Hellou! Onko muita tulossa elokuussa kurssijuhlaan? Olis kiva saada keskustelua aiheesta ja tehdä esim facebookryhmä aveceille!
RUK kurssijuhla 254 avecit
Anonyymi
6
347
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Mä oon tulossa kans kurssijuhlaan elokuussa. Muaki kiinnostais toi Facebook ryhmä!
- Anonyymi
Heips! Minä kans oon tulossa.
- Anonyymi
Moi! Mäkin oon tulossa ja kiinnostais myös
- Anonyymi
Meillä on parin tytön kanssa kurssijuhla whatsapp-ryhmä. Jos oot naistenhuoneella ja löydät hausta julkasun missä siitä puhuttiin niin laita siihen viestiä!
- Anonyymi
Kutsukaa Putin myös mukaan varmaan hänkin armeijan reserviläisiä.
- Anonyymi
Yritin ettii naistenhuoneelta sitä ketjuu mut en tienny mikä on oikee😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1544311Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714019Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123214Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1242820- 1832537
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa361711Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka581494- 641451
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1141173IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih171161