Elikkä olen ylä-aste ikäinen tyttö ja olen ruma. Enkä vain sano olevani ruma vaan oikeasti olen. Minulla on iso kaksoisleuka vaikka muuten olen laiha. Isot silmäpussit vaikka en edes valvo. Pienet huulet. Ohuet ja haaleat kulmakarvat. Iso nenä. Kananmuna pää. Huono ryhti joka on vaikea korjata...
Olen laihiksella ja laihdutan vielä muutaman kilon jos sillä toi kaksoikeuka pienenisi. Miten saan sen pois?
Yritän liikkua joka päivä puoli tuntia ja korjata ryhtiä mutta...
Ahdistaa mennä yhtään minnekkään kun oon näin ruma. En halua meikata, joten miten saan minusta kauniin? Käytän ihan hienoja vaatteita mitkä on kuitenkin kohtuuhintasia. Hoidan kynnet ja nypin kulmat. Help me pleace!
Miten saan itseni kauniiksi?
Anonyymi
0
86
Luetuimmat keskustelut
- 52895
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍96868Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15776Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3730- 74597
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1594- 64592
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184559- 56551
- 70533