Lääkäri tuossa mainitsi lihavuusleikkausen, bmi 41.
Oon googlaillu juttuja, mutta tietääkö joku mitä kaksisuuntainen mielialahäiriö voi vaikuttaa eli estääkö mahdollisesti?
Kaikenlaisia kokemuksia lukisin mielellläni
ps.elkää sitte alotttako marmatusta, muutenki vaikeeta olla henkisesti
Lisätietoa Lihavuusleikkauksesta pyydän
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
valitan toistoa mutta SUOMi24 kaatopaikalla ei toimi mikään.
- Anonyymi
mä pyysin tietoja tästä en mitään ihme hömpätystä
kiitos - Anonyymi
murhehan seon ja kyselen juuri kokemuksia.
siksi tämän aloitin - Anonyymi
Kokemusia? monelle on leikkauksesta tullut pelkkä helvetti. Riittääkö se kokemukseksi ennen kuin koetat jotain muuta joka toimii ilman riskejä???
- Anonyymi
Laihduta ihan normaalilla tavalla.Terveellistä vähäkalorista ruokaa,ja liikuntaa.Toimii varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi
Ja jälleen täysin harhateillä.
Nääntyminen ei ratkaise mitään ja liikunnalla on mitätön vaikutus painonpudotuksessa. Terveydn kannalta hyväksi kaikille mutta ei laihduta. Ravinto ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660