Mitä ihmettä

Anonyymi

Niin, eli mitä ihmettä. Työpaikalla jo vuoden verran katseltu toisiamme miehen kanssa, itseasiassa pelkkiä työasioita juteltu. Silti luodaan toisiimme katseita ja hymyjä.
Silti mitään ei tapahdu, kyllä se siltä tuntui et jotain siinä on. Mutta miksi mies ei vaan tee mitään liikettä?! 😒

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ujous, epävarmuus.? Onko työpaikallanne muita miehiä, miten käyttäydyt heidän kanssaan?

      • Anonyymi

        Itse ehkä käyttäydyn ujosti tuota miestä mutta niiden miesten kanssa pystyn olemaan ihan normaalisti. Ehkä tulee tuon miehen kanssa hieman perääntyvät asenne koska en tiedä miksi, mutta haluan vaan äkkiä pois siitä tilanteesta vaikka haluan olla lähellä. Vähän on uusi tilanne tälläinen.


    • Anonyymi

      Minkälaista liikettä odotat? 🕺

      • Anonyymi

        No, olenhan minä ihastunut tuohon joten kyllä sitä toivoo että jos tuo toinenkin olisi, mikä kaikesta tuosta katselusta ja hymyilystä päätellen Ehkä olisi niin toki toivon että miespuolinen tulisi ja pyytäisi päästä jutulle tai että pyytäisi tavata tai ihan mitä vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, olenhan minä ihastunut tuohon joten kyllä sitä toivoo että jos tuo toinenkin olisi, mikä kaikesta tuosta katselusta ja hymyilystä päätellen Ehkä olisi niin toki toivon että miespuolinen tulisi ja pyytäisi päästä jutulle tai että pyytäisi tavata tai ihan mitä vain

        Itse en kyllä juurikaan hymyile. Vaikuttaa siltä että kiusoittelee vain. 🤔


    • Anonyymi

      Tuttua.
      Jutellaan muutamia asioita ja hymyilee 😤
      Olisi mukava jos mies tekis enemmän asialle jotain.
      En uskalla itse kun en tiedä hänen tilastaan. 😊

      • Anonyymi

        Sitäpä juuri kanssa. Itse olen päättänyt että jos miehestä on siihen niin kyllä se sieltä jotain keksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä juuri kanssa. Itse olen päättänyt että jos miehestä on siihen niin kyllä se sieltä jotain keksii.

        No mutta kun ei ole. Ilman jäätte! 🙄😀


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette? Ikä tuo varovaisuutta, työpaikkaromansseissa on riskinsä ja siksi mies ehkä haluaa rauhassa ajan kanssa selvittää minkälainen olet, tarkkailla miten käyttäydyt muiden miesten seurassa , luonnettasi, käytöstäsi jne.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan kunnolla keskenänne? Itse en ainakaan rohkenisi samalla tavalla puhumaan toisten läsnäollessa vaikka yrittänyt olen. Ja jos luulee, ettet ole kiinnostunut tai varatuksi niin tuskin tekee mitään ilman kunnon rohkaisua

      • Anonyymi

        Ei kunnolla, pelkästään työasioita. Olen monesti miettinyt mitä keksisin että pääsisin jutulle, mutta olen ollut sen verran varovainen että en ole mennyt hölöttämään mitään tyhmää etten paljasta itseäni. Huomannut olen kuinka mies monesti luo ne katseet ja joskus tullut "pyörimään" samaan paikkaan. Itseasiassa kerran tuli mun luo ja kysyin yhtä asiaa, sen jälkeen tuli mieleen että oliko keksitty juttu, mutta kun siinä tilanteessa tuli vähän puskista koko homma, oltiin siinä kaksin ja koitin pitää itseäni kasassa. Lähdettiin sit hakemaan sitä tiettyä ja lähti perässä. Jotenkin tuli vaan siitä sellainen fiilis et jotain muutakin olis ollut. Mutta kun siinä sit tuli jo kolmas osapuolikin niin se jäi.


    • Anonyymi

      Jos mies pelkää, että lähestyttyään saa lopputilin. 😂

      • Anonyymi

        Itse pelkään leimaantuvani ahdistelijaksi, joten annan olla. Jos hän minua sittenkin haluaisi täytyisi aloituksen tulla häneltä. Tuskin tapahtuu ja toivon todella hänen elämänsä olevan onnellinen.


    • Anonyymi

      Lahna-prinsessa vauhdissa taas...
      Estääkö joku sua toimimasta?

    • Anonyymi

      Ei se mies ole sinusta siinä mielessä kiinnostunut.
      Olet työpaikan ja työpäivän piriste, et muuta.

    • Anonyymi

      Miehenä minulla samankaltainen tilanne. Epävarmuus ja kunnioitus sen estää, sillä aina kun ihastusnaisen tapaa niin ympärillä muita miehiä. Ruokatunnit, työmatkakimppakyydit jne. aina jonkun miehen seurassa johtuen toki miesvaltaisesta työpaikasta. Mutta koska ikinä en voi tietää heidän suhdettaan ja tilannetta niin ei kannata toimia. Toisen naista kun ei vokotella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe