Tietoinen vuorovaikutussuhde.

Onko täällä foorumilla itsetietoisuudesta, itsensä henkisestä kehittämisestä kiinnostuneita kanssaolentoja?

Moderni meno ihmisten välisissä suhteissa on niin materialistisella tasolla, draamaan nojautuvaa. Olisi hauskaa, jos täältä löytäis ihmisiä, jotka ovat ylittäneet tiettyjä rajoituksia ja oivaltaneet omasta sisimmästään jotain syvempää.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täs ois jos mahdollistat yhteydenoton.

      • Olipas päässyt unohtumaan koko suomi24.


    • Anonyymi

      Henkisessä kehityksessä ollaan, jo pari vuotta minusta on haettu rajoja. Aika rankkaa. Jotkut kirjoitukset käsittelevät sitä että ego pienenisi, no eipä tiiä. Tai sit minulla on jo pieni ego, tulen ainakin toimeen pienellä enkä isottele. Yritän olla suht mukava ja ymmärtäväinen kaikille, mutta sisäisten sen ettei kaikkien kanssa tarvi olla paljon tekemisissä.

    • Anonyymi

      Sinulla on ainakin melkein jonkinlainen Metatronin kuvio tuossa?

      • Siinähän se on, Metatronin Kuutio.


    • Anonyymi

      itsensä kehittäminen, mitäs jos otetaan kuvioon avaruuslaiset? Viljakuvioita on syntynyt nyt joka vuosi sinne sun tänne. Kiinnostuneille ja skeptikoille Googlatkaa crop circle. Minä pidät itseäsi? Universumin kansalaisena vai pelkkänä muurahaisena muitten joukossa?
      Oletko luoja?
      Oletko jumala?
      Minä ainakin teen oman todellisuuteni, tosin tarvitsisin siihen apua.

    • Anonyymi

      Ilo on kaiken A ja O. Ole 6 vuotiaan tasolla niin kaikki on hyvää. Olet jo järkevä mutta koululaitos ei ole vielä latistanut sinua. Sinulla on ilo.

    • Kaikenlaista... mitähän seuraavaksi tapahtuu?

      • Anonyymi

        Kaikki muuttuu paitsi itse muutokset. Ihmisen sydän vaatii täydellisyyksiä. Tässä platonisiin ajatuksiin kiintymisessä on jotain liikuttavaa ja merkitsevää. Mitä yksinkertaisempi ihminen on sitä enemmän hän näkee ja sitä loistavampi on hänen mielikuvituksensa vaatimus.
        -Israel Z.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko itsensä henkisellä kehittämisellä kaiken uuden oppimista, yleismaailmallista tietoa (lähinnä ymmärtää ettei planettamme olekkaan litteä), infon hakemista eri kulttuureista, taiteesta, musiikista, urheilusta. kielitieteistä jne.jne.jne?

      Vai onko kysymyksesi ufoista kiinnostuneille?

    • Anonyymi

      Itse olen ottanut itsensä kehittämiseni ohjenuoraksi "tiedoton kuin lapsi mutta samalla tietoinen kuin kuolleista palannut"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe