Miehet, mikä lämmittää/sytyttää rakasteluun teitä?

Anonyymi

Mikä teistä miehistä,
teidän miesten mielestä,
sytyttää ja nimenomaan vie makuuhuoneen puolelle ja sytyttää siellä, eli sytyttää teitä vaimossa, naisessa?
Mikä saa halunne syttymään intiimille kanssakäymiselle, rakastelulle, seksille vaimon kanssa avioliitossa tai yleensä?

Laitakaa vaikka listaa!

Tai kertokaa miten vain haluatte kertoa..

(Naisena itse;
sytyn siitä, että minusta välitetään ja minua arvostetaan ja on tasa-arvoista, eikä kumpikaan paina toista/mitätöi/väheksy, vaan osoittaa arvostusta, välittämistä toista kohtaan. Ja sitten on muuta mikä myös sytyttää.. mutta tuo on ja oli yksi.)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin miehenä totean, että miksi luulet miehen olevan jotenkin erilainen tässä suhteessa ? Ainakin minuun puree juuri nuo jo kirjaamasi seikat. Valitettavasti vaimoni ei ole oikein ollut oppivainen, vaikka asiaa olen hänellekin monesti selittänyt.

      • Anonyymi

        Ok.. luonnollista ja normaalia tämä kyllä!


    • Anonyymi

      Se (ja vain se) sytyttää, että nainen on himoissaan. Jos nainen haluaa käyttää ruumistani himonsa tyydyttämiseen, pidättely on vaikeaa

      • Anonyymi

        Tämä on yksi mitä olen miettinyt.. Ilmeisesti siis se sytyttää myös.. Olen ollut huomaavinani :)


    • Anonyymi

      Lähestyminen --> kiinni toiseen <--.

      • Anonyymi

        Hyvä .. ;) se toimii varmasti tilanteen, olosuhteiden salliessa.


    • Anonyymi

      Molemminpuolinen, epäitsekäs halu tuotta kumppanille mielihyvää ja nautintoa.
      Tilanteen ja mielialan tajuaminen. Miehenä minun on varottava vaimoni painostamista.
      Kummallakin on erogeeniset alueet.
      Tunnelman mukaan vaihtelua ja piristystä löytyy bdsm sektorilta.

      • Anonyymi

        Erikoista. Minusta taas naisen pitää olla itsekäs ja ajatella vain omaa nautintoaan.


      • Anonyymi

        Ymmärrän..se on ihana nähdä että toinen nauttii kun toinen nauttii myös,kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista. Minusta taas naisen pitää olla itsekäs ja ajatella vain omaa nautintoaan.

        Koen itse että parasta on kun välittää sekä toisesta että toki itsestään.. minusta molempia tarvitaan..


    • Anonyymi

      Jos tuo vaimo nyt laittais vähän tuota reittä näytille säärtensä lisukkeeksi ensi alkuun. Sitten tissit pois topin alta ja käsi mun housujen sisään ei siinä muuta tarvita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe