Hei! Olen miettinyt mistä nykyää naisen löytää? Olen itse kyll aika tavallinen, huomattavasti pidempi kuin muut miehet,rumaksi ei sanottu, mutta ei naiset oikein kiinnostu. Teen töitä kyllä, mutta en tienaa niin paljoa. Myöskään en ole koulutettu, pelkkä amis vaan. Tuntui vain et pitäs olla koulutettu ja hyvä tulonen et sais naista, en aina ymmärrä. Olen yrittänyt tutustua,mutta se ykspuolista aina.
Mistä löytää nainen nykyään?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisiin voi tutustua kun juo viinaa ja käy yökerhoissa joka viikonloppu. Juhannuksena voi mennä festareille koska siellä on paljon naisia joihin voi tutustua. Alkoholia mukaan paljon, teltta ja hyvää mieltä ja sitten vaan festareille viinaa juomaan ja hauskaa pitämään. Siellä naiset on vapaammin lähestyttävissä joten on helppo lähestyä naisia.
T: Viinamies Naisia löytää vaikka kadulta mutta eivät halua tutustua rumiin miehiin. Ulkonäkö on naisille tärkein kriteeri ja vain komeimmat miehet saa naisia.
- Anonyymi
En tiedä miksi tuo kuvaus - suurin osa meistä on tavallisia, ei ne komeimmat ja kauneimmat vaan paria löydä, rahaa voi tienata naiset itsekin ja jos koulutustaso toista kiinnostaa, niin se on merkki lähteä äkkiä pakoon (oikeasti jotain kieroutunutta siinä on, jos asia kiinnostaa - hakeeko saman koulutusalan ihmistä, jotta voi pitää jälkikäteisiä opintopiirejä vai mitä. Opinnot tehdään, jotta voi tehdä haluamaansa työtä - ei liity parinvalintaan, kun oma juttu. Mä en todellakaan olisi lähtenyt vuosiksi korkeakouluopintoihin ellei sitä olisi tarvittu - hulluahan se olisi. Ja vielä hullumpaa olisi se, jos jaksaisin vieressä katsella ihmistä, joka saa siitä jonkinlaisia kiksejä mitä minä mennyt opiskelemaan). Kun itse tuota luin, niin tuli mieleen että vähätelläänkö nyt itseä "mä nyt oon tällänen tavis ja en mää nyt ruma oo" - jos se jotenkin kohtaamisissa välittyy, niin nainen voi oikeasti uskoa tätä eikä herätä varmaan suurta kiinnostusta (ei siis se, että olisi tavallinen vaan itseä vähättelevä asenne).
Mutta siis ominaisuuksien sijaan varmaan suurin ongelma toi että mistä löytää - tai kaikkiallahan naisia on, mutta että OIKEAAN AIKAAN oikeassa paikassa oikeanlaiseen törmää niin se haaste. Koska se on niin sattumanvaraista, niin minä yrittäisin
- olla mahdollisimman monissa paikoissa (oli ne mitä tahansa)
- yrittää tutustua mahdollisiman moneen (vaikka olisi yksipuolista)
- huolehtia, että ei edellisen sulkeissa olevan johdosta lähde kuvittelemaan, että se vika löytyy nyt noista piirteistä mitä kuvasit. Lyöt vaan oman fiiliksen maahan. Lähinnä se oman käytöksen tarkkailu ja oppiminen (mihin toistot auttaa).- Anonyymi
Onko mukamas sellaisia ihmisiä, jotka saavat ”kiksejä” toisten koulutustasosta?
Itseäni kiinnostaa se taso siksi, että viihdyn parhaiten omantasoisessani seurassa. Minua tavisduunarina ei kiinnosta korkeasti koulutetut miehet, koska luultavasti vaivaantuisin heidän seurassaan, kun en varmaankaan tajuaisi heidän jutuistaan juuri mitään. Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa se taso siksi, että viihdyn parhaiten omantasoisessani seurassa. Minua tavisduunarina ei kiinnosta korkeasti koulutetut miehet, koska luultavasti vaivaantuisin heidän seurassaan, kun en varmaankaan tajuaisi heidän jutuistaan juuri mitään.Ehkä se on se statuksen vaatima olemus, jotta kaikki varmasti tietäisivät että nyt kuulutaan piireihin. Suomeksi sanottuna kuivakka muumiomainen olemus ja puhutaan sellaisella hassulla käheällä ylä-äänellä. Serkku on yliopistolla opettajana, niin olen nähnyt tätä pelleilyä.
Terv. AMK-duunari.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa se taso siksi, että viihdyn parhaiten omantasoisessani seurassa. Minua tavisduunarina ei kiinnosta korkeasti koulutetut miehet, koska luultavasti vaivaantuisin heidän seurassaan, kun en varmaankaan tajuaisi heidän jutuistaan juuri mitään.Tunnen useita korkeakoulun käyneitä ihmisiä jotka ovat aivan tavallisia tallaajia, pieni osa heistä kuvittelee itsensä paremmaksi koulutuksensa perusteella ja ota huomioon että kaikki eivät edes pärjää korkeakoulussa, rimaa hipoen selvittävät koulun jollaiseen tasoon pystyisi kuka tahansa.
Tapasin yhen naisen alkuvuodesta josta sain sellaisen kuvan ettei ole mitään koulutusta, se ei haitannut mutta huvitti sitten kun sanoi että nuorempana kävi vain peruskoulun koska koulunkäynti ei kiinnostanut yhtään eli juuri niin kuten arvelinkin.
Jatkoi sitten että oltuaan työttömänä, aloitti aikuisiällä opiskelut ja valmistuikin ammattikorkeakoulusta yli 40,senä.
Seuraavat sanat oli parasta, nainen sanoi että koska on nyt korkeakoulutettu niin haluaa samanlaista seuraa myös??? Ajattelin siinä että voiko olla totta, oli edelleen sen oloinen että mitään kouluja ei ole käyty. Se ei siis olisi haitannut mutta tuollainen asenne haittasi ja paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen useita korkeakoulun käyneitä ihmisiä jotka ovat aivan tavallisia tallaajia, pieni osa heistä kuvittelee itsensä paremmaksi koulutuksensa perusteella ja ota huomioon että kaikki eivät edes pärjää korkeakoulussa, rimaa hipoen selvittävät koulun jollaiseen tasoon pystyisi kuka tahansa.
Tapasin yhen naisen alkuvuodesta josta sain sellaisen kuvan ettei ole mitään koulutusta, se ei haitannut mutta huvitti sitten kun sanoi että nuorempana kävi vain peruskoulun koska koulunkäynti ei kiinnostanut yhtään eli juuri niin kuten arvelinkin.
Jatkoi sitten että oltuaan työttömänä, aloitti aikuisiällä opiskelut ja valmistuikin ammattikorkeakoulusta yli 40,senä.
Seuraavat sanat oli parasta, nainen sanoi että koska on nyt korkeakoulutettu niin haluaa samanlaista seuraa myös??? Ajattelin siinä että voiko olla totta, oli edelleen sen oloinen että mitään kouluja ei ole käyty. Se ei siis olisi haitannut mutta tuollainen asenne haittasi ja paljon."...ja ota huomioon että kaikki eivät edes pärjää korkeakoulussa, rimaa hipoen selvittävät koulun jollaiseen tasoon pystyisi kuka tahansa."
Riippuu alasta. Mutta enimmällä osalla opinnot kaatuu varmaan ihan laiskuuteen. Ja jotkut eivät koskaan pääse sisäänkään korkeakouluun.
- Anonyymi
Naisiin voi tutustua kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Kun juo ensin kunnon pohjat kotona ja sen jälkeen lähtee bailaamaan, voi bailaustaidoillaan herättää naisen kiinostuksen. Sen jälkeen voi mennä juttelemaan naisen kanssa ja saada ehkä puhelinnumeronkin.
Kadullakin näkee naisia, mutta naisiin voi tutustua vain kun juo viinaa ja käy yökerhoissa. Selvinpäin naisiin tutustuminen on romanttista haihattelua jota ei oikeassa elämässä tapahdu.
t. viinamies - Anonyymi
Naisiin voi tutustua kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Kun juo ensin kunnon pohjat kotona ja sen jälkeen lähtee bailaamaan, voi bailaustaidoillaan herättää naisen kiinostuksen. Sen jälkeen voi mennä juttelemaan naisen kanssa ja saada ehkä puhelinnumeronkin.
Kadullakin näkee naisia, mutta naisiin voi tutustua vain kun juo viinaa ja käy yökerhoissa. Selvinpäin naisiin tutustuminen on romanttista haihattelua jota ei oikeassa elämässä tapahdu.
t. viinamies - Anonyymi
Vieläkin sama laulu? Et opi että ulkonäköä pitää olla naisen saamiseksi. Kirj.tyylisi tunnistaa missä vain sinä 33 jotain.
- Anonyymi
ATM32, kaverin tunnistaa vaikka silmät kiinni ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ATM32, kaverin tunnistaa vaikka silmät kiinni ;)
Allu85 on ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Naisille ei vain kelpaa tavis mies. Ja noi viinamiehen puheet on aika paskaa, ei sillä oo ku alkoholi mieles. Mut yleensä naiset lukee viestit eikä ees vastaa, et aika turhaa, tulee jos on tullakseen.
- Anonyymi
Tavis mieskin kelpaa naisille kunhan hän vain juo viinaa ja käy yökerhossa.
t. viinamies - Anonyymi
Naiset ei tykkää et juo viinaa..
- Anonyymi
Tässä ei nyt enää ole mitään toivoa.
Kerrostaloyksiö.Yksinäinen erakkoelämä alkoi 2010.- Anonyymi
Onnea sulle, kyllä mulla ainaski on toivoa.
- Anonyymi
Omakotitalon vaihdoin kerrostalokolmioon. Erakkoelämää vuodesta 1997. Turha haaveilla muusta.
- Anonyymi
Nykyajan naiset ovat vaa menny niin vaikeeksi, eivät ees katso päälle, vaan kiireellä kävelevät ja tuijottavat puhelinta ja somee. Enkä halua mitää lihavaakaan ellei suht nätti. Sit näitä hienostelijoita jotka vaa matkustelee sun muuta ja on merkkivaatteet ja koulutettuja. On itelki siistit vaatteet mut ei naisia, rumimmasta päästä en tod ole. Ehkä tyydyn olemaan yksin
Se on varmaan muutto edessä arabimaihin. Siellä riittää sinkkunaisia, kun niiden miehet ovat täällä.
- Anonyymi
No mut näin naisnäkökulmasta katseltuna asiaa, niin useimmat arabi naisethan on kyllä myös uskomattoman kauniita!
Aika kipakoita kyllä kotioloissa ainakin mun tuntemat, mut se on enemmän sellainen räiskähdys ja sillä selvä, kuin jatkuvaa nalkutusta... - Anonyymi
Mikä ettei! Kunhan ei ole Pillu amputoitu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut näin naisnäkökulmasta katseltuna asiaa, niin useimmat arabi naisethan on kyllä myös uskomattoman kauniita!
Aika kipakoita kyllä kotioloissa ainakin mun tuntemat, mut se on enemmän sellainen räiskähdys ja sillä selvä, kuin jatkuvaa nalkutusta...Arabinaiset ovat kauniita siitä ei pääse mihinkään.
No naisiahan löytää mistä vain, mutta itseasiassa jos tarkemmin mietin asiaa, niin joku omanlainen harrastus ja sen parista löytyvä nainen voi jakaa samantapaisen arvopohjan? Siitä olis varmaan helpompi lähteä tutustumaan? Olisi ainakin yhdistävä harrastus? 🤔
Jotenkin minusta ainskin on kiva katsoa, kun naiset harrastaa nykyään ihan mitä vain. Löytyy metsästäviä naisia, tanssivia, moottoripyöräileviä, voimailijoita ja ties mitä harrastuksia harrastavia. Minusta eräs.... en muista kuka se oli, mutta suomalainen nainen, joka pisti koko elämänsä vapaapudotusharrastuksen pantiksi ja on nyt maailman valioluokkaa siinä. Siis sellasessa tuuliputkessa kikkailee ja leuhottaa tuulen vietävänä. Aika pirus siistinnäköistä! 😀👌
Onkohan se sellainen tuuliviiri? 😂- Anonyymi
En vain ymmärrä, tuntuu et noi 40 puumat naiset kiinnostuu ja lihavat ja en sellasia halua ku olen itsekki nuori, jep ulkomailta sais paremmin naisen, koska suomalaiset ovat nii vaikeita nirppanokkia.
- Anonyymi
Yritä saada allu85 vaan se viiskymppinen nainen. Siinä on sulle riittävästi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122