Liian nopeasta laihduttaminen aiheuttaa lihasmassan menetystä,näin eilen rillillä naisen joka oli laihduttanut väärällä tavalla,hän oli ylilaiha,luinen,lihaksetkin laihtuneet pois.Tilasi ison hampurilaiaterian n 2000 kal.
Ensin laihdutetaan nälällä niin että lihaksetkin laihtuu,ja sitten syödään erittäin suuria kaloriannoksia
Itse olen laihduttanut terveellisellä tavalla hitaasti pienemmillä annoksilla,ja syöntiä muutaman tunnin välein korkeintaan 3-4 kg kk.Paino on pysynyt välillä samana 3-6 kuukautta.
Välillä laihdutusta sopivan pienellä kalorimäärällä jossa on ollut paljon proteenia,ja hitaita hiilihydraatteja terveellisesta ruuasta.
-joka päivä olen harrastanut paljon liikuntaa,silloinkin kun olen vain pitänyt painoa samassa.
Lopputulos on ollut lihaksikas keho,ja kunnon kohoaminen.
Kalorit olen laskenut tarkasti joka päivä ruokapäiväkirjan avulla.Numeroista näkee etukäteen lihomisen tai laihtumisen,tai sen pysyykö paino samana.Olen todennut ruokapäiväkirjan käytön erittäin hyväksi,siitä näkee tarkasti mistä ne ylimääräiset kalorit ovat tulleet,jotka aiheuttavat lihomisen.Se auttaa siihen että osaa syödä sopivasti.
Laihduta oikein,laihduta hitaasti,ruokapäiväkirja
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman mitään laskentaa tai päiväkirjoja.
Nopeat hiilarit ja välipalanärkkimiset pois. Joku hedelmä tai pieni jugurtti menee.
Normaali, harkittu, itse valmistettu sekasafka katettuna pienelle lautaselle. Safkaosan halkaisija 15cm.
Eikä kiirettä. Ei jatkuvia punnitsemisia. Ei stressiä.- Anonyymi
Ei kaloreiden arviointi onnistu yleensä isommilla kalorimäärillä,se onnistuu vain silloin jos syö tasaisen vähän joka päivä.Onhan paljon laihoja,jotka eivät laske kaloreita,niillä on joku säännöllinen rytmi.
Kalorimäärän ALIARVIOINNIN takia yli 80% laihtuneista lihoo takaisin entiseen painoonsa,nopeasti laihduttaneilla se on huomattavasti suurempi.
Kilon lihominen kuukaudessa tapahtuu hyvin pienellä kalorimäärällä 240 kal pv tai kolmena päivänä 4600 kal kulutuksen ollessa 2000 kal pv(pikkuhiljaa tai kerralla) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaloreiden arviointi onnistu yleensä isommilla kalorimäärillä,se onnistuu vain silloin jos syö tasaisen vähän joka päivä.Onhan paljon laihoja,jotka eivät laske kaloreita,niillä on joku säännöllinen rytmi.
Kalorimäärän ALIARVIOINNIN takia yli 80% laihtuneista lihoo takaisin entiseen painoonsa,nopeasti laihduttaneilla se on huomattavasti suurempi.
Kilon lihominen kuukaudessa tapahtuu hyvin pienellä kalorimäärällä 240 kal pv tai kolmena päivänä 4600 kal kulutuksen ollessa 2000 kal pv(pikkuhiljaa tai kerralla)On myös laihoja jotka eivät liho syövät he mitä tahansa, miten paljon tahansa, milloin tahansa. Tuttavapiirissäni on kolme tälläistä miestä.
Tyypit ovat olleet "pinky panttereita" koko ikänsä. Nuorin heistä on nyt 58 vuotinen.
On myös henkilöitä jotka ovat saaneet syntymälahjaksi reippaasti rasvasoluja jotka odottavat, että aineenvaihdunnassa vilahtaa jotain energiapitoista jonka ko. solut ahmaisevat itselleen.
"Hyötysuhteessa" on huomattavia, yksilöllisiä eroja.
Nimimerkki: Henkilökohtaisesti kokenut.
- Anonyymi
Jotkut apit on ihan hyviä kyllä, näkee makrot kohtuu tarkasti miten jakautuu kaloreiden lisänä
Itse pudotan hitaasti myös, koko ajan liikuntaa harrastaen samalla, pidän kalorimäärän sellaisena, et on realistinen myös sitten kun pudotusvaihe päättyy, eli elämäntapa muutos, jossa myös pysyvä tavoite helppo pitää
Laihdutus on helppoa, painon ylläpito vaikeampaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841