Korvamadot

Näitähän aina on, ja useisti ne on sellaisia joista ei edes tykkää.
Nyt mulla on ollu pari korvamatoa jo kuukauden. Onneks tykkään näistä, mut vähän vituttaa kun aina soi päässä.
https://m.youtube.com/watch?v=vSsghPdkMTs
https://m.youtube.com/watch?v=cXheLkSQTFg

Miten noista toinen on Suomen itä-, ja toinen länsipuolelta. (toki Värttinä on Suomesta, mut biisi on Inkeristä).

Kamalampaa on kun päässä soi biisit joista ei edes tykkää.

Kertokaa hyvistä ja huonoista korvamadoista.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on kaalimato kaapissa😎🐛

      • Tuo sinun matosi on sympaattisen näköinen. Se mitä teet sillä tuntuu ajatuksena väärältä 😓


    • En ole koskaan kokenut korvamatoa. Jos on joku oikein hyvä kappale, niin sitä sitten jammaillut mielessäni.

    • mulla oli vuosia sitten pitkäaikaisena korvamatona Britney Spearsin Womanizer (mitä en linkitä, enkä myöskään halua kuulla!) ei ollu kauheen kiva ku päässä jankkaa koko ajan "vammanaiser vammavamma vammanaiser..."
      toinen lähes yhtä paha oli Lady Gagan Alejandro, "alehandroo alehandroo alealehandrooo..."

      jos ei halua korvamatoaan kuunnella, siitä voi yrittää myös päästä eroon sanomalla ääneen "Kuusamo"
      https://www.youtube.com/watch?v=Y8ljxN7_AAw

      • Oot kyllä aika kusipää ku laitoit ton Kuusamon. Noita ekoja en edes noteerannut vaikka tietysti olen kuullutkin.
        Pahimpia korvamatoja onkin ne biisit joista EI tykkää.


      • Pidin aina Kuusamosta. Sitten sain tietää että sen laulaa Danny 🤢


      • JustJust kirjoitti:

        Oot kyllä aika kusipää ku laitoit ton Kuusamon. Noita ekoja en edes noteerannut vaikka tietysti olen kuullutkin.
        Pahimpia korvamatoja onkin ne biisit joista EI tykkää.

        mitä syvimmät pahoitteluni,

        Mombasa toimii kyl myös aika hyvin, sitä voi laulaa myös pelkästään sanoilla: "Koskin simpukkaa.."


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pidin aina Kuusamosta. Sitten sain tietää että sen laulaa Danny 🤢

        mitä vikaa Dänissä on?

        dänistä puheen ollen, pääni sisäinen jukeboksi muistutti tästä kappaleesta..
        https://www.youtube.com/watch?v=khWixbzJPyE


      • m.wurst kirjoitti:

        mitä syvimmät pahoitteluni,

        Mombasa toimii kyl myös aika hyvin, sitä voi laulaa myös pelkästään sanoilla: "Koskin simpukkaa.."

        Mombasassa on sellainen hauska tarina, et sehän oli sen biisin aikaan SE paikka, jossa naiset haki maksullisilta seksiä.
        En tiedä tiesikö Taiska laulaessaan mistä lauloi.

        Pikkasen eri svääreihin sit meni, kun jotkut pojat teki siitä coverin.
        En tosiaan tiedä tiesivätkö hekään mistä lauloivat


      • JustJust kirjoitti:

        Mombasassa on sellainen hauska tarina, et sehän oli sen biisin aikaan SE paikka, jossa naiset haki maksullisilta seksiä.
        En tiedä tiesikö Taiska laulaessaan mistä lauloi.

        Pikkasen eri svääreihin sit meni, kun jotkut pojat teki siitä coverin.
        En tosiaan tiedä tiesivätkö hekään mistä lauloivat

        kukahan iskelmänikkari tekis sit Gambiasta veisun, se kai se kuulemma on SE paikka nykyisin..
        olisko se vaik Kaija Koon uusi "voimaannutus"-biisi..?

        katoin tos viikolla Kummeli Kultakuumeen, siitä se Mombasa taas jäi päähän..
        "daidaidaidadai.. vittu en muista sanoja!"


      • m.wurst kirjoitti:

        kukahan iskelmänikkari tekis sit Gambiasta veisun, se kai se kuulemma on SE paikka nykyisin..
        olisko se vaik Kaija Koon uusi "voimaannutus"-biisi..?

        katoin tos viikolla Kummeli Kultakuumeen, siitä se Mombasa taas jäi päähän..
        "daidaidaidadai.. vittu en muista sanoja!"

        Voisithan sä tehdä.


      • JustJust kirjoitti:

        Voisithan sä tehdä.

        minä?
        ei saakeli, ei mun lauluääntä kukaan halua kuulla. tosin jos mää vaan kirjottaisin biisin, joku muu laulais..

        "Hei Gambiasta heilin minä löysin
        ja korkkarit kattoon heitin kun hänen kanssaan köy..." krhm... tota,

        "Kuuman kostean minä tunsin Gambian, ja rantapojan uhkean..."


      • m.wurst kirjoitti:

        minä?
        ei saakeli, ei mun lauluääntä kukaan halua kuulla. tosin jos mää vaan kirjottaisin biisin, joku muu laulais..

        "Hei Gambiasta heilin minä löysin
        ja korkkarit kattoon heitin kun hänen kanssaan köy..." krhm... tota,

        "Kuuman kostean minä tunsin Gambian, ja rantapojan uhkean..."

        Noni, tostahan se lähtee.


      • m.wurst kirjoitti:

        mitä vikaa Dänissä on?

        dänistä puheen ollen, pääni sisäinen jukeboksi muistutti tästä kappaleesta..
        https://www.youtube.com/watch?v=khWixbzJPyE

        Se on harvoja ihmisiä jotka saavat pelkällä olemuksellaan aikaiseksi oksennusrefleksin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on harvoja ihmisiä jotka saavat pelkällä olemuksellaan aikaiseksi oksennusrefleksin.

        Mulla ei oo mitään erityistä häntä vastaan, vaikkei kuulukaan kuuntelulistalleni.

        (hups, sekoilen nikkien kanssa, mut olen sama ku JustJust.)


    • Mitä korvamato muuten on enkuksi?

    • Anonyymi

      Onko korvamadot jotenkin erityisellä tavalla sinkkujen ongelma?

    • Anonyymi

      Minulla on pari vuotta ollut vasemmassa korvassa tinnitus -niminen korvamato. Soi yötäpäivää. Sain sen kännykästä töissä. Nytkin aina kun vahingossa vien kännykän vasemmalle korvalle, se yltyy entisestää.
      Ihan alussa se oli vai joku sellainen tukkoisuuden tunne korvassa. Yltyi aina kun vein kännykän korvalleni. Sitten alkoi soimaan jatkuvasti. Yritän muistaa pitää kännykkää nyttemmin vain oikealla korvalla, mutta usein se on vaikeaa jos vaikka pitäisi samalla kirjoittaa muistiin mitä kaveri sanoo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tanhupallolla oli Karvamato.

    • Anonyymi
      • Minen ole koskaan ymmärtänyt Röllin hienoutta. Eikä se mun päässänikään soi vaikka mikä olis.


    • Anonyymi

      Mää en ymmärrä muumimukeja enkä suomalaista jalkapalloa. 🌚

      • Muumimukeja en ole omistanut ensmäistäkään, ja jalkapalloa en ole pelannyt ku pakollisena peruskoulussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe