Onko Evijärven tulevassa rantakaavassa huomioitu myös liito-oravien pesimäalueet?
Liito-oravat
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Liito-oravan keskimääräinen elinikä on 2-4 vuotta. Evijärven uusi rantakaava on vahvistettu ja tietääkseni kaikki mahdollinen on selvitetty, jopa 10 000 vuotta vanhojen leiritulienkin pitopaikat jne...
- Anonyymi
Ähtävänjoen alussa, joensuussa on näkynyt liito-oravia. Siinä on varmasti huomattu se populaatio. Pitäs rauhottaa hakkuulta ja rakentamiselta erityisalueena. Onkohan varmasti huomioitu?
- Anonyymi
Liito-oravan pöntöissä on huomioitava, ettei suuaukko ylitä 45 mm. Pönttöjä oli keväällä myynnissä hintaan 20€ / kpl, eli satasella kustannat kotipesän jo viidelle oravapariskunnalle.
- Anonyymi
Siipioravista en tiiä mutta Jokikyläs on ainaki liitto-oravia....
- Anonyymi
Niin on Kettusaaressakin
- Anonyymi
Entä viitasammakot? Niiden pesimäalueet ovat aiheuttaneet harmaita hiuksia Alajärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294