Hyviä miesten stringejä?

Anonyymi

Olisiko suosituksia että mitkä olisivat laadultaan ja muotoilultaan hyviä miesten string-alushousuja, aivan arkikäyttöön?

17

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Obviously, itsellä käytössä olevista paras, jos kaipaat tilaa myös edessä, miellyttävän ohutta kangasta myös. Ehkä myös Anrew Christian. Itseltä löytyvistä myös Hom, Olaf Benz ja manstore mukavan ohuita materiaaleiltaan kesäkäyttöön. Sokosten Emporio Armani ihan ok myös ja vähän peittävämpi takaa.

    • Anonyymi

      Gregg homme on hyvä merkki. Laaja valikoima ja mukavat materiaalit. Itse tulee käytettyä kyseisen merkin g stringejä kesällä. Armani on ok kunhan ostaa kokoa isomman. Hom, olaf Benz ja manstore ovat hyviä merkkejä kuten jo mainittu.

      • Anonyymi

        Dieselillä on myös mukavat ja hyvännäköiset stringit


    • Itselläni on armanin stringit ja olen tyytyväinen. Käytän myös naru stringejä

      • Anonyymi

        Onko täällä paljon nuoria miehiä jotka käyttää jakapäiväsesti stringejä? Ite oon 23poika ja oon kolmise vuotta käyttäny stringejä iha julkisissakin pukuhuoneissa tulee riisuttua normisti. Kantsii koittaa naistenki stringejä jos miesten malleista ei löydy. Itse aika pieni kokoinen niin käytän melkeen vaan naisten malleja.


    • Anonyymi

      Käytän naisten nahkabicineitä, jotka olen niitoittanut. Kumpa löytyisi punaiset nahka stringit / bicinit.

    • Anonyymi

      Arkikäytössä mä tykkään CK:n stringeistä, mitä on saanu Sokoksilta ja Stockalta ostettua. Armanin on vähän tiukat, et varmaan se isompi koko kannattaa ostaa. Ulkomailta tarttunut HOM ja Olaf Benz -merkkisiä, ihan ok, ite tykkään vaan vähän peittävämmästä tyylistä ja luonnonkuiduista. Papi-merkin perusstringit on myös tosi hyvät, mut en oo nähny Suomessa.

      Onko joku testannut zalandon valikoimaa? Näyttäis olevan useampikin vaihtoehto tarjolla.

      • Anonyymi

        Joo siellä on aika mukavasti valikoimaa. Ostin zalandon stringit mutta olivat liian kireät.


    • Anonyymi

      Ergowearin stringit on nykyään ehdottomat suosikkini.

    • Anonyymi

      Sokoksiin on tullut EA:n second skin Stringit, jossa myös takaosan kangas ja naru ovat ohuempaa materiaalia kuin aikaisemmissa EA:n malleissa. Ei ollenkaan paksuja saumoja, niinkuin aiemmin. Paljon paremmat kuin ne aikaisemmat mallit. Muuten näyttävät melko samanlaisilta.

      • Anonyymi

        Täytyy mennä ostamaan sellaiset. Pitääkö ostaa yhtä kokoa isommat kuten aikaisemmissa malleissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy mennä ostamaan sellaiset. Pitääkö ostaa yhtä kokoa isommat kuten aikaisemmissa malleissa?

        Nämä olivat ainakin minulle aikaisempia Armanin stringejä isommat. En neuvoisi ainakaan kokoa isompia ostamaan. Ennemminkin pienemmät. Olivat hieman kyllä pettymys. Löystyvät vielä edelleen käytössä., ainakin minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä olivat ainakin minulle aikaisempia Armanin stringejä isommat. En neuvoisi ainakaan kokoa isompia ostamaan. Ennemminkin pienemmät. Olivat hieman kyllä pettymys. Löystyvät vielä edelleen käytössä., ainakin minulla.

        Ostin nuo stringit ja pidän niistä. Naru on pehmeämpi ja mielestäni paremmat ea stringit kuin aiemmin.


    • Anonyymi

      Onrehellisesti sanoen aika runsaasti karvoja takana. Onko parempi repiäne irti vai ajaa partakoneella ennen stringin käyttöä.

    • Anonyymi

      Women Secretillä on hyviä ja halpoja stringejä.

    • Calvinklein on laadukas päivittäiseen
      käyttöön,seksy,tyylikäs.

    • Anonyymi

      Calvinklein on laadukas,tyylikäs,seksy.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe