Naisen kauneudesta....

Anonyymi

Tässä on teille naisille miehen neuvo naisen kauneudesta.

Naisen kauneus pohjautuu 70%:sti työhön ja 30% geeneihin.

Eli toisin sanoen. Lähes tulkoon jokainen nainen voi olla halutessaan kaunis, jos vain itse haluaa. Se on vain itsestä kiinni. Kun panostaa urheilemiseen oikealla tavalla, pukeutumiseen ja trendikkäisiin vaatteisiin oikealla tavalla. Kun panostaa ja osaa meikata oikein....ja toisin kun kuvitellaan, tämä ei edes maksa paljon. Jos olet fiksu, saat oikeanlaiset trendikkäät vaatteet yllesi yllättävän edulllisesti. Tämä trendikäs vaate, ei ole se TV-mainoksessa nähty "hitti"tuote.

11

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehheh huumoriviesti.

      • Anonyymi

        Aivan naurettava. Voi olla naisenkin kirjoittama.


    • Anonyymi

      Heh, sanon minäkin. MInä riipputissinen, selluliittitakamus, vyötärökin levennyt... eilen noustessani uimasta alastomana (saunan jälkeen mökillä) puolisoni totesi, että olet sinä kyllä kaunis nainen. Näin hän minut näkeekin. Mieheni, 64 v, on minun silmissäni miehekkäin ja seksikkäin mies maailmassa kaljuineen kaikkineen.

      Eli kauneus on paljon muutakin kuin meikkaamista ja trendivaatteita!

      • Anonyymi

        Ihanasti, kypsästi ja viisaasti sanottu <3 Kyllä nuokin aloittajan kaltaiset osaavat arvostaa rakkautta jos koskaan asenteellaan sellaista aitoa saavat. Jos menee nuo ulkoiset avut vaan mielessä niin saa suuremmalla todennäköisyydellä pettyä.
        Jos ihastuu ja rakastuu niin ei sillä ole väliä kuka ja minkä näköinen sen toinen on.

        Onkohan tuo somemaailma vaan sekoittanut loppujenkin päät?? Mikään ei kelpaa. Paitsi feikki jota ei ees oikeesti oo. Instan luoma pinkkien lasien läpi näkyvä "todellisuus"
        Onnea tiellenne. Te ihmiset ilman somekriittisyyttä.


    • Anonyymi

      Heh, sanon minäkin. MInä riipputissinen, selluliittitakamus, vyötärökin levennyt... eilen noustessani uimasta alastomana (saunan jälkeen mökillä) puolisoni totesi, että olet sinä kyllä kaunis nainen. Näin hän minut näkeekin. Mieheni, 64 v, on minun silmissäni miehekkäin ja seksikkäin mies maailmassa kaljuineen kaikkineen.

      Eli kauneus on paljon muutakin kuin meikkaamista ja trendivaatteita!

    • Anonyymi

      Punaiset hiukset(ei purkista) ja pisamat, siinä resepti kauniille naiselle minun näkökulmasta. Yhdistelmä joka laittaa nieleskelemään vähän pidempään, mmmmm

      • Anonyymi

        No se on geenijuttu se. Harvinaiset kelpaa vaan sulle. Ja sille me muut ei voida mitään.
        Älä nielase kieltäs.


    • Anonyymi

      "Tässä on teille naisille miehen neuvo naisen kauneudesta.

      Naisen kauneus pohjautuu 70%:sti työhön ja 30% geeneihin.

      Eli toisin sanoen. Lähes tulkoon jokainen nainen voi olla halutessaan kaunis, jos vain itse haluaa. Se on vain itsestä kiinni. Kun panostaa urheilemiseen oikealla tavalla, pukeutumiseen ja trendikkäisiin vaatteisiin oikealla tavalla. Kun panostaa ja osaa meikata oikein....ja toisin kun kuvitellaan, tämä ei edes maksa paljon. Jos olet fiksu, saat oikeanlaiset trendikkäät vaatteet yllesi yllättävän edulllisesti. Tämä trendikäs vaate, ei ole se TV-mainoksessa nähty "hitti"tuote."

      Aito kauneus perustuu 90% Geeneihin. Hyvät geenit omaavan kauniin naisen ei tarvitse edes treenata, kroppa pysyy hyvänä treenaamatta ja treenaamalla ei saa niitä vartalon ominaisuuksia aikaan, mitä hyvillä geeneillä varustetussa kaunottaressa on luontaisesti. Edes pakkelilla ei saa aikaan sitä kauneutta, mikä heidän olemuksessaan on ilman meikkejä. Yleensä aidosti kauniilla naisilla on myös parempi luonne.

      • Anonyymi

        Miten perustat luonteen ja kauneuden samaan pakettiin?

        Äähhhhh. Olette niin naurettavia. Lapsia kaikki.


    • Anonyymi

      Ois kyllä kaltasilles miehillekin aika paljon antaa neuvoja. Minkälaiselle yleisölle luulet kirjoittavasi täällä? Uskotko, että viestisi todella lukee ne kenen pitäisi lukea?
      Kannattaisiko keskittyä ihan omaan elämään?
      Jos naisen ulkomuoto on noin kauhean tärkeää, toivon mukaan sinä olet yksin.

      Jos taas olisit nainen, sanoisin että sitä suuremmalla syyllä anna muiden elää omaa elämäänsä. Kiitos.

      En ole trendipelle enkä sellaiseksi tule koskaan. Mutta en aio itseäni muutenkaan enää hu*ata koska olen hyvin onnellisesti varattu joten i don't care.

      Mukavaa loppuelämää itsekeskeinen narsissi.
      Tai ehkä olet vaan kyhnännyt liian kauan sinkkuna? Muuten vain pettynyt ja saanut pakkeja kauniilta?

      Itse näen miehessä kokonaisuuden ja luonne merkkaa eniten. Ei status,raha,vaatteet. Toki emme edusta tyyliltämme muutenkaan massataviksia. Ehkä en huolisikaan tavista jonka kaltainen itse olet ehkä? Trendi sitä, trendi tätä ja meikki? Huohh.
      Mauton hajuton.. Ja tää on vaan sulle ap näpäytys.

      Joo pidän minäkin itsestäni muuten huolen. Liikun, syön suht ok, välitän itsestäni mutta en SINUN TAI KENENKÄÄN muun kuin itseni takia. Ja kyllä se suhdekin siitä osansa varmasti saa.
      Miksi kukaan miellyttäis jjust sua? Miks meidän kaikkien naisten täytys miellyttää just sua??

      Erilaisuus on rikkaus. Ole sinä tuommonen, naapurin Maija olkoon semmonen, mä tämmönen.

      Etköhän sinäkin jonkun löydä. Jos et niin kato peiliin. Kukkuu?!

    • Ei ole absoluuttista kauneutta. Naisen kauneus perustuu biologiaan ja geenien tuottamaan haluun miehellä. Hän tuntuu kauniilta juuri siksi, että hän on nainen.

      Ollakseen kaunis ei tarvitse temppuilla. Riittää, että on peseytynyt, tukka leikattuna ja kammattuna. Useita miehiä viehättää myös posliinivittu. Kysy.

      Kaunis nainen on hyväntahtoinen, ei salaa ystävällistä ilmettään, esittelee ja aukaisee suloita vittuaan, varsinkin saunassa, myös muille miellyttäville miehille kuin omalleen. Ei toki kaikille, vaan vain niille, joita kohtaan tuntee tarvetta olla erityisen ystävällinen. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe