Seksuaaliset oikeudfet lisääntyneet maallistumisen myötä: http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2018/07/05/seksuaaliset-oikeudet-lisaantyneet-maallistumisen-myota/
Seksuaaliset oikeudet sekularismin satoa
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan rikkaiden järjestöjen lobbaaminen ja tv/elokuvat/sarjat "aivopesu" (=haitalliset asiat,kuten yhdenillan jutut tms..)
Kautta aikain ja tätäkin palstaa seuranneena, ei voi tulla kun siihen tulokseen, että uskovaisia ei tosiasiassa kiinnosta mikään muu kuin, että ketä kukakin nussii.
- Anonyymi
"Kautta aikain ja tätäkin palstaa seuranneena, ei voi tulla kun siihen tulokseen, että uskovaisia ei tosiasiassa kiinnosta mikään muu kuin, että ketä kukakin nussii."
Sepä se. Vanha sananlasku voi vaikuttaa jo loppuun kuluneelta mutta kyllä se vain pätee edelleen: Siitä puhe mistä puute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339