Niin, eli mitä ihmettä. Työpaikalla jo vuoden verran katseltu toisiamme miehen kanssa, itseasiassa pelkkiä työasioita juteltu. Silti luodaan toisiimme katseita ja hymyjä.
Silti mitään ei tapahdu, kyllä se siltä tuntui et jotain siinä on. Mutta miksi mies ei vaan tee mitään liikettä?! 😒
Mitä ihmettä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ujous, epävarmuus.? Onko työpaikallanne muita miehiä, miten käyttäydyt heidän kanssaan?
- Anonyymi
Itse ehkä käyttäydyn ujosti tuota miestä mutta niiden miesten kanssa pystyn olemaan ihan normaalisti. Ehkä tulee tuon miehen kanssa hieman perääntyvät asenne koska en tiedä miksi, mutta haluan vaan äkkiä pois siitä tilanteesta vaikka haluan olla lähellä. Vähän on uusi tilanne tälläinen.
- Anonyymi
Minkälaista liikettä odotat? 🕺
- Anonyymi
No, olenhan minä ihastunut tuohon joten kyllä sitä toivoo että jos tuo toinenkin olisi, mikä kaikesta tuosta katselusta ja hymyilystä päätellen Ehkä olisi niin toki toivon että miespuolinen tulisi ja pyytäisi päästä jutulle tai että pyytäisi tavata tai ihan mitä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, olenhan minä ihastunut tuohon joten kyllä sitä toivoo että jos tuo toinenkin olisi, mikä kaikesta tuosta katselusta ja hymyilystä päätellen Ehkä olisi niin toki toivon että miespuolinen tulisi ja pyytäisi päästä jutulle tai että pyytäisi tavata tai ihan mitä vain
Itse en kyllä juurikaan hymyile. Vaikuttaa siltä että kiusoittelee vain. 🤔
- Anonyymi
Tuttua.
Jutellaan muutamia asioita ja hymyilee 😤
Olisi mukava jos mies tekis enemmän asialle jotain.
En uskalla itse kun en tiedä hänen tilastaan. 😊- Anonyymi
Sitäpä juuri kanssa. Itse olen päättänyt että jos miehestä on siihen niin kyllä se sieltä jotain keksii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä juuri kanssa. Itse olen päättänyt että jos miehestä on siihen niin kyllä se sieltä jotain keksii.
No mutta kun ei ole. Ilman jäätte! 🙄😀
- Anonyymi
Minkä ikäisiä olette? Ikä tuo varovaisuutta, työpaikkaromansseissa on riskinsä ja siksi mies ehkä haluaa rauhassa ajan kanssa selvittää minkälainen olet, tarkkailla miten käyttäydyt muiden miesten seurassa , luonnettasi, käytöstäsi jne.
- Anonyymi
Oletteko koskaan kunnolla keskenänne? Itse en ainakaan rohkenisi samalla tavalla puhumaan toisten läsnäollessa vaikka yrittänyt olen. Ja jos luulee, ettet ole kiinnostunut tai varatuksi niin tuskin tekee mitään ilman kunnon rohkaisua
- Anonyymi
Ei kunnolla, pelkästään työasioita. Olen monesti miettinyt mitä keksisin että pääsisin jutulle, mutta olen ollut sen verran varovainen että en ole mennyt hölöttämään mitään tyhmää etten paljasta itseäni. Huomannut olen kuinka mies monesti luo ne katseet ja joskus tullut "pyörimään" samaan paikkaan. Itseasiassa kerran tuli mun luo ja kysyin yhtä asiaa, sen jälkeen tuli mieleen että oliko keksitty juttu, mutta kun siinä tilanteessa tuli vähän puskista koko homma, oltiin siinä kaksin ja koitin pitää itseäni kasassa. Lähdettiin sit hakemaan sitä tiettyä ja lähti perässä. Jotenkin tuli vaan siitä sellainen fiilis et jotain muutakin olis ollut. Mutta kun siinä sit tuli jo kolmas osapuolikin niin se jäi.
- Anonyymi
Jos mies pelkää, että lähestyttyään saa lopputilin. 😂
- Anonyymi
Itse pelkään leimaantuvani ahdistelijaksi, joten annan olla. Jos hän minua sittenkin haluaisi täytyisi aloituksen tulla häneltä. Tuskin tapahtuu ja toivon todella hänen elämänsä olevan onnellinen.
- Anonyymi
Lahna-prinsessa vauhdissa taas...
Estääkö joku sua toimimasta? - Anonyymi
Ei se mies ole sinusta siinä mielessä kiinnostunut.
Olet työpaikan ja työpäivän piriste, et muuta. - Anonyymi
Miehenä minulla samankaltainen tilanne. Epävarmuus ja kunnioitus sen estää, sillä aina kun ihastusnaisen tapaa niin ympärillä muita miehiä. Ruokatunnit, työmatkakimppakyydit jne. aina jonkun miehen seurassa johtuen toki miesvaltaisesta työpaikasta. Mutta koska ikinä en voi tietää heidän suhdettaan ja tilannetta niin ei kannata toimia. Toisen naista kun ei vokotella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746