Komea mies ja kanis nainen saa mallilapsia

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006131829.html

Ei minun mielestä nuo tytöt mitään mahdottoman kauniita ole, ihan yhtä kauniita tyttölapsia näkee katukuvassa yleensäkin.
Tosin, jos kansainvälinen huippumalli tyrmistyy tyttöjen kauneudesta ja pääsevät mallin töihin, niin kai ne sitten on kauniita.
Kolmannessa kuvassa on tyttöjen isä eli ei mikään ätmi, vaan komea top-10 mies, jonka perään naiset ovat.
Ätmit ja rumat miehet eivät kauniita lapsia saa, varsinkaan malli lapsia.
Ätmi ja ruma mies eivät olisi saaneet edes naista, jonka kanssa tehdä lapsia.

"Raisiolaiset kaksostytöt ovat niin kauniita, että kansainvälinen huippumalli tyrmistyi – puhelinsoiton jälkeen alkoi tapahtua.
Kaikkien vanhempien mielestä omat lapset ovat kauniita, mutta vieraat ihmiset kehuivat ja sanoivat, että pistäkää heitä esille.
Sopimuksen arvostetun Kids London -toimiston kanssa neuvotteli tyttöjen suomalainen ”Mother agency”, turkulainen mallitoimisto Modelpoint, joka hoitaa tyttöjen asioita Suomessa ja maailmalla.
Kids London tekee yhteistyötä muun muassa Burberryn, Bossin, Guccin ja Zaran kanssa."

t. Ätmi toteaa

34

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä kanis nainen ???

      • Anonyymi

        Kaunis on nainen, ätmit ja rumat miehet ei koskaan saisi noin kaunista naista, ei edes noin kauniin naisen kosketusta osakseen.
        Että komea top-10 mies tämä mies on....

        t. Ätmi toteaa


    • Anonyymi

      Komea mies??? Nissenillä on näöntarkastus ja ale alkanut.. Nainen on kyllä kaunis ja upea. Ei lapset nyt niin erikoisen kauniita ole ja paljon nätinpiäkin löytyy, onneks ovat saaneet äitinsä geenit.

      • Anonyymi

        Äläs ole noin hölmistyneet oloinen. Täällähän on pälpätetty, että ätmien ja rumien miesten kanssa ei yksikään nainen halua suhdetta, koska heidän saamansa lapset olisivat rumia ja ätmejä, eikä sellaisia haluta saada lisää.
        Täällähän on erityisesti kehuttu, että vain komeat ja kauniit saavat kauniita ja komeita lapsia, että älkääs kuulkaa alkako vastaan väittämään..
        Tuo mies on kaikkien palstan naisten unelmamies ja ehdottomasti palstan naisten mielestä ehdottoman komea, eikä mikään ruma mies tai varsinkaan ätmi, että älkääs vastaan väittäkö.
        Tuo mies ei ole mikään ätmi tai ruma mies vaan top-10 komea mies!!!!!

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ole noin hölmistyneet oloinen. Täällähän on pälpätetty, että ätmien ja rumien miesten kanssa ei yksikään nainen halua suhdetta, koska heidän saamansa lapset olisivat rumia ja ätmejä, eikä sellaisia haluta saada lisää.
        Täällähän on erityisesti kehuttu, että vain komeat ja kauniit saavat kauniita ja komeita lapsia, että älkääs kuulkaa alkako vastaan väittämään..
        Tuo mies on kaikkien palstan naisten unelmamies ja ehdottomasti palstan naisten mielestä ehdottoman komea, eikä mikään ruma mies tai varsinkaan ätmi, että älkääs vastaan väittäkö.
        Tuo mies ei ole mikään ätmi tai ruma mies vaan top-10 komea mies!!!!!

        t. Ätmi toteaa

        Ihan helvetin ruma äijä. Onneksi geenit kauniilta äidiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helvetin ruma äijä. Onneksi geenit kauniilta äidiltä.

        Minä olen 10 kertaa rumempi mies, että siksi en kelpaa yhdellekään naiselle, eikä rumuudestani johtuen yksikään nainen lähde kanssani kahville tai tarjoamalleni illalliselle hienoon ravintolaan, vaikka tarjoaisin vähintään 100€ illallisen ja päälle parasta viiniä, koska olen ruma ja lisäksi ätmi!

        Että siitä voitte päätellä, että olen todella ruma mies....

        t. Ätmi toteaa


    • Anonyymi

      Ei nuo tytöt ole kauniita vaan ihan taviksia. Naisilla on outo käsitys kauneudesta , ei ole naisten yksinoikeus päättää onko joku kaunis koska naisista suurin osa on rumia joten lopettakaa nyt se luulonne ja menkää peilin eteen ilman meikkiä katsomaan.

      • Joo, ja samaan tapaan ei sitten ole miestenkään yksinoikeus päättää onko joku komea (kuten aloittaja on postauksessaan tehnyt).


    • Anonyymi

      Siis ei hyvää päivää. Sorry, jos pahotan jonkun mielen, mutta mun mielestä lapsia ei kannattais viedä mihinkään missi-ja mallibisnekseen lainkaan. Se vahingoittaa melko varmasti heidän henkistä kasvuaan, altistaa anoreksialle, päihteille ym. Ne jenkkien lapsimissi ja malli kisat on kaameita.

      • Anonyymi

        Niinpä. Antaa lasten olla vielä lapsia. Eivät nuo mielestäni ole niin erikoisen kauniita, mitä hehkutetaan.


    • Anonyymi

      Mies on komea, nainen aika taviksen näköinen. Miehen laadukas geeniperimä on tehnyt lapsista mallin näköisiä.

      • Anonyymi

        Onko sun näössä vikaa? Mies on susiruma


    • Anonyymi

      Äiti on ollut nuorena kaunis, mutta ei olekkaan mikään suomalainen persjalkainen kanttura. Mies on ruma, mutta rumat miehet siittävät kauniita tyttäriä sekä komeita poikia, ruman miehen kannattaa ottaa mahdollisimman kaunis nainen juuri em. syistä kuten tuo jutun mies on ymmärtänyt tehdäkin. Sen sijaan tuon miehen naipuolinen vastine on HC-ATN ja yksin ilman mitään miestä.

      • Anonyymi

        Äläs kuule väännä palstan totuutta vääräksi. Jo kautta aikojen on tällä palstalla moneen kertaan toitotettu, että rumat miehet eivät saa lisääntyä, koska heidän lapsistaan vasta rumia tuleekin.
        Vain komeat miehet aikaansaavat prisessoja ja prinssejä ja kuvassa oleva mies on naisten silmissä komea top-5 mies eli vielä komeampi, kuin top-10 mies.

        t. Ätmi toteaa


    • Juu, yleensä ne omat lapset on kauniita. Onhan niissä yleensä piirteitä itsestä, sekä kumppanista joka luultavasti on miellyttänyt silmääkin. :)

      On mullekin sanottu monet kerrat vanhemmasta tyttärestä jo vauvasta saakka, että kannattas ilmoittaa tuo tyttö johonkin lapsimalliksi. On niin kovin kaunis ja sopusuhtainen, kuin keijukainen. Ymm..minusta lapsia ei kuulu kiusata millään aikuisten keksimällä huuhaalla.

      Menköön sitten isona, jos mielii itse kuvattavaksi. Ei oo meidän vanhemien tehtävä alkaa kaupata omaa lasta jonnekkin, olkoon miten kaunis hyvinsä. En oikeen ymmärrä vanhempia, jotka kaupallistaa lapsensa ja lapsuus on yhtä keikistelyä. :(

      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä että tuollaiset pinnalliset ja täysin turhat mallijutut sun muut pitäisi lopettaa. Kun elämä pyörii ulkonäön ympärillä jo pienestä pitäen, niin mitäs kun sen ulkonäön menettää? Eikä saakaan enää samaa ihailua. Murrosiässä ulkonäökö voi muuttua muutenkin radikaalisti että nätistä pikkutytöstä ei kasvakaan niin nättiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että tuollaiset pinnalliset ja täysin turhat mallijutut sun muut pitäisi lopettaa. Kun elämä pyörii ulkonäön ympärillä jo pienestä pitäen, niin mitäs kun sen ulkonäön menettää? Eikä saakaan enää samaa ihailua. Murrosiässä ulkonäökö voi muuttua muutenkin radikaalisti että nätistä pikkutytöstä ei kasvakaan niin nättiä...

        Kyllä mä olen samaa mieltä. Muutenkin pinnan ympärillä pyöriminen aiheuttaa enempi pahaa mieltä, kun hyvää.

        Yleensä jossakin kohtaa karkaa ns. mopo käsistä.

        Oma tytär vaivaantuu muiden ihmisten kehuista, hän on monesti sanonutkin että ei tykkää kun hänelle toitotetaan miten kaunis sitä ja tätä. Ymmärrän hänen äitinä hyvin, sillä hän arvostaa enemmän kun joku kehuu miten kiva tyttö tai jotakin missä hän on halunnutkin pärjätä.



        Toivottavasti tämä instagram yms. buumi on ohi pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että tuollaiset pinnalliset ja täysin turhat mallijutut sun muut pitäisi lopettaa. Kun elämä pyörii ulkonäön ympärillä jo pienestä pitäen, niin mitäs kun sen ulkonäön menettää? Eikä saakaan enää samaa ihailua. Murrosiässä ulkonäökö voi muuttua muutenkin radikaalisti että nätistä pikkutytöstä ei kasvakaan niin nättiä...

        Jokaisen naisen, jolle on ulkonäköä suotu, elämä pyörii sen ulkonäön ja pinnallisuuden ympärillä ja kun nainen sen menettää niin voit lukea palstalta miten kova paikka se naiselle on ja pitää vielä yli 30v haaskana änkyttää nolosti olevansa kaunis.

        Nuo jutun tytöt ovat siinä iässä, että luulevat että heistä ei tule koskaan"edes"20 vuotiasta saati sitten, että menettäisivät ulkonäkönsä vanhempana.


    • Kanis tarkoittaa latinaksi koiraa.

      • Canis Lupus koiraeläin. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Canis Lupus koiraeläin. :D

        Ompa siinä caanis nainen 😁😜


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ompa siinä caanis nainen 😁😜

        No se on sitte pretty woman? Taikka ööö öö se , no se She Wolf. :)


    • Anonyymi

      Teillä on vain dogit mielessä, eikö jo polviin koske?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Kanis tarkoittaa kananmunapierua meillä päin. Aika rumasti sanottu tuosta naisesta.

    • No joo, ei tuo mies mielestäni "komea" ole. Muistuttaa etäisesti isääni, joka on omasta näkökulmastani "atm". Mutta makujahan on monia, ja hienoa että kyseinen mies on kuitenkin löytänyt vaimon ja saanut myös perheen vaikkei juuri omaan makuuni olekaan.

    • Vanhemmilla suhteet kunnossa mallimaailmaan, olisiko joku sukulainen tai erittäin hyvä ystävä auttanut hieman. Ei erottuisi katukuvasta millään lailla tai jos oikein huonosti käy niin diivailulla jos kihahtaa päähän liian nuorena alkanut malliura.

      Mun sisaren kolme tytärtä, nyt 15-22 vuotiaita, olleet aina erittäin nättejä.
      Oli joku yritys tarjonnut rahaakin keskimmäiselle jos mainostaa heidän firmaansa, instassa kai en tiedä missä. Vanhin tytär päihittäisi sekä vartaloltaan että kauneudeltaan hallitsevan miss suomenkin. Parasta kuitenkin on miten ystävällisiä ja äitinsä pikku kultia nämä tyttäret ovat. Nuorin on aina ollut suosikkini, kauniimpia silmiä ei löydy tästä maasta kuin tällä on. :)

      • Anonyymi

        Ei päihittäisi ja voin kuvitella miten kova paikka sisaren tyttärillsei tulee olemaan kun silmänräpäyksen päästä ulkonäkö alkaa rapistua vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päihittäisi ja voin kuvitella miten kova paikka sisaren tyttärillsei tulee olemaan kun silmänräpäyksen päästä ulkonäkö alkaa rapistua vauhdilla.

        Näkemättä osaat sanoa ettei päihittäisi. NALlilla on nallit hukassa.
        Viimeisin miss suomi oli sitäpaitsi tavallisen näköinen, ei mitään erikoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkemättä osaat sanoa ettei päihittäisi. NALlilla on nallit hukassa.
        Viimeisin miss suomi oli sitäpaitsi tavallisen näköinen, ei mitään erikoista.

        Niinpä. Jiimenin kuvista päätellen on ihan hyvin mahdollista, että sisarentyttäret ovat kauniita - ainakin miehellä itsellään kun näyttäisi olevan hyvät geenit, miksei siis vaikka sisarellakin ja sitä kautta myös sisarenlapsilla?


      • palstalutka kirjoitti:

        Niinpä. Jiimenin kuvista päätellen on ihan hyvin mahdollista, että sisarentyttäret ovat kauniita - ainakin miehellä itsellään kun näyttäisi olevan hyvät geenit, miksei siis vaikka sisarellakin ja sitä kautta myös sisarenlapsilla?

        Kiitoksia. Sisar oli/on vieläkin keski-ikäisenä nätti joten onhan se periytynyt tyttäriinsäkin koska samaa näköä on tytöstä polvi paranee.
        Sisko sanoo että keskimmäinen tytär muistuttaa mua kun olin siinä iässä, onneksi vain kasvonpiirteiltään. :)

        Nyt kun asiaa mietin niin ei mun kaksi sisarta ainakaan ulkonäön perusteella ole miehiään valinnut vaikka olisivat niinkin varmasti voineet tehdä palstatotuuksien mukaan. Minä oon vielä vaatimattomampi, hyvä vartalo riittää ulkonäöstä, hehheh. Nytkin olisi hyvä sää treenata, hikeä pukkaisi varmasti.


    • Musta noi tytöt ei ole edes mitenkään erityisen nättejä, kauniista nyt puhumattakaan.
      Vastaan tulee joka päivä kauniimpia lapsia.

      Eikä tuo mieskään nyt miltään alfalta näyttänyt, ihan tylsältä perusjätkältä vain.

      Itse en ole komea, tällainen laiha pitkä ruipelo vain. Lapseni äiti on myös pitkä (180 cm) mutta vahvasti ylipainoinen. Ihan perusnätti naapurintyttö silti.

      No lapsesta näittää silti tulevan pitkä hoikka (ei laiha vaan hoikka) kaunotar. Hän nyt on 14, joten ihan lopullista ei kauneutta on vähän huono vielä arvailla.

      • Anonyymi

        14 vuotiaana kaikki naiset ovat hoikkia kaunottoria. Toivottavasti hän ei plösöönny ihan heti.

        Onko vanhemmat jo esitelleet tyttärelle sulhas-ehdokkaita?

        t. m40


      • Anonyymi kirjoitti:

        14 vuotiaana kaikki naiset ovat hoikkia kaunottoria. Toivottavasti hän ei plösöönny ihan heti.

        Onko vanhemmat jo esitelleet tyttärelle sulhas-ehdokkaita?

        t. m40

        Jos hän multa on edes jotain geenejä perinyt (plus et on jumppa- ja hevostyttö), en kovin suurta plösöyttä pelkää.

        Sua en silti ihan nyt ala hänelle sulhasehdokkaaksi miettimään.


    • Anonyymi

      Mallit ei ole kauniita vaan "mallimaisia" eli näyttäviä ja erikoisia. On heillä yleensä hyvä iho ja laiha on oltava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe