Eli ens vuonna olis mopon aika täytän 15v. Millaane mopo olis hyvä kun joka merkistä kuulen huonoo ja jokaiselle merkille on vihaajansa. Tarvisin mopon, joka on luotettava eikä jätä välille ja oon miettiny Derbi Sendaa, Gilera SMT ja Yamaha DT:tä, ja en paljoo vielä tiiä mopoist, mut haluun oppia. Skootteria en halua. Kertokaa omia kokemuksia ja muutenki jotai hyödyllist mitä mun olis hyvä tietää. Kiitos jo valmiiks xd
Millainen mopo tytölle?
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osta derbi niillä saa munaa t: terpimies
- Anonyymi
Minun mielestä derbin ajoasento on mukavampi kuin detsissä ja vaihteet vaihtuu sulavammin mutta molemmat on hyviä euromopoja että koeaja molemmat ja valitse sitten siitä.
Beta Caballero.
- Anonyymi
Mikä on Beta Caballero? Betasta oon kuullu, ja myös Fantic Caballerosta, niin näytäppä mulle, että mikä on Beta Caballero.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Beta Caballero? Betasta oon kuullu, ja myös Fantic Caballerosta, niin näytäppä mulle, että mikä on Beta Caballero.
Beta RR 50 Track hoitaa hommat sitä odotellessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086