Suomityttöjen tinderit mätsää reissussa

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006132308.html

"Aina kun menin ulkomaille, tuli Tinderiä käytettyä enemmän. Sen kautta saattoi kysyä paikallisilta vinkkejä kohteessa, mutta totta kai hain myös hauskaa lomaseuraa. Kukaan ei tuntenut minua kohteessa, joten Tinderin käyttö matkailijana oli paljon hauskempaa kuin kotikaupungissani."

"Ulkomailla hän on pelkästään vajaan vuoden aikana tavannut Tinderin välityksellä ainakin 40 miestä."

Sitten aikanaan kun suomitytön juoksut on juostu saa joku kiltti aisuri suomitytöstä kunnon emännän, kotisohvalla yhdessä katselevat vaimokkeen lomamuistokuvia ihaillen hienoja maisemia. Tinder-sulhasten kuvia suomityttö ei tietenkään aisurille esittele, se saattaisi ajatella kaikkea negatiivista niistä hauskoista lomaseuralaisista.

4

90

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi-tyttöjen seksuaalinen vapautuminen tapahtuu helposti ja nopeasti ulkomailla, tai suomessa ulkomaalaisen kanssa. Näin on ollut jo Lapin sodan aikoina, 1952 Helsingissä ja 60-luvull matkailun vapauduttua. Ylioppilastytöt rientävät joukolla Kreikkaan ja Turkkiin ihan vaan panettamaan itseänsä.

• Anonyymi

Nuori nainen on länsimaissa etuoikeutetuimmassa asemassa. Eivätkö naiset ymmärrä ollenkaan, kuinka etuoikeutettuja ovat pariutumisessa miehiin nähden? Naisen ei tarvitse treffipalveluissa kuin tehdä profiili, jossa ei ole edes kuvaa saatikka mitään oikeaa sanallista esittelyä, niin matcheja ja viestejä tulee paljon. Miehillä totuus on aivan toisenlainen.

Minä jätän sanomatta syvimmät ajatukseni tässä jutussa esiintyvästä naisesta ja muista hänen kaltaisistaan. Kauniita ne ajatukset eivät toki ole, sen voin sanoa.

• Anonyymi

Jaaha, joku on taas ystävällisesti nostanut Harmiksen vanhan ketjun ylös!
      Suominaisethan katsovat pitkin nenänvarttaan suomimiehiä, ei ihme ett maahamme tunkeutuu paljon vapaamielisimpiä naisia, lohduttamaan suomimiestä.

Venakot ja virolaiset, taitavat olla määrällisesti enemmistönä. Unohtamatta puolalaisia, joita on alkanut näkyä aikaista useammin katukuvassa, mutt kyllä täällä on tiettävästi eksoottisimpiakin viihdyttäjiä. Nigerialaisia, sambialaisia, sudanilaisia ja libyalaisia, tummia afrikkalaistaustaisia viihdyttäjiä. Löytyy myös thai tyttöjä, hieroomoista ja vakio hinnoilla.

Joten ei teillä miesparoilla kuitenkaan huonosti mene; halvemmaksi tulee kertaluontoiset ilottelut, kuin vaimon elättäminen... tai kosiskella suominaista; tarjoamalla ravintola iltoja, ostelemalla lahjoja tai maksamalla ulkomaanmatkoja. Kuten yleensä kuulemma teette; saamatta vastinetta.
      trollikka

• Anonyymi

Nyt on Harmaaritari Kynä.min ajojahdin kohteena. Onnea vaan kynis, turpiin tulee.
      Harmaaritari ei väistele yhteenottoja, upottaa sinut suohon kuten kävi Joukahaisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      589
      1420
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      777
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      477
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe