Onko hannaa- sittenkin "aito"?

Anonyymi

Ensimmäinen ajatus oli et selvä feikki.

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan kukaan nykyisistä kirjoittajista (erilainen tyyli), mutta mistäpä sitä koskaan tietää.

      Minusta on jotenkin huvittava seurata tätä palstan pientä piiriä. Miten kellään edes riittää aikaa tai energiaa sepustaa useammalla merkillä?

      • Anonyymi

        Heh heh, sinulla kun on aina vaan ollut yksi nimimerkki kerrallaan, Pertti-Mariaaaaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, sinulla kun on aina vaan ollut yksi nimimerkki kerrallaan, Pertti-Mariaaaaa :)

        Pertti on joka toinen käyttäjä, joten sen mukaan 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, sinulla kun on aina vaan ollut yksi nimimerkki kerrallaan, Pertti-Mariaaaaa :)

        Tiesitkö muuten että Pertin mukaan minä olen Harmis tai Pönttis.


    • Anonyymi

      Miksei viestit enää lähde?

      • Kuulemma vika jota korjataan...


    • Disse

      Mitähän väliä on oikeasti onko joku anonyymipalstalla aito?

      Tää on keskustelusivusto, täällä keskustellaan ja aina on lukijan vastuulla, että ottaako minkä todesta vai ei.

      Kyseisen nimimerkin profiilikuva varmaan saa jotkut hullaantumaan ja aloittamaan vauhkoilut. Ihan mukavanoloista kommentointia minä olen tunnistanut. Mukava ihminen takana. 😊

      • Suoraan sanottuna veikkaan Hannan olevan juuri se kuka hän sanoo olevansakkin. Vaikuttaa aidolta typiltä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Suoraan sanottuna veikkaan Hannan olevan juuri se kuka hän sanoo olevansakkin. Vaikuttaa aidolta typiltä.

        Yritinkö kirjoittaa tyypiltä vai typyltä?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Suoraan sanottuna veikkaan Hannan olevan juuri se kuka hän sanoo olevansakkin. Vaikuttaa aidolta typiltä.

        Joo. Miksipä ei olisi kuka on?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Miksipä ei olisi kuka on?

        Kummasti toi hanna ilmaantui heti kun partakaverin sydän särkyi pönttiksen takia. Ja hannaah vielä ilmoitti olevansa viehtynyt tuosta partakaverista.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Miksipä ei olisi kuka on?

        Missä vaiheessa olet muuttanut nimimerkkisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti toi hanna ilmaantui heti kun partakaverin sydän särkyi pönttiksen takia. Ja hannaah vielä ilmoitti olevansa viehtynyt tuosta partakaverista.

        Niin? Mitä ajat takaa? Partakaverin alter ego? Mitä sit? Hyvin vetää roolia sit ainakin. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Niin? Mitä ajat takaa? Partakaverin alter ego? Mitä sit? Hyvin vetää roolia sit ainakin. 😁

        Ette ole tosissanne? Eikö tuollainen olisi aika homoa? Taisin vähän oksentaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ette ole tosissanne? Eikö tuollainen olisi aika homoa? Taisin vähän oksentaa.

        Elä mua tuohon sotke... mulle yks sama kuka täällä on kuka.

        Mä vaihoin kun otin Dissin pois jo varmaan kuukaus sitten ja olin huililla täältä.


    • Anonyymi

      Vttu että teillä on mitättömät ongelmat, onko joku hemmetin kirjoittaja aito jossian hemmetin palstalla. Toisilla on vähän isompia asioita.

      • Anonyymi

        Joo. Ottaisin myös mielelläni nämä palstalla olevien "ongelmat" omieni tilalle. Linnut metelöi, kassajono liian pitkä, jne. :D


      • Anonyymi

        Joo. Ottaisin myös mielelläni nämä palstalla olevien "ongelmat" omieni tilalle. Linnut metelöi, kassajono liian pitkä, jne. :D


      • Anonyymi

        Joo. Ottaisin myös mielelläni nämä palstalla olevien "ongelmat" omieni tilalle. Linnut metelöi, kassajono liian pitkä, jne. :D


    • Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

    • Anonyymi

      Sanoin jo eräässä toisesa ketjussa miten sinkkupalsta on pilalla, aloitukset koskevat toisia palstalaisia. Tyypit innostuu jostain profiilikuvasta ja alkaa rumba.

      • Totta helvetissä innostutaan 😍


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Totta helvetissä innostutaan 😍

        Korjaan: sinä innostut. Kuten jokaisesta naisesta täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: sinä innostut. Kuten jokaisesta naisesta täällä.

        Olen niin moneen kertaan avannut sisäistä maailmaani täällä, että en vaivaudu edes sanomaan mitään.


    • Kieltämättä ehkä huvittavaa, että mie oon saanu yhenlaisen haloon aikaseksi. Mulle on oikeastaan se ja sama mitä kukaki ajattelee, koska eipä täällä pahemmin ole niitä keinoja todistella olevansa aito. Uskon vaan siihen, että sikäli täältä joku oikeasti mielenkiintonen ihminen löytyy niin näkee sitten jossain vaiheessa myös päin naamaa, siinä vaiheessa ainakaan tarvi enää arvuutella onko vai eikö.

      • Se on vaan tuo sinun syrjäinen sijainti vähän hankala. Oletko kokeillut jotain facebook ryhmiä, vai missä ne ihmiset nykyään liikkukaan netissä? Tinder... Joo ehkä ei todennäköisin, mutta jos jaksaa kaivaa, niin eiköhän sielläkin joku kunnollinen tyyppi ole?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on vaan tuo sinun syrjäinen sijainti vähän hankala. Oletko kokeillut jotain facebook ryhmiä, vai missä ne ihmiset nykyään liikkukaan netissä? Tinder... Joo ehkä ei todennäköisin, mutta jos jaksaa kaivaa, niin eiköhän sielläkin joku kunnollinen tyyppi ole?

        Vielä en ole sentään niin epätoivoon ajautunu :D ei ole mitään pakkoa löytää joku, että jaksais kauheasti tehä töitä sen eteen, tulee vastaan jos tulee oli se sitte täällä tai kadulla tai missä vain, jää nähtäväksi.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Vielä en ole sentään niin epätoivoon ajautunu :D ei ole mitään pakkoa löytää joku, että jaksais kauheasti tehä töitä sen eteen, tulee vastaan jos tulee oli se sitte täällä tai kadulla tai missä vain, jää nähtäväksi.

        En minä sellaista ajatellutkaan. Mutta ei siitä etsimisestä haittaakaan ole. Eikä se tarkoita että pitäisi joku väen vängällä huolia. Pitää vaan mielen avoinna.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En minä sellaista ajatellutkaan. Mutta ei siitä etsimisestä haittaakaan ole. Eikä se tarkoita että pitäisi joku väen vängällä huolia. Pitää vaan mielen avoinna.

        Mieli on avoinna kyllä, ei siinä, mutta ei vaan se ettiminenkään tunnu omalta jutulta tässä vaiheessa ja noin yleisesti ottaen tuntuu, että aika pitkälti halutaan vain tiettyä asiaa.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Mieli on avoinna kyllä, ei siinä, mutta ei vaan se ettiminenkään tunnu omalta jutulta tässä vaiheessa ja noin yleisesti ottaen tuntuu, että aika pitkälti halutaan vain tiettyä asiaa.

        Se on kyllä hanurista. Ja jos ei käy missään tapahtumissa ja ihmisvilinöissä alvariinsa, on kyllä vaikea nähdäkään erilaisia ihmisiä.

        Missäs sä oikein asut, kun toi partakaveri puheli jostain syrjäisestä paikasta? Jos uteliaisuuttaan voi kysästä?


      • Disse kirjoitti:

        Se on kyllä hanurista. Ja jos ei käy missään tapahtumissa ja ihmisvilinöissä alvariinsa, on kyllä vaikea nähdäkään erilaisia ihmisiä.

        Missäs sä oikein asut, kun toi partakaveri puheli jostain syrjäisestä paikasta? Jos uteliaisuuttaan voi kysästä?

        No ei mulla kyllä oikein tule käytyä missään, hyvin harvoin ja tuolla nyt siis tarkotan just jotain tapahtumia, baarissa ravaamisia yms. Lapissa asun.


      • hannnaa- kirjoitti:

        No ei mulla kyllä oikein tule käytyä missään, hyvin harvoin ja tuolla nyt siis tarkotan just jotain tapahtumia, baarissa ravaamisia yms. Lapissa asun.

        Joo. Ymmärrän. Mulla aika menee kaikenlaisten hommien perässä, sit tavan vuorotyö ja joka toinen viikko muksut. Sit baarit ei kiinnosta, joten Tinder yms. on ollut konsti etsiä toisia. Mut eipä niissä vikaa, ihmiset vaan ei osaa käyttää niitä oikein ja siks ne on pahassa maineessa.

        Lapissa on pitkät välimatkat...😳


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        No ei mulla kyllä oikein tule käytyä missään, hyvin harvoin ja tuolla nyt siis tarkotan just jotain tapahtumia, baarissa ravaamisia yms. Lapissa asun.

