Häpeä alajärven kaupungille kun lukitsee ainoan betoni luiskan keskustassa virallisen venesataman lukitun puomin taakse.
Alajärvi on outo paikka. Varokaa.
Keskustan venesatama lukitun puomin takana
29
711
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisiköhän uutisjuttu vinkata asiasta? Kymppi uutisten loppukevennys kielletystä järvestä tai jotain. Julkisuus se on julkisuutta huonokin.
Alajärvi suomen kielletyin järvi!- Anonyymi
Asialle tarttis tehdä jotain.
- Anonyymi
Onko tarjottu loppukevennykseksi uutisiin?
- Anonyymi
Siinä olisi tosi hyvä aihe loppukevennykseen.
- Anonyymi
Ei muuta ku vinkki 10uutisiin.
- Anonyymi
Ehkä neljännen ketjun perustaminen tästä asiasta viikonsisällä ratkaisee asian ?
- Anonyymi
Ei yhtään enempää!
- Anonyymi
Ehkä yksi henkilö joka vain haluaa ilmeisesti omaa pahaa oloaan vain purkaa estelemällä ja kieltelemällä puomin poistoa vain haluaa huomiota koska voi selvästi huonosti.
Itse puomi on turha este jota on syytä hävetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä yksi henkilö joka vain haluaa ilmeisesti omaa pahaa oloaan vain purkaa estelemällä ja kieltelemällä puomin poistoa vain haluaa huomiota koska voi selvästi huonosti.
Itse puomi on turha este jota on syytä hävetä.Samaa mieltä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse puomi on turha este jota on syytä hävetä.Miksi puomi alunpitäen laitettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään enempää!
Kirjoittelee TM. jo kohta 2000 kertaa. Kevät puoleen tahti kiihtyy
,maalis ja huhtikuu on vaikeinta aikaa.
- Anonyymi
Kovasti nostelet Lukitun puomin haluaja näitä esiin. Miksi?
Paha olo? Hanki apua ihan oikeasti. Lukittu puomi on tosiaan häpeä alajärvelle. - Anonyymi
Kyllä saakin hävetä.
- Anonyymi
käykää nyt herranjestas kahtomassa onko puomi kiinni, ei tarvi kirjoitella tietämätöntä paskaa.
- Anonyymi
Kyseinen kirjoittaja ilmiselvästi ole veneilijä koska muuten tietäisi että puomit on kyllä ihan auki kaiken päivää..
- Anonyymi
Ei voi olla mahdollista, puomit auki heti!!!!
- Anonyymi
Kuka tätä ketjua nostaa esiin tähän vuodenaikaan? Ja miksi??
- Anonyymi
Sitä saakin kysyä.
- Anonyymi
Joka puomin ottaa vaaliteemakseen saa äänivyöryn, vink vink.
- Anonyymi
Kuut -Kuut - Kuut. suku.
- Anonyymi
Lukitaan AINOA , uskomatonta!!!
- Anonyymi
uskotko tuota hullua, ihme kun ei ole poistettu sivuilta.
- Anonyymi
Jos näin on, niin on todella outoa.
- Anonyymi
Hyvä eduskuntavaali teema, lupaa poistaa puomin jos tulee valituksi.
- Anonyymi
Keskustan puomi on nyt todella matalalla. Oisko enää viidessä prosentissakaan. Kokoomuksen puomi on jyrkästi ylös päin
- Anonyymi
Onko Loppiaisena puomilla pöhinää?
- Anonyymi
Onko kokoomuslaisilla omaa puomia niin kuin keskustalaisilla.
- Anonyymi
Tänään yritin viedä veneen, kas puomi pli auki mutta järvi jäässä.
- Anonyymi
Puomi on nyt vahvistettu ja suljettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379