On se luokitus perheväkivaltakin n. 2000 väkivaltatekoa

Anonyymi

Eko-tekoa.
Egon tekona.
Ihmisen käytöstä.

Että teillä olisi miehellä pakkomiellettä tai myyjällä käytös-häiriötä miesvalta.
Että teillä onnistuu tämä jopa mykkäkouluna jota ei ole kristillisyys suosituksena
edelleen häiritsevästi
Että teillä onnistumisen elämyksellisyyden puhumattomuudesta täysin väärin ohjatusti.
Että teillä onnistuu vainomielisenä uskonnostanne, tällainen soluttautuminen
olla tekemättä mitään työtä, eri henkilöt tappaaksenne.
Että teillä olisi onnistunut pyytää vaatetustakin hyväntahtoisuutena, tai esittäen
eko-teko ja isyys malleina, uskonto.
Että teillä olisi rotuvihaan esittämistä, eläimen, ja miehen käyttämistään,
eläinhoitajaksi, sikiökaupasta tai siitä elämän tarjoilua, tai työssä käyttöä, pelkkänä äänen korjaamisen seurailuna.
Että teillä olisi sen takia suljettuna uskontona kirkkoon toimintana.

Ihminen ei ole eläin-hoitaja nymfi.
Ei ole kyllä töissä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen sairaus voi laukaista tällaista tunne-syömistä, jossa ei saa ruokaa?
      Entä miten te olette menetelleet siihen jopa apinana ihmistä ajatellen?
      Koska nyt on sellainen hyöty tai hyötyä tavoittelematon huoli maapallostamme
      ei teidän miesvallastanne, edunsaamisena myyjänä.

      Mies: Siihen vaaditaankin kokonaan älyn kehittyminen ja siitä oot sitten hiljaa.

      Kun te olette ajatelleet myös toimia sairaanhoitajaa, perhettä loukkaavasti myyjänä kohdellen, sen alistamiseen itsellenne, ajattelemalla saan perhe-esittämisestä etua.
      Koska te olette ajatelleet tehdä sen yhteis-toiminnasta hyvin heikkokuntoisesti
      kasvojen osalta kehittymätön ja salailette sen työtä myös sairaalloisin henkilösuoja-turvaakin kosketellen maapallon tuhona. Tai vainoten perhettä alistaen seuraten.
      Koska ohjelmanne on tosiaan toimimaton tälle alueelle, teillä myyjällä tai vainoamisellanne, kirkkoperäisyydestä tai sen puutteellisesta aikaisemmasta harjoittamisesta, tai työ osallistumaton yleis-väestönä tai miehenä heitä uhraamisena kuolemaan haluten jatkaa myyjänä
      jossa te olette miesvalta toimineet kirkkoperäisyydellä joka ei liity kaatopaikan näköön sen ulkonäkö, ja sen saastumiseen vaan hieman laajempaan häiriöön

      Elikkä myyjää ei voi yleensäkään alistaa kuolemaan poikkeuksena pikku-siskostani yleiskunto-noston pyynnöt, joista te olette taas pyytäneet sosiopaatti
      ja hävittäneet mieheni ja isoveljeni myös eläinsuojaton pito, Rubik 1 vastaisesti
      tai häntä sinne asettaen muun materian poistona, teitä myyjää varten jo
      aikaisempia tekemiänne lasten murhia haluten salailla myös sairaalana ja heitä
      siellä yhteistyössä pitäen.

      Nainen: Anteeksi.
      Hävitä se sittenkin.
      Nainen: Anteeksi minä en tiennyt.
      - Myyjällä ei ole tässä ihmisen käyttö-oikeus.

      Ei isoveljeni ei ole elintarvike.
      Hän on malli ja muoto haluamastanne kristillisestä toiminnasta, ja viljely-yhteys
      miehen kohtelemana ei te ette saa asettua samansukupuolisesti naisena työhön
      sen Rubik 1 vastainen ohjelmanne saada murhata lasta tai ottaa heitä seuraan.
      Sen flash-normittomuus ja tuhoten koko maapalloa siten.
      Kts. hahmollinen hallusinaatio
      jota ei ole
      Kts. Hahmollinen hallusinaation
      plasmallinen palkkaaminen
      Ei se ei ole hän isoveljeni.
      Kts. nymfi kielen kääntäjä tarpeen rakentamisen oikeuttamisesta

      Kyllä yhteisöpedagogi on sellainen ammatti, joka taantumatilapoistottomuutta
      sen sisäinen verkko vain lapsityövoima josta myyjä ei ole edunsaaja koska
      harjoittaja on terveys-ala heidän kanssa jopa yhteistoiminnoin, jopa potilaan pitona.
      Teillä sairaalala on sen sijaan velvollisuus työskennellä lävistysketjussa, joka
      on tekemäänne murhaa, ei terveys-alaa.
      Te ette saa terveys-alaan nimeke, että kasvilla, olisi hahmollisuuden oikeus, jopa poistaaksenne sukupuoli-osia, tai esittelynä omaksi Rubik 1:seen, kohdunpoiston levittämisenä lasten tappoina, sitä katsomaan koko väestöä pakottaen, sukupuoli-osin kasvistakin poikkeavana inhimillisyytenä sitä miehelle ylläpitäen
      Rubik 4 vastaisesti, yleistäen väestöön miehenä tai miesvaltana esittämiseen myyjänä.

      Muistatteko te näistä toimistanne tästä teidän päihdehuollosta?
      Kun teillä on hieman paljon poikkeavaa tällaista inhimillisyyden ohjelmatonta
      kuvitelmaa joka on kasvin osin, sukupuoli-osien riistosta, naiselta kehosta
      sukupuoli-osien riisto, yli-ihmisen rakenteet, ja siksi turvallinen käyttöön tapana
      ei sen samansukupuolisesti asettamisen oikeus, sairaalaksi lainkaan.

      - Anna mun nukkua
      Miksi sä et voi Toni antaa mun tänäänkään nukkua?
      Ei aiheuta unettomuus
      sairaalan miesvalta käytöshäiriönne aiheuttaa unettomuus
      painostaminen esim. kehitysvammaisuus ja muu rakentaminen auktoriteettiharha kuvitelmat levittäen kirjallisuutena, pyytäen oikeudeksi

      Nainen: Anteeksi mä olen myyjä edunsaanti kuvitelmassa katkaissut väärin
      en saakaan käydä tänne.
      Mä tosiaan luulin, että mä voin määräillä täällä jotain myyjänä.

      Jopa veljen filosofisesti oikeutettu sen olemassaolon, ja muodon häirintä
      vain pyytäkseen työtä, työntekijää myyjänä, hävittäen hallusinaatioksi malli ja muoto, edelleen työhön, aiheuttamanaan miesvalta kuvitelmastaan, kristillisyyden oikeuttamista, kuvitellen.

      Että teillä olisi ollut sopimattomasti tällaista Kristian-nimistä haukkumista arvailuja luonteesta, arvostelua sen pitoa ihmisen älynä imitoiden isännöinti, sekavuus-tilapoistottomuutta, työ osallistumattomuudesta naisen tappoina
      synnytykseen edelleen ympäristön rakentamisen välttelynä sitä järjestäen tai etua kuvitellen teleks-lento, tai muu kehämalli, tai kansalais-laki muu alistaa ihmistä sopimattomasti koko alueen, Rubik osin sen arvomaailmoja välttelemällä.

      Mies: Ja onkohan tämä jatkunutkin kauan tämä sidonta?
      Vaikea sanoa: autokoulu.
      Mies: Voi vittu.
      Vastattu: yrittänyt taas alueelle
      Mies: Ei voi mennä mun kanssa autokouluun.

      Mihin muka näistä se asu on?
      Ei näistä mitenkään pysty ajamaan sen asun takia.

    • Anonyymi

      Sukupuolisen kehon riisto on sanktioitettava rikos jopa esiintymisestä ihminen.
      Sen käyttö ihmisen hautausmaa toimintaa ylläpitääksensä on laaja yhteiskuntarikos.

      Esim. Iskä on sanktioitettava sukupuolisen kehon riistosta, koska en ole ylirotu.
      Esim. Iskälle on tärkeää, että se tekijä tai ajattelija, seurailija tuomitaan vääryydestä.
      Esim. iskälle on ollut tärkeää, sekä se että hän ei ole näkynyt, viime aikoina psykopaattisen manipulaation tai käytön uhrina tai alueelta, siirrettynä, laittomasti, että väärintekijä tuomitaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe