2000-luvun moderni mamma...

...lennähtää ulkomaille mammalomalle kun arki on niin rankkaa:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6ce5d8ec-f6ca-4dbe-b536-a0d4280f0dc4


Varmaan aika moni aisuri-iskä saa herätä tilanteeseen jossa mamma ilmoittaa lähtevänsä reissuun kaveriensa eikä perheen kanssa. Aisuri-iskä jää kotiin vaihtamaan vaippoja. Sitten kun aisuri-isäkän loma koittaa ei puhettakaan vastavuoroisuudesta, sitten mennään perheen kanssa muumi-maahan eikä minnekään juopottelureissuille. No onhan tuossa se hyvä että etälän rantojen zorbakset hoitaa hymyn mamman kasvoille pariksi viikoksi, sittenhän se varmaan alkaa taas murjottamaan.

16

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yks raivostuttavimmista julkkisakoista.
      Ei tuota turpaa kestä.

    • Anonyymi

      Jere Karanlahdesta ei kyllä tule ihan heti aisuria mieleen. Pikemminkin jännämies. Ei kolmessa päivässä lomaromansseja järkätä. Luulen, että tuo on Nannan tapa pitää Jereä vähän varpaillaan, siltähän voi odottaa mitä vain.

    • Veikkaan, että sitä yksi jos toinenkin suhteessa tekee jotain omia juttuja. Toi julkkiselämä vaan voi olla näkyvämpää.

      Toiset taas tykkää pitää vapaansa eritavalla. Mennä kavereiden kanssa viikonlopuksi johonkin mökille tai kalareissulle...

      Saahan tuosta mehevän palstajutun toki, ainakin kun itse maestro sen vääntää. 😊👌

      • Niin, nyt kun nuo ilmastoasiatkin tapetilla niin mitä järkeä mennä jonnekin kreikkaan? eikö voi kaverin kanssa mennä jonnekin möksälle? No zorbakset ei ole siellä :D

        Niin ja noista omista jutuista, toki niitä saa ja pitääkin olla jotain mutta jos lomatkin aletaan viettää omissa kaveriporukoissa voi se olla etääntymisen merkkejä.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, nyt kun nuo ilmastoasiatkin tapetilla niin mitä järkeä mennä jonnekin kreikkaan? eikö voi kaverin kanssa mennä jonnekin möksälle? No zorbakset ei ole siellä :D

        Niin ja noista omista jutuista, toki niitä saa ja pitääkin olla jotain mutta jos lomatkin aletaan viettää omissa kaveriporukoissa voi se olla etääntymisen merkkejä.

        Sulle näyttää olevan täys mahdottomuus antaa toisten ihmisten elää omaa elämäänsä. Hirveä stressi, kun joku julkimo ei toimi sinun määräämälläsi tavalla. Sinähän olet kuin vanhan ajan pahimmat juoruämmät ja senttaalisantrat. 🤣


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, nyt kun nuo ilmastoasiatkin tapetilla niin mitä järkeä mennä jonnekin kreikkaan? eikö voi kaverin kanssa mennä jonnekin möksälle? No zorbakset ei ole siellä :D

        Niin ja noista omista jutuista, toki niitä saa ja pitääkin olla jotain mutta jos lomatkin aletaan viettää omissa kaveriporukoissa voi se olla etääntymisen merkkejä.

        No ei tosiaan ole etääntymisen merkki sellainen. Omia juttuja pitää olla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, nyt kun nuo ilmastoasiatkin tapetilla niin mitä järkeä mennä jonnekin kreikkaan? eikö voi kaverin kanssa mennä jonnekin möksälle? No zorbakset ei ole siellä :D

        Niin ja noista omista jutuista, toki niitä saa ja pitääkin olla jotain mutta jos lomatkin aletaan viettää omissa kaveriporukoissa voi se olla etääntymisen merkkejä.

        "Niin ja noista omista jutuista, toki niitä saa ja pitääkin olla jotain mutta jos lomatkin aletaan viettää omissa kaveriporukoissa voi se olla etääntymisen merkkejä. "

        Näin varmasti, jos kaikki lomat ja vapaa-ajat vietetään erillään. Tosin sanoisin, että silloinkin ensin tulee se etääntyminen ja vasta sitten se, ettei haluta viettää aikaa yhdessä.

        Mutta yksi matka silloin tällöin ilman perhettä ei vielä tarkoita tuota - olettaen nyt, ettei se ole vuoden ainoa loma. Jos kerran kyse on "mammalomalaisesta", niin silloinhan se kuulostaa siltä, että on pois työelämästä useamman kuukauden. Joten eiköhän niihin kuukausiin mahdu aika paljon perheenkin kanssa vietettyä aikaa, vaikka jonkun reissun tekisikin kavereiden kanssa.

        Olen minäkin sitä mieltä, että lentomatkustamista on syytä vähentää, joten ekologisempaa olisi mennä vaikka bussilla Baltian rannoille.


      • Disse kirjoitti:

        No ei tosiaan ole etääntymisen merkki sellainen. Omia juttuja pitää olla.

        "No ei tosiaan ole etääntymisen merkki sellainen. Omia juttuja pitää olla."

        Niin pitääkin olla. Se, että ihmisillä on myös niitä omia juttuja ja suhteen (ja perheen) ulkopuolista elämää (siis muutakin kuin palkkatyö), on myös suhteelle hyväksi. Ja tekeehän se toisesta myös kiehtovan, kun tällä on omia mielenkiinnon kohteita.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "No ei tosiaan ole etääntymisen merkki sellainen. Omia juttuja pitää olla."

        Niin pitääkin olla. Se, että ihmisillä on myös niitä omia juttuja ja suhteen (ja perheen) ulkopuolista elämää (siis muutakin kuin palkkatyö), on myös suhteelle hyväksi. Ja tekeehän se toisesta myös kiehtovan, kun tällä on omia mielenkiinnon kohteita.

        No mä tuossa latasin päästäni 3 tärkeää arvoa elämästäni. 1 minä itse. 2. Läheiset 3. Elämä, mihin kuuluu kaikki muu oikeassa suhteessa.

        Ja samat arvot pitäis olla toisellekin tärkeät... varsinkin tuo eka... kaikkea mikä on hyvä itselle, on hyvää ja hyvästä.

        Jos Karalahti itse nauttii lomastaan ja tekee sen huomioiden itsensä, huomioi hän puolisonsakin paremmin. Tuli syöttää tulta ja hyvä hyvää. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        No mä tuossa latasin päästäni 3 tärkeää arvoa elämästäni. 1 minä itse. 2. Läheiset 3. Elämä, mihin kuuluu kaikki muu oikeassa suhteessa.

        Ja samat arvot pitäis olla toisellekin tärkeät... varsinkin tuo eka... kaikkea mikä on hyvä itselle, on hyvää ja hyvästä.

        Jos Karalahti itse nauttii lomastaan ja tekee sen huomioiden itsensä, huomioi hän puolisonsakin paremmin. Tuli syöttää tulta ja hyvä hyvää. 😊👌

        Mutta jos Jere vaikka ei muistaisi itseään huomioida oikein, olisi tuosta vaimosta kehno jättää toinen lasten kanssa yksin.... siks se on oltava yhteinen elämän arvo. Ja minusta se on luonnollista jotenkin. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No mä tuossa latasin päästäni 3 tärkeää arvoa elämästäni. 1 minä itse. 2. Läheiset 3. Elämä, mihin kuuluu kaikki muu oikeassa suhteessa.

        Ja samat arvot pitäis olla toisellekin tärkeät... varsinkin tuo eka... kaikkea mikä on hyvä itselle, on hyvää ja hyvästä.

        Jos Karalahti itse nauttii lomastaan ja tekee sen huomioiden itsensä, huomioi hän puolisonsakin paremmin. Tuli syöttää tulta ja hyvä hyvää. 😊👌

        "No mä tuossa latasin päästäni 3 tärkeää arvoa elämästäni. 1 minä itse. 2. Läheiset 3. Elämä, mihin kuuluu kaikki muu oikeassa suhteessa.

        Ja samat arvot pitäis olla toisellekin tärkeät... varsinkin tuo eka... kaikkea mikä on hyvä itselle, on hyvää ja hyvästä. "

        Tjoo, kun kerran noin niin joo, jos se toinen tosiaan lipsuu samoista arvoista ja sillä on vaikeuksia asettaa dissi ykköseksi niin kyllähän siitä ongelmia voi seurata :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No mä tuossa latasin päästäni 3 tärkeää arvoa elämästäni. 1 minä itse. 2. Läheiset 3. Elämä, mihin kuuluu kaikki muu oikeassa suhteessa.

        Ja samat arvot pitäis olla toisellekin tärkeät... varsinkin tuo eka... kaikkea mikä on hyvä itselle, on hyvää ja hyvästä. "

        Tjoo, kun kerran noin niin joo, jos se toinen tosiaan lipsuu samoista arvoista ja sillä on vaikeuksia asettaa dissi ykköseksi niin kyllähän siitä ongelmia voi seurata :D

        Ei noin.... Tuon virheen moni tekeekin, kun itse ei pidä itseään arvotaulukossa ykkösenä.

        Mietippäs vaikka asiaa niin, että kumppanisi lähtee kavereitten kanssa iltaa viettämään, kun on painanut 2 viikkoa töitä putkella, tuntuuko hyvältä? Eikö hänen pitäisi levätä, eikä rasittaa lisää itseään..??? Hän ei mieti itseään, vaan asettaa kavereiden kanssa ajan edelle.


      • Disse kirjoitti:

        Ei noin.... Tuon virheen moni tekeekin, kun itse ei pidä itseään arvotaulukossa ykkösenä.

        Mietippäs vaikka asiaa niin, että kumppanisi lähtee kavereitten kanssa iltaa viettämään, kun on painanut 2 viikkoa töitä putkella, tuntuuko hyvältä? Eikö hänen pitäisi levätä, eikä rasittaa lisää itseään..??? Hän ei mieti itseään, vaan asettaa kavereiden kanssa ajan edelle.

        No jaam jos se itse haluaa lähteä kavereitansa näkemään niin silloin se on varmaan katsonut että "jaksaa jaksaa" ja juurikin ajattelee itseään. Sitten jos se menee vaikkei haluaisi se ajattelee liikaa niitä kavereita.


    • Käykö kateeks?

    • Anonyymi

      Ilmeisesti juttu on Karalahdista...Ai Jere aisuri..heh heh. Sillähän on kaksi lasta, joista toista ei ole halunnut edes tunnustaa...Nannalla taitaa olla aikalailla ns. kirimistä.

    • Itseasiassa mulla kävi juuri noin. Tosin oma moka kun kehotin häntä käymään harrastuksissa, minä huolehdin lapsista. Harrastuksesta hän löysii sitten uuden miehen äitiyslomallaan. (Ja pikkulinnut ovat laulaneet, että he pettävät toisiaan minkä kerkiävät.)

      Nyt pitää antaa pieni tunnustus palstaätmeille, koska noin siinä näyttää käyvän jos alkaa kiltiksi ja kunnolliseksi.

      Nykyisin olen enää kiltti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe