnon ytmin kanssa. Seuraavalla viikolla ytmillä on uusi nainen puutarhamajassansa johon yhtyä.
Taisit vähän myöhästyä?
Olen vahvana kuin torni.
Totta !
Tiedä mitä kohtaa herkuista katselisi.
Kumma juttu tosiaan naiset tekee alotteita johtuuko se tästä kesästä ja että naiset on yksin. Sain jo kaksi aloitetta tällä viikolla mutta en voi molempien kanssa treffailla.
kesä virkistää mieli alaa ja hormooni toimintaa,
No,minä en ainakaan komistu.
Peilistä näkyy vuosi vuodelta aina vaan rumempi äijä.
Älä nyt noin sano.Minun silmissä sä voit olla vaikka kuin komea ,"äijä".
Ihan totta. Sama asia on tullut huomattua. 😜😍
Nyt tiedän, olet dissident!
Sehän joskus esitti palstalla naishahmoa. Saako sen kahvipaketin?
Mulla tuli eilen sama " fiilis"..joku tunne ..🤣
Ähäkutti!
Noh ei kannstamiehen kehua vaikka olisikin elämänsä kunnossa.
Naisten hommaa.
Ei muuta
Veikkaan kyllä jälkimmäistä. Töissä meinaan kahvipöydässä naisten juttuissa on kaksimielisyyden lisäksi tullut nyt ripaus ronskiutta. Ehkä kesä tai sitten ovat jo loman tarpeessa.
Lisäksi pari naista on kutsunut viikonloppuna kahville, Joko ne on naamioidut treffit tai .kuten epäilen, niin toisella on ruohonleikkurissa huoltotarvetta ja toisella maalaushommia.
Itse vähän epäilen että toukokuun lopun ja kesäkuun alun välisenä aikana olisin nyt varsinaisesti komistunut.
Ne on treffit, ne eivät ole edes naamioidut.
Ala valmistautua. Elämän saumakohta.
Helteet on tullu.
Voinko kuitenkin ottaa tulpa-avaimen mukaan? On vähän sellainen pieni epäilys.
tulppa-avain siis.
Et voi. Liikaa hänkslättävää rekvisiittaa.
Viet vaan ittes.
Yritä päästä lähituntumaan.
Luojalle kiitos kesäisistä säistä ja nuorista kesäuroista työmaalla! 🤩
Älä... :D On huomattu!!!!
Suattaahan kuumuuskin kuupan sotkea, asetukset menee jotenkin caput ja ding dong..☺️
Vaan onhan maailma täynnä upean uljaita mies olentoja ympäri vuodenkin...talvella vaan ne olennot on vuorattu vaatekertojen alle piiloittaen kaiken sen mikä näin kesällä tulee esiin vuorausten vähentyessä.😋
Mikä olisi hyvä myskin tuoksu jolla saisi naiset villiintymään? Vai ei taida ätmillä sellainen toimia? Nirpistävät vain nenää entisestään?