Miehet senkun komistuu kesäkuun alkaessa vai joko nämä muutamat lämpimät päivät sekoittanut minun pääni : )
Komistuu kyllä
40
<50
Vastaukset
Älä katsele liikaa.
Miehet vain muistavat kesällä, miten hymyillään?
Talvella saattavat näyttää ärsyyntyneiltä napaketuilta eli naaleilta.
Kesäisin he pullistelevat. :D
En just ymmärrä kauppajonossa, että kun miehellä on se yksi hernekeittopurkki kädessä, niin silti hauis pitää pingistää silleen niin kuin se räjähtäisi justiinsa. Ei mun vaan tarttee, ihan tyynenä nainen seisoo siinä 2 kg:n omenasäkin kanssa.
Miehet *hmpfh*- Anonyymi
No kuule ei ne naisen hauikset edes kasva, kuten miehillä, eikä varsinkaan sun lihakset kasva, kun et sä edes harrasta kuntosalitreenejä painojen kanssa.
Sähän olet antanut itsestäsi kuvan, että sä oot pullukka, joka nauttii sohvaperunana olosta, etkä viitti treenata, kun se on niin raskasta.
Eikä sitä deoranttia tarvi miesten käyttää. Miehekästä on hien haju....
Taisi käydä niin että muutama komistus sekoitti pääsi :D
- Anonyymi
Tuskinpa kaikki miehet. Joka päivä kohtaat kymmeniä taj jopa satoja miehiä joista korkeintaan pariin kolmeen kiinnität edes huomiota.
- Anonyymi
Naisten hypergamia havaittu.
Muistakaa miehet deodorantti..
kesähelteissä.- Anonyymi
Ja alapesu. Muistakaa hangata se persvako kunnolla, ettei rekkamiehen hymyn seasta tule nokkaan käyviä tuulahduksia.
misspönttöuuni kirjoitti:
Eikö joku ocean breeze käy?
Ei oikeen, taidan vaan sipaista pihkaa kainaloon
pujotteIija kirjoitti:
Ei oikeen, taidan vaan sipaista pihkaa kainaloon
Käy, mutta että siinä sitä sitten seisotaan kuin tinasotilaat.
misspönttöuuni kirjoitti:
Käy, mutta että siinä sitä sitten seisotaan kuin tinasotilaat.
Taidan lähteä sänkyyn, siellä voi maata kuin tinasotilas
pujotteIija kirjoitti:
Taidan lähteä sänkyyn, siellä voi maata kuin tinasotilas
Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Miksi naiset saavat haista vaikka mille teolliselle kemikaalille joka kuvottaa vatsaa ja nenää, salpaa hengityksen ja saa silmät valumaan vettä mutta minä en saa haista luonnollisesti hielle?
- Anonyymi
Toisilla ei aina deodorantti tai vahvempikaan auta että muistakaa se jos jollain on hygieniaongelma. Se ei aina johdu itsestä ja kaikki voi olla kokeiltu.
- Anonyymi
Ovelasti asetit ansan.
Deodorantit ja muut perspirantit peittävät miehekkään testosteroniaroman. Neitipojat uskovat moiseen hömppään ja taasen miehekäs tosimies ja James Bond-tyylinen "jännäri" käy suihkusa eikä pelleile hinttarikemikaalien kanssa.
Puhtoisen miehen kainaloista ilmoille leijjaileva salaperäisen aromikas myski saavuttaessan naisen sieraimet ovulaatiokierron hedelmällisessä vaiheessa johdattaa naisen naisenvaistoineen vaikka 6 km päästä hedelmällisen potenssimiehen viekoittelevaan ja hekumalliseen ansaan.
Tyytyväinen ja täyttynyt nainen kikattelee ja kujeilee saatuaan pariutua kunnon ytmin kanssa. Seuraavalla viikolla ytmillä on uusi nainen puutarhamajassansa johon yhtyä. - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvii öitä
Taisit vähän myöhästyä?
- Anonyymi
Olen vahvana kuin torni.
- Anonyymi
Totta !
Tiedä mitä kohtaa herkuista katselisi. - Anonyymi
Kumma juttu tosiaan naiset tekee alotteita johtuuko se tästä kesästä ja että naiset on yksin. Sain jo kaksi aloitetta tällä viikolla mutta en voi molempien kanssa treffailla.
- Anonyymi
kesä virkistää mieli alaa ja hormooni toimintaa,
- Anonyymi
No,minä en ainakaan komistu.
Peilistä näkyy vuosi vuodelta aina vaan rumempi äijä.- Anonyymi
Älä nyt noin sano.Minun silmissä sä voit olla vaikka kuin komea ,"äijä".
Ihan totta. Sama asia on tullut huomattua. 😜😍
- Anonyymi
Nyt tiedän, olet dissident!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän joskus esitti palstalla naishahmoa. Saako sen kahvipaketin?
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tuli eilen sama " fiilis"..joku tunne ..🤣
- Anonyymi
Noh ei kannstamiehen kehua vaikka olisikin elämänsä kunnossa.
Naisten hommaa.
Ei muuta Veikkaan kyllä jälkimmäistä. Töissä meinaan kahvipöydässä naisten juttuissa on kaksimielisyyden lisäksi tullut nyt ripaus ronskiutta. Ehkä kesä tai sitten ovat jo loman tarpeessa.
Lisäksi pari naista on kutsunut viikonloppuna kahville, Joko ne on naamioidut treffit tai .kuten epäilen, niin toisella on ruohonleikkurissa huoltotarvetta ja toisella maalaushommia.
Itse vähän epäilen että toukokuun lopun ja kesäkuun alun välisenä aikana olisin nyt varsinaisesti komistunut.Ne on treffit, ne eivät ole edes naamioidut.
Ala valmistautua. Elämän saumakohta.
Helteet on tullu.misspönttöuuni kirjoitti:
Ne on treffit, ne eivät ole edes naamioidut.
Ala valmistautua. Elämän saumakohta.
Helteet on tullu.Voinko kuitenkin ottaa tulpa-avaimen mukaan? On vähän sellainen pieni epäilys.
M184 kirjoitti:
Voinko kuitenkin ottaa tulpa-avaimen mukaan? On vähän sellainen pieni epäilys.
tulppa-avain siis.
M184 kirjoitti:
tulppa-avain siis.
Et voi. Liikaa hänkslättävää rekvisiittaa.
Viet vaan ittes.M184 kirjoitti:
Voinko kuitenkin ottaa tulpa-avaimen mukaan? On vähän sellainen pieni epäilys.
Yritä päästä lähituntumaan.
- Anonyymi
Luojalle kiitos kesäisistä säistä ja nuorista kesäuroista työmaalla! 🤩
- Anonyymi
Älä... :D On huomattu!!!!
Suattaahan kuumuuskin kuupan sotkea, asetukset menee jotenkin caput ja ding dong..☺️
Vaan onhan maailma täynnä upean uljaita mies olentoja ympäri vuodenkin...talvella vaan ne olennot on vuorattu vaatekertojen alle piiloittaen kaiken sen mikä näin kesällä tulee esiin vuorausten vähentyessä.😋- Anonyymi
Mikä olisi hyvä myskin tuoksu jolla saisi naiset villiintymään? Vai ei taida ätmillä sellainen toimia? Nirpistävät vain nenää entisestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934