Rintojen turha seksualisointi

Anonyymi

Varmaan toimivat ärsykkeenä joillekin.

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhankansan sanonta: "Tissit on tiellä kun tosissaan aletaan naimaan". Jenkki-pojille ne tissit on koko maailma, suomalaiselle se nainen siinä ympärillä.

• Kyllä minusta naisen suloiset, herttaiset ja kauniit sukupuolielimet ovat monin verroin enemmän kuin rinnat, mutta kaikkein tärkein on miellyttävä luonne.

On kuitenkin otettava huomioon, että eri ihmiset arvottavat eri tavalla, eikä mikään tapa ole väärä. 🌹👀

• Anonyymi

Rinnat, joiden hyväilystä nainen nauttii, ovat hyvät.

• Anonyymi

Mitä on rintojen turha seksualisointi? Eikö seksuaalisuus ole kunkin oma asia? Miksi rinnoista viehättyminen olisi sen turhempaa kuin mistä tahansa muustakaan? Pitäisikö rinnoista seksuaalisesti pitävää halveksia vai tulisiko hänen mennä esim. johonkin kurssille opettelemaan siitä pois?

Myönnän, tahallani ylireagoin, mutta kyllä minä ihan aidostikin ihmettelen sitä näkemystä, että rintoja ei pitäisi pitää seksuaalisina. Nykyaikana luulisi olevan selvä juttu, että seksuaaliset kiinnostukset suuntautuvat hyvin monilla tavoilla.

Eri juttu on se epäarvostava tissipuhe mitä tämäkin palsta on pullollaan. Tai jatkuva tissien esittely mediassa ja mainosalalla. Sitä ei pidäkään sietää. Vaan miksi rinnoista viehättyminen seksuaalisesti olisi väärin? Sitä minä en ole vielä ymmärtänyt.

• Anonyymi

todellakin seksualisoin mun rintoja. tuntuu niin ihanalta kun mies, suutelee-näykkii,vähän puristaa. kyllä kostuu. en rupee mun simppeliä biologiaa kieltämään tai häpeämään siksi, että se jollekin ehkä jollain tasolla on joku ongelma. en koskaan hanki lapsia, en ole mikään geenimonistuskone ja imettäjä. never. mun luomupanopallot on ihan vaan kahvoina irstaan panemisen alttarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4209
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      114
      1566
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1526
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1343
    5. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      132
      1052
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      85
      1046
    7. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      26
      1028
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      46
      1020
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      998
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      974
    Aihe