Tämä "villitys" on saanut suosiota viime aikoina. Kiinnostaisi kokeilla, koska sehän on selkeä ja helppo; syödä vain yksi iso (tottakai) ateria päivässä ja aina samaan kellonaikaan, jonka itse päättää.
Heikotus on varmaan kova, mutta siihen voinee tottua.
OMAD = One Meal A Day..
Yhden aterian päivätaktiikka OMAD
4
1323
Vastaukset
- Anonyymi
Ite oon harrastanut sitä jo vuosia
- Anonyymi
Kiintoisaa! No, mitäs kokemuksia on lähinnä ollut? Hyvä varmaan, kun olet siinä noin kauan pysynyt.
- Anonyymi
Sopii varmaan jollekin sohvaperunalle, mutta omillaan liikkuva tarvitsee tasaista tankkausta.
- Anonyymi
Minäkin olen aina syönyt vain yhden aterian päivittäin. Ainut poikkeus oli armeija, jossa syötiin aina kun oli jotain tarjolla. Aamulla aamupala, kahvi,kaakao, ja voileivät lisukkeilla. Aamupäivällä jokin pieni välipala. Iltapäivällä kunnon ateria. Ja illalla taas jokin pieni välipala. Ei tuolla pääse lihomaan, mutta ei kyllä nälkäkään tule, kun jotain syö n. 4-5 tunnin välein.
Tietenkin jos joutuisi tekemään jotain rasittavaa työtä, niin silloin tarvitsee kaksi ateriaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726