        Mikä on tarinasi. Olet ilmeisesti noin 25-vuotias nainen joka on pettynyt ainakin lapsen isään. Älä kuitenkaan halveksu kaikkia miehiä olipa omassa suhteessasi käynyt miten tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarinasi. Olet ilmeisesti noin 25-vuotias nainen joka on pettynyt ainakin lapsen isään. Älä kuitenkaan halveksu kaikkia miehiä olipa omassa suhteessasi käynyt miten tahansa.

        Oletko koskaan miettinyt mitä naiset sinkkuina saa vastaan? Ihan missä tahaansa yksin liikkuessaan? Jokaiselle miehelle vois tehdä terää jonkun kaappihomon ahdistelu, niin pääsisi kartalle, mitä sinkkunaisena oleminen on.

        Nimim. oon kokenut senkin. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt mitä naiset sinkkuina saa vastaan? Ihan missä tahaansa yksin liikkuessaan? Jokaiselle miehelle vois tehdä terää jonkun kaappihomon ahdistelu, niin pääsisi kartalle, mitä sinkkunaisena oleminen on.

        Nimim. oon kokenut senkin. 😂

        Koin tänään sen töissä. Tuli juttelemaan ihan viattomasti. Ennen kuin huomasinkaan oli jo melkein iholla. Tuli vähän sellainen raiskattu olo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarinasi. Olet ilmeisesti noin 25-vuotias nainen joka on pettynyt ainakin lapsen isään. Älä kuitenkaan halveksu kaikkia miehiä olipa omassa suhteessasi käynyt miten tahansa.

        Tietääkseni en ole halveksunu, enkä kyllä näe tarvetta sille, että kauhean henkilökohtasia asioita alan täällä avaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarinasi. Olet ilmeisesti noin 25-vuotias nainen joka on pettynyt ainakin lapsen isään. Älä kuitenkaan halveksu kaikkia miehiä olipa omassa suhteessasi käynyt miten tahansa.

        Mistähn tuon iän vetäisit?


      • Disse kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt mitä naiset sinkkuina saa vastaan? Ihan missä tahaansa yksin liikkuessaan? Jokaiselle miehelle vois tehdä terää jonkun kaappihomon ahdistelu, niin pääsisi kartalle, mitä sinkkunaisena oleminen on.

        Nimim. oon kokenut senkin. 😂

        Tähän vielä lisättynä se että ainoa melkein mitä suusta tulee on johonki ruumiinosaan tai sänkyyn liittyvä kommentti ja sen jälkeen pitäis olla ihan myyty.
        Mullon hyvä ja huono puoli se, että pääasiassa kaverit on toista sukupuolta niin sitä on aina yleensä jonku tyypin kans liikenteessä niin välttyy suurimmalta osalta, mutta taas toisaalta voi ne hyvät ehokkaat perääntyä sen takia.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Tähän vielä lisättynä se että ainoa melkein mitä suusta tulee on johonki ruumiinosaan tai sänkyyn liittyvä kommentti ja sen jälkeen pitäis olla ihan myyty.
        Mullon hyvä ja huono puoli se, että pääasiassa kaverit on toista sukupuolta niin sitä on aina yleensä jonku tyypin kans liikenteessä niin välttyy suurimmalta osalta, mutta taas toisaalta voi ne hyvät ehokkaat perääntyä sen takia.

        Oliko se exä joka kutsui sua hulluksi vai joku noista kavereista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähn tuon iän vetäisit?

        Mietin vain lapsen ikää ja sitä miten nuoremmat ihmiset eroavat herkemmin mitä kokeneemmat. Ikähaitari 23 -27 voi olla erojen suhteen kärjessä lapsen ollessa 3-vuotias. Haastavaa aikaa, nuorille voi tulla monta henkisesti väsyttävää yllätystä samaan aikaan. Tuota sitten puretaan väärin keinoin puolin ja toisin, ei edes ymmärretä miten herkästi suhde ajautuu negatiiviseen kierteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se exä joka kutsui sua hulluksi vai joku noista kavereista?

        Ei kyllä kumpikaan


      • hannnaa- kirjoitti:

        Tähän vielä lisättynä se että ainoa melkein mitä suusta tulee on johonki ruumiinosaan tai sänkyyn liittyvä kommentti ja sen jälkeen pitäis olla ihan myyty.
        Mullon hyvä ja huono puoli se, että pääasiassa kaverit on toista sukupuolta niin sitä on aina yleensä jonku tyypin kans liikenteessä niin välttyy suurimmalta osalta, mutta taas toisaalta voi ne hyvät ehokkaat perääntyä sen takia.

        Toi on elämää, mikä pitää hyväksyä, ihan kuin nää prkleen itikat. Sopeudu, tai riehu koko elämäs. 😂

        Mähän jauhsn täällä vastuista. Nää vakityypit on jo korviaan myöten täynnä mun tunne- ja elämänsä vastuun ottamisjankkauksista, mut minusta se on luonnollinen tapa elää. Muu maaima rullaa eteenpäin ja jokainen vastaa itsestään, paitsi ihan pikkumukulat.... tosin jollekin paiskataan vastuu jo pienenä...🤔


      • Disse kirjoitti:

        Toi on elämää, mikä pitää hyväksyä, ihan kuin nää prkleen itikat. Sopeudu, tai riehu koko elämäs. 😂

        Mähän jauhsn täällä vastuista. Nää vakityypit on jo korviaan myöten täynnä mun tunne- ja elämänsä vastuun ottamisjankkauksista, mut minusta se on luonnollinen tapa elää. Muu maaima rullaa eteenpäin ja jokainen vastaa itsestään, paitsi ihan pikkumukulat.... tosin jollekin paiskataan vastuu jo pienenä...🤔

        Aikalailla aina ollu se asenne että ihan sama mitä muut sanoo tai ajattelee, ole niistä jaksanu ottaa itteensä. Toki tutut ihmiset eri asia, varsinki ne läheisimmät. Paras ko ite tietää mitä tekee ja miksi niin pääsee jo pitkälle.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Koin tänään sen töissä. Tuli juttelemaan ihan viattomasti. Ennen kuin huomasinkaan oli jo melkein iholla. Tuli vähän sellainen raiskattu olo.

        No jopas on ollut.... mua houkuteltiin hotellihuoneeseen ja kuullemma hän maksaa kaikki. Mihinkäs homoiluun sua koitettiin saada? Puristeliko munista, tai yrittikö suudella? Ehotteliko seksiä?


      • hannnaa- kirjoitti:

        Aikalailla aina ollu se asenne että ihan sama mitä muut sanoo tai ajattelee, ole niistä jaksanu ottaa itteensä. Toki tutut ihmiset eri asia, varsinki ne läheisimmät. Paras ko ite tietää mitä tekee ja miksi niin pääsee jo pitkälle.

        Niin. Ei täällä mistään voi olla varma. Moni ihminen on itseltäänkin piilossa. Todellinen minä on kuopattu kaikenlaisen elämästä tulleen sälän alle, sit jossain intensiivisessä suhteessa se kuplii pintaan.

        Kiire saada jotain äkkiä on hyvä indikaattori kyllä siihen. 😬


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No jopas on ollut.... mua houkuteltiin hotellihuoneeseen ja kuullemma hän maksaa kaikki. Mihinkäs homoiluun sua koitettiin saada? Puristeliko munista, tai yrittikö suudella? Ehotteliko seksiä?

        Ei mikään ylläri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ylläri

        No en voi suoranaisesti olla närkästynytkään, oonhan mä aika retee pakkaus! 😂
        Paha vaan, että hetero, noin kaverin kannalta. 😝


      • Disse kirjoitti:

        No jopas on ollut.... mua houkuteltiin hotellihuoneeseen ja kuullemma hän maksaa kaikki. Mihinkäs homoiluun sua koitettiin saada? Puristeliko munista, tai yrittikö suudella? Ehotteliko seksiä?

        Ei mitään sellaista, mutta siinä oli vain sellainen vääränlainen vire ja tuli liian lähelle.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei mitään sellaista, mutta siinä oli vain sellainen vääränlainen vire ja tuli liian lähelle.

        No moni ahistuu vähemmästäkin. Itse en ole tiedettävästi (kukaan ei ole sanut niin) ollut tungetteleva, mutta kenties olen silti ollut.

        Selkeä ”ei kiinnosta, olen hetero” ilmaisukaan ei estänyt tätä tyyppiä pitämästä polkupyöräni ohjuutangosta kiinni ja vannovansa maksavansa mitä ikinä haluisinkaan, jos lähden hänen hotellihuoneeseen.

        On mulle isketty silmää ja halattu, mutta toi oli jo aika ahdistavaa. Ja mitä olen kuullut naisien saavan kuulla vaikka mitä, toikin on pientä.

        Kyllä mä oon huolissaan oikeasti miesten ajatusten juoksusta keskimäärin...🤔


    • Anonyymi

      Eniten eroja tulee naisen ja miehen ollessa iältään 35 -39 vuotiaita ja perheessä olisi kaksi lasta. Tuollaisen ydinperheen tulisi olla jo huolissaan ennen alkavaa kesälomakautta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe