Oon mitannut 5 tunnin ajan lämpötilaa asunnostani ja täällä on 28 astetta. Mittasin myös eilen ja oli 29 astetta koko päivän ja yölläkin oli 24. Tätä ei saa viileämmäksi mitenkään, ikkunat ja parkeve on auki ja tuuletin pyörii lähes koko ajan. Ulkona ei tuule jotta ilma vaihtuisi ja aurinko paistaa suoraan ikkunasta sisään yksiön keskelle.
Asuntosi lämpötila
10
50
Vastaukset
Osta semmonen kylmätuuletin.
- Anonyymi
Mittari näyttää 19 astetta, voisi tulla joku nainen tänne lämmittäjäksi.
AsianVierestä - Anonyymi
Ne kuumat ikkunalasithan sitä asuntoa lämmittää. Ne ei kuumu kun uloimman lasin sisäpuolen vuoraa alumiinifoliolla. Tosin tällöin et näe ulos. Ja mitä se ikkunoiden auki pito hyödyttää jos ulkoilma kuumaa.
Vanha konsti toimii mun asunnossa hyvin. Ensin yöllä kaikki räppänät auki ja viileää sisään. Aamulla sälekaihtimet ja räppänät kiinni. Sit ulos itse. Illalla on suht viileä kämppä.
Ei se lämmin luita riko.- Anonyymi
Tää on kuin sauna. Hikoilen helvetisti vaikka vaan makaan ja kylmässä suihkussa pitää käydä 7 kertaa päivän aikana.
- Anonyymi
Joissakin asunnoissa on muutaman asteen viileämpää aivan lattiatasossa että jos saa jonkin petialustan lattialle niin sekin voi helpottaa
- Anonyymi
Saunan lämmitystä ei kannata edes ajatella, kun sehän vaan lämmittäs auntoa entisestään ja saunan jälkeen hikoilu ei loppuis ollenkaan, vaan koko ajan hiki virtais.
En tiedä kuinka lämmintä täällä on, tuntuu siedettävältä vielä. Aikaisemmassa asunnossa oli kesäisin parhaimmillaan 35 astetta sisällä. :S
- Anonyymi
Mittasin äsken 26,3 astetta. Vanha tiilikerrostalokolmio, jossa sisälämpötila ei helteillä käytännössä öisinkään laske, vaikka saa läpivedon.
Viime kesänä oli pari viikkoa putkeen 28 astetta sisällä. Ja ilmalämpöpumppua ei tässä taloyhtiössä saa asentaa. - Anonyymi
30 astetta ja tuulettimilla pärjää ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171852657Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2221310Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31031Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3792