Peräaukon puhtaanapito

Anonyymi

Onko paikat vanhemmiten väljähtyneet vai missä vika?
Kun harvassa paikassa on bideetä ja ei ole mahdollista käydä suihkussa joka kerta kun on suolensa tyhjentänyt, niin kuinka hoidat hygieniasi niin, ettei alushousut ole heti jarruraidoilla vaikka olikin putipuhtaat ennen vessassa käyntiä.
Kun istuu normaaliasennossa, niin peräaukon päällähän se tapahtuu.
Sulkijalihaksen sisäpuolelle jää aina tavaraa ja siinä ei paperin käyttö auta ellei sitä työnnä sisään asti. Pulloharja lienee paras ratkaisu vai mikä

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla nää persreiän vaivat vaan jatkuu. Joko oot löytänyt edes sopivan kokoista kertakäyttöpyyhettä, jonka voit ottaa mukaan kyläreissulle?

      • Anonyymi

        Kun näitä pirtulle ja hajusteille tuoksuvia pyyhkeitä olet käyttänyt työpaikkasi vessassa, niin konttorisi lähipiirissä työskentelevät kyllä haistavat kauaksi mistä olet tulossa kun kävelet ohitse vessareissusi jälkeen.
        Siihen samaan aromikimaraan sekoittuu vahvasti myös melko vahva ulosteen haju joka ilman näitä pyyhkeitä ei tulisi ilmi.
        Toivotan hauskaa työpäivää sinulle jatkossa!


    • Anonyymi

      Eräällä suositulla vaikkakin nykyään lopetetulla sivustolla eräs palveluntarjoaja valitteli samaa kieltäytyessään anaaliyhdynnästä joten asia lienee melko yleinen ongelman aihe.
      Terkkuja P.......relle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe