Miehet, mikä lämmittää/sytyttää rakasteluun teitä?

Mikä teistä miehistä,
teidän miesten mielestä,
sytyttää ja nimenomaan vie makuuhuoneen puolelle ja sytyttää siellä, eli sytyttää teitä vaimossa, naisessa?
Mikä saa halunne syttymään intiimille kanssakäymiselle, rakastelulle, seksille vaimon kanssa avioliitossa tai yleensä?

Laitakaa vaikka listaa!

Tai kertokaa miten vain haluatte kertoa..

(Naisena itse;
sytyn siitä, että minusta välitetään ja minua arvostetaan ja on tasa-arvoista, eikä kumpikaan paina toista/mitätöi/väheksy, vaan osoittaa arvostusta, välittämistä toista kohtaan. Ja sitten on muuta mikä myös sytyttää.. mutta tuo on ja oli yksi.)
Ilmoita

Näin miehenä totean, että miksi luulet miehen olevan jotenkin erilainen tässä suhteessa ? Ainakin minuun puree juuri nuo jo kirjaamasi seikat. Valitettavasti vaimoni ei ole oikein ollut oppivainen, vaikka asiaa olen hänellekin monesti selittänyt.
1 VASTAUS:
Uusi
Ok.. luonnollista ja normaalia tämä kyllä!
+Lisää kommentti
Se (ja vain se) sytyttää, että nainen on himoissaan. Jos nainen haluaa käyttää ruumistani himonsa tyydyttämiseen, pidättely on vaikeaa
1 VASTAUS:
Uusi
Tämä on yksi mitä olen miettinyt.. Ilmeisesti siis se sytyttää myös.. Olen ollut huomaavinani :)
+Lisää kommentti
Lähestyminen --> kiinni toiseen <--.
1 VASTAUS:
Uusi
Hyvä .. ;) se toimii varmasti tilanteen, olosuhteiden salliessa.
+Lisää kommentti
Molemminpuolinen, epäitsekäs halu tuotta kumppanille mielihyvää ja nautintoa.
Tilanteen ja mielialan tajuaminen. Miehenä minun on varottava vaimoni painostamista.
Kummallakin on erogeeniset alueet.
Tunnelman mukaan vaihtelua ja piristystä löytyy bdsm sektorilta.
3 VASTAUSTA:
Erikoista. Minusta taas naisen pitää olla itsekäs ja ajatella vain omaa nautintoaan.
Uusi
Ymmärrän..se on ihana nähdä että toinen nauttii kun toinen nauttii myös,kyllä :)
Uusi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista. Minusta taas naisen pitää olla itsekäs ja ajatella vain omaa nautintoaan.
Koen itse että parasta on kun välittää sekä toisesta että toki itsestään.. minusta molempia tarvitaan..
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miehet, mikä lämmittää/sytyttää rakasteluun teitä?

Mikä teistä miehistä,
teidän miesten mielestä,
sytyttää ja nimenomaan vie makuuhuoneen puolelle ja sytyttää siellä, eli sytyttää teitä vaimossa, naisessa?
Mikä saa halunne syttymään intiimille kanssakäymiselle, rakastelulle, seksille vaimon kanssa avioliitossa tai yleensä?

Laitakaa vaikka listaa!

Tai kertokaa miten vain haluatte kertoa..

(Naisena itse;
sytyn siitä, että minusta välitetään ja minua arvostetaan ja on tasa-arvoista, eikä kumpikaan paina toista/mitätöi/väheksy, vaan osoittaa arvostusta, välittämistä toista kohtaan. Ja sitten on muuta mikä myös sytyttää.. mutta tuo on ja oli yksi.)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta