poikaystäväni haistelee pikkuhousujani

yököttävää !!

Voi kuulostaa kaikista maailman ongelmista aika mitättömiltä, mutta mua ärsyttää suunnattomasti se, että tuore avomieheni eli poikaystäväni haistelee PYYKKIKORISTA mun likasia pikkuhousuja ja sanoo vielä kiihottuvansa siitä.

Miten voi ?? Mua yököttää koko homma. Ja varsinkin hän usein tulee sen jälkeen haluamaan seksiä ja mua ei kyllä silloin tee yhtään mieli. Monesti oon yllättänyt hänet tekemästä sitä kun tuun kotiin. Veikkaan, että joskus yksin ollessaan hän jopa masturboi niitä haistellessa vaikka en oo siitä häntä saanutkaan kiinni.

Kellään vastaavia kokemuksia. Miten jollain voi olla noin yököttävä perverssi vai mikskä sitä nyt sanotaankaan. Totakaan ei tietty voinu tietää ennen yhteenmuuttoa.

60

11413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla

      Mutta kyllä tuo minustakin olisi todella vastenmielistä,tosin eihän sitä tiedä vaikka omakin ukko tekis samaa,ei vaan ole kiinni jäänyt ja toivon mukaan ei jääkkään.

      Onko tuo miehille ihan normaalia?

    • minä

      Eiköhän tommonen fetissi ole miehille aika tavallinen. Turha siitä on mitään pultteja ottaa, mikäli yhteiselämä muuten sujuu hyvin.

    • stringit

      En tiedä kuinka normaalia tämä haistelu on, mutta mieluummin haistelen pikkuhousuja kuin leikin ponileikkejä tai lihotan puolisoni henkihieveriin. Kiihotun todella paljon pikkuhousujen haistelusta ja teen sitä niin usein kuin mahdollista, enkä vain oman puolisoni pikkuhousuilla. Pikkarit tuoksuvat oikealle seksille!

      • Anonyymi

        Munkin pitää saada haistella pikkuhousuja.
        Ihania aromeita, todella kypsän täyteläiset tuoksut.


    • aurinko

      joo sitä voi mennä kaksikin vuotta ennenkuin hän tasaantuu tavalliseksi mitä luulit saavasi jonkin ihanan prinssinkö valkeine nenäliinoineen joo ei saa avoon mennä ennen ko on äijänsä ensi juottanu persekänniin ja sitten jaa muutama muukin pariskunta joo siis samanikäsiä ko tekin joo persekännissä ihmine muistuttaa eläintä nii sillon näkee mikä toinen on kiehnaako muiden kanssa ja onko mustasukkanen jaa muut erikoisuudet joo suihin jos otat nii vaadi häntäki nuolemaan konettasi siis 69 asento jos hän ei sitä tee niin avioliitosta ei tule tasapuolista mutta koettakaa pärjätä tavallanne

    • Ex-sniffailija

      Naisen pikkuhousuihin tarttuu pimpsasta fermoneja jotka saavat miehen kiihottuneeseen tilaan.

      • Anonyymi

        Sano että menee haistelee naapuriñ isännän alushousuja.
        Se olisi paljon parempi.


    • tällaista täältä

      Haluatko ennemmin, että:

      a)hän nuuskii niitä sinulta salaa sen X vuotta pikkuhousujasi

      vai

      b)kertoo sinulle rehellisesti haluistaan ja himoistaan

      Minä ainakin valitsisin riemusta kiljuen tuon vaihtoehdon b avomieheni kanssa. Mikään ei voisi olla ärsyttävämpää kuin se, ettei toinen kertoisi rehellisesti haluistaan ja kiihottumisen kohteistaan. Toki voi tulla asioita joita ei ihan nielemättä sulata, mutta pääasia on se, että kummankaan ei tarvitse salailla toiselta mitään.

      Eikö se ole kiva, kun se sinun avokkisi kuitenkin rehellisesti sanoo mitä tekee.. Eikä vissiin kuitenkaan hanki mistään muiden naisten pikkuhousuja nuuskittavaksi? Olisiko ollut 4D tai joku muu "dokumentti" jostain naisista, jotka olivat "kilahtaneet" täysin miehestään erotessa (esim. mies petti tms.) ja yksi nainen ripusti puuhun miehensä keräämät (muilta naisilta?) pikkuhousut kostoksi. Niitä pikkuhousuja oli aivan mieletön määrä (minun mielestä). En vain nyt ikävä kyllä muista tarkemmin.

      Pointti kuitenkin voisi olla se, että sulattele ihan rauhassa tuota asiaa, että miehesi nyt vain sattuu kiihottumaan niistä pikkuhousuistasi. Koittakaa tehdä siitä jotenkin hieman kivempaa, kuin se, että mies käy niitä pyykkikorista? Vai voikohan siitä tehdä kivempaa.. Laita hänet vaikka riisumaan ne pöksyt jalastasi (hei auttakaa asiasta tietävät, kiihottaako ne suoraan käytöstä otettuina vai pitääkö ne nimenomaan olla jo vähän aikaa "seisseet" käytön jäljiltä..) jne.

      • Tane_k

        Jos alkuperäinen kirjoittaja jatkaa valitsemallaan linjalla, vaihtoehto B jää kyllä pois kuvioista. Jos avovaimolta tulee kritiikkiä miehen haluja kohtaa, ei mies niitä kauaa kerro. Sen jälkeen siirrytään A-kohtaan, eli mies salaa haistelee ja runkkailee. Eli jos haluaa puolison olevan avoin ja rehellinen, häntä täytyy palkita avoimuudesta ja rehellisyydesta.

        Mies kiihottuu naisen tuoksuista. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ilman tuota ominaisuutta voisi olla, ettemme olisi tässä tarinoimassa. Jos jonkun eläinlajin uros ei kiihotu naaraasta, ei kyseinen laji kauaa elossa pysy.


      • Pasi
        Tane_k kirjoitti:

        Jos alkuperäinen kirjoittaja jatkaa valitsemallaan linjalla, vaihtoehto B jää kyllä pois kuvioista. Jos avovaimolta tulee kritiikkiä miehen haluja kohtaa, ei mies niitä kauaa kerro. Sen jälkeen siirrytään A-kohtaan, eli mies salaa haistelee ja runkkailee. Eli jos haluaa puolison olevan avoin ja rehellinen, häntä täytyy palkita avoimuudesta ja rehellisyydesta.

        Mies kiihottuu naisen tuoksuista. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ilman tuota ominaisuutta voisi olla, ettemme olisi tässä tarinoimassa. Jos jonkun eläinlajin uros ei kiihotu naaraasta, ei kyseinen laji kauaa elossa pysy.

        Aika eläimelliseltä kuullostaa. Koiratkin nuuskii ja menevät nokka ojossa suoraan ja häpeilemättä asiaan heti naarasta tavatessaan.
        Joskus käy koiria kateeks, mutta kyllä minä mieluummin nuuskin aromit suoraan pesästä kuin
        naisen jätöksistä.


      • nainen joka elää parisuhteessa
        Tane_k kirjoitti:

        Jos alkuperäinen kirjoittaja jatkaa valitsemallaan linjalla, vaihtoehto B jää kyllä pois kuvioista. Jos avovaimolta tulee kritiikkiä miehen haluja kohtaa, ei mies niitä kauaa kerro. Sen jälkeen siirrytään A-kohtaan, eli mies salaa haistelee ja runkkailee. Eli jos haluaa puolison olevan avoin ja rehellinen, häntä täytyy palkita avoimuudesta ja rehellisyydesta.

        Mies kiihottuu naisen tuoksuista. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ilman tuota ominaisuutta voisi olla, ettemme olisi tässä tarinoimassa. Jos jonkun eläinlajin uros ei kiihotu naaraasta, ei kyseinen laji kauaa elossa pysy.

        Tane_k sanoo asiaa tuossa, että vaihtoehto b voi huonon toiminnan/suhtautumisen tuloksena jäädä pois kuvioista.

        Nämä asiat ovat varmaan sellaisia juttuja joihin jokaisella on oma mielipiteensä ja tuskin löytyy kultaista keskitietäkään aina. Ideaalinen parisuhde lienee sellainen, jossa kummallakin on hyvä olla (meinaan sitä, ettei kummankaan tarvitse salailla jotain ajatuksiaan/tekojaan/jne) ja asioista kuin asioista voidaan puhua.

        Kait tuollainen on mahdollista silloin, kun kumpikin on järkevä ja keskustelukykyinen (aikuinen?).. eikä hätkähdä pienistä, koska meitä ihmisiähän on niin moneen junaan.


    • olevan suvaitsevaista porukkaa liikenteessä kun ketään ei tunnu pahemmin hetkauttavan moinen puuhastelu,munkin mielestä toi on vähintäänkin outoa käytöstä.Siis miksi pitää nuuskia toisen pikkuhousuja jos ihan ehta nainen (mahdollisesti ilman niitä pikkuhousuja) on illalla vieressä???En tajua... Suht viatonta 'leikkiä' tuo kait on mut mä oon ainakin sen verran 'vieraskorea' etten tosiaankaan haluais että joku muija nuuskis mun kalsareita.Alkuaikoina exän kanssa piti tarkistaa oikein huolellisesti ettei oo mitään kovin pahoja läikkiä kalsongeissa ennenkun kehtas antaa ne pestäväksi muijalle,ja eihän ne naistenkaan valkoiset nimettömät aina tahrattoma ole.

      • Tane_k

        En ymmärrä, miksi jonkun asian pitäisi hetkauttaa vain siksi, että harva siitä pitää. Ketä se alushousujen nuuhkiminen oikeasti haittaa? Jos mies saa siitä kiksejä, niin mitä haittaa siitä oikeasti on? Se, että sinä tai joku muu ei hommaa tajua, ei merkitse sitä, että joku tapahtuman seurauksena vahingoittuisi. Jos se ei vahingoita ketään, miksi se pitäisi kieltää?


      • Tane_k kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi jonkun asian pitäisi hetkauttaa vain siksi, että harva siitä pitää. Ketä se alushousujen nuuhkiminen oikeasti haittaa? Jos mies saa siitä kiksejä, niin mitä haittaa siitä oikeasti on? Se, että sinä tai joku muu ei hommaa tajua, ei merkitse sitä, että joku tapahtuman seurauksena vahingoittuisi. Jos se ei vahingoita ketään, miksi se pitäisi kieltää?

        mua ainaki haittais aika helvetisti jos joku nuuskis mun kalsareita ja niin tuntuu haittaavan myös jutun alkuperäistä kirjoittajaa.Sä et tiedä naisista yhtään mitään jos et tajua mikä tuossa mättää,ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa,varsinkaan kun on just muutettu yhteen ja ei olla muutenkaan oltu vielä kovin pitkään yhdessä (ainakin sellasen kuvan sain alkuperäisestä jutusta että suht tuore juttu).


      • Tane_k
        yrmio kirjoitti:

        mua ainaki haittais aika helvetisti jos joku nuuskis mun kalsareita ja niin tuntuu haittaavan myös jutun alkuperäistä kirjoittajaa.Sä et tiedä naisista yhtään mitään jos et tajua mikä tuossa mättää,ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa,varsinkaan kun on just muutettu yhteen ja ei olla muutenkaan oltu vielä kovin pitkään yhdessä (ainakin sellasen kuvan sain alkuperäisestä jutusta että suht tuore juttu).

        Teidän haittaamisenne on kuitenkin henkistä laatua. Mitään vahinkoahan ei oikeasti tule, vaan se vahinko johtuu vain ajattelutavasta. Minusta sinun ajattelusi edustaa vähän "naiset ei kakkaa" -ajattelua. Samanlaisia ihmisiä naiset ovat kuin miehetkin. Jos miehellä on jarrari, miksei naisella voisi olla?

        Toki suhteen alkuaikoina tuollainen voi säikäyttää. Mutta jos suhde jatkunut jo jonkin aikaa, eikä tuollaisesta voi puhua, ei kyseessä mielestäni ole kovinkaan vankalla pohjalla oleva suhde.

        Väität, etten tiedä naisista mitään. Sen verran tiedän, että vaimoni ja paras ystäväni (joka myöskin on nainen) eivät kumpikaan järkyttyisi, jos mies haluaisi haistella heidän kalsareitaan. Miten hyvin sinä tunnet naiset? Vai luuletko vain tuntevasi? Toki on sellaisiakin naisia, jotka eivät uskalla edes kakalla käydä poikaystävän luona, mutta minä olen tavannut kiertää moiset hienohelmat. Ehkä tässä on sama juttu. En voisi oikein kuvitellakaan eläväni sellaisen naisen kanssa, joka järkyttyy siitä, kun mies nuuhkii kalsareita.

        Selvyydeksi: En saa itse minkäänlaisia kiksejä naisten kalsareiden nuuhkimisesta, enkä sitä tee.


      • nainen joka elää parisuhteessa
        yrmio kirjoitti:

        mua ainaki haittais aika helvetisti jos joku nuuskis mun kalsareita ja niin tuntuu haittaavan myös jutun alkuperäistä kirjoittajaa.Sä et tiedä naisista yhtään mitään jos et tajua mikä tuossa mättää,ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa,varsinkaan kun on just muutettu yhteen ja ei olla muutenkaan oltu vielä kovin pitkään yhdessä (ainakin sellasen kuvan sain alkuperäisestä jutusta että suht tuore juttu).

        Minä olen nainen ja joskus jopa nuuhkaisen omia pikkuhousujani ihan sillä mielellä, että ne nyt vaan sattuu olemaan ihan kivan tuoksuiset.. No niin, järkytyitkö?

        Eikä minua varmaan haittaisi vaikka avomiehenikin niitä nuuskisi. Tosin eipä tuo vissiin ainakaan kovin pääasiallisesti nuuski niitä. Omia korkeintaan, jos niitäkään, ja niitäkin vain sen takia, että antaa niiden "tuultua" vähän aikaa ennen likapyykkikoriin laittoa.

        Jos minä olisin muuttanut jonkun kanssa yhteen vasta niin jo ennen muuttoa olisi tällaisista pikkuhousujen nuuskimista yms. puhuttu jo niin paljon, ettei se ainakaan yllätyksenä tulisi. Mitään järkeä piilotella omia "piirteitään" ja sitten huomata, että toinen ei pitäisikään minusta, jos olisi tiennyt tämän ja tämän asian minusta ennen muuttoa.

        Kun katsoo kommenttiasi (sori, kun lainaan näin lyhyesti, voi tulla väärä kuva asiayhteydestä):

        "ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa"

        Tulee väistämättä mieleen se, kun joskus joku varsin heittää "mitä ihmettä, käyvätkö naiset/julkkikset/jne. kakalla". En tiedä mistä tuo ihmettely tulee puheeseen, tai mitä sillä tarkalleenottaen tarkoitetaan (että ovat hekin ihan normaaleja ihmisiä?), mutta jotenkin.. noh, eikö nämä ole ihan luonnollisia asioita ihmiselämässä?

        Nyt tästä ei enää saa kukaan mitään tolkkua, hyvä että itsekään..


      • nainen joka elää parisuhteessa
        Tane_k kirjoitti:

        Teidän haittaamisenne on kuitenkin henkistä laatua. Mitään vahinkoahan ei oikeasti tule, vaan se vahinko johtuu vain ajattelutavasta. Minusta sinun ajattelusi edustaa vähän "naiset ei kakkaa" -ajattelua. Samanlaisia ihmisiä naiset ovat kuin miehetkin. Jos miehellä on jarrari, miksei naisella voisi olla?

        Toki suhteen alkuaikoina tuollainen voi säikäyttää. Mutta jos suhde jatkunut jo jonkin aikaa, eikä tuollaisesta voi puhua, ei kyseessä mielestäni ole kovinkaan vankalla pohjalla oleva suhde.

        Väität, etten tiedä naisista mitään. Sen verran tiedän, että vaimoni ja paras ystäväni (joka myöskin on nainen) eivät kumpikaan järkyttyisi, jos mies haluaisi haistella heidän kalsareitaan. Miten hyvin sinä tunnet naiset? Vai luuletko vain tuntevasi? Toki on sellaisiakin naisia, jotka eivät uskalla edes kakalla käydä poikaystävän luona, mutta minä olen tavannut kiertää moiset hienohelmat. Ehkä tässä on sama juttu. En voisi oikein kuvitellakaan eläväni sellaisen naisen kanssa, joka järkyttyy siitä, kun mies nuuhkii kalsareita.

        Selvyydeksi: En saa itse minkäänlaisia kiksejä naisten kalsareiden nuuhkimisesta, enkä sitä tee.

        Aika hyvin.. olit kirjoittanut oman mielipiteesi sillä aikaa kun itse näpyttelin ajan kanssa omaani. Mutta molemmilla tuli mieleen tuo "naiset eivät kakkaa".. en siis poiminut sinulta sitä, kun en ollut lukenut viestiäsi tästä ketjusta.


      • Tane_k kirjoitti:

        Teidän haittaamisenne on kuitenkin henkistä laatua. Mitään vahinkoahan ei oikeasti tule, vaan se vahinko johtuu vain ajattelutavasta. Minusta sinun ajattelusi edustaa vähän "naiset ei kakkaa" -ajattelua. Samanlaisia ihmisiä naiset ovat kuin miehetkin. Jos miehellä on jarrari, miksei naisella voisi olla?

        Toki suhteen alkuaikoina tuollainen voi säikäyttää. Mutta jos suhde jatkunut jo jonkin aikaa, eikä tuollaisesta voi puhua, ei kyseessä mielestäni ole kovinkaan vankalla pohjalla oleva suhde.

        Väität, etten tiedä naisista mitään. Sen verran tiedän, että vaimoni ja paras ystäväni (joka myöskin on nainen) eivät kumpikaan järkyttyisi, jos mies haluaisi haistella heidän kalsareitaan. Miten hyvin sinä tunnet naiset? Vai luuletko vain tuntevasi? Toki on sellaisiakin naisia, jotka eivät uskalla edes kakalla käydä poikaystävän luona, mutta minä olen tavannut kiertää moiset hienohelmat. Ehkä tässä on sama juttu. En voisi oikein kuvitellakaan eläväni sellaisen naisen kanssa, joka järkyttyy siitä, kun mies nuuhkii kalsareita.

        Selvyydeksi: En saa itse minkäänlaisia kiksejä naisten kalsareiden nuuhkimisesta, enkä sitä tee.

        paskaset kalsarit vaan tiskiin samantien ekoilla treffeillä niin ei tarvi sen jälkeen ujostella enää tätäkään asiaa...Tästäkin ihme aiheesta vois jauhaa varmaan lopputtomiin mutta uskoisin että en ole yksin mielipiteeni kanssa siitä että kun on vasta muutettu yhteen SUURIN OSA meistä edes YRITTÄÄ olla aluksi hieman 'vieraskorea'.Mut kukin tehköön tavallaan,silti mun mielestä on edelleen vitun sairasta nuuskia toisen kalsareita yhtenään kun voi nuuskia ja maistella itse oikeaakin tavaraa.


      • nainen joka elää parisuhteessa kirjoitti:

        Minä olen nainen ja joskus jopa nuuhkaisen omia pikkuhousujani ihan sillä mielellä, että ne nyt vaan sattuu olemaan ihan kivan tuoksuiset.. No niin, järkytyitkö?

        Eikä minua varmaan haittaisi vaikka avomiehenikin niitä nuuskisi. Tosin eipä tuo vissiin ainakaan kovin pääasiallisesti nuuski niitä. Omia korkeintaan, jos niitäkään, ja niitäkin vain sen takia, että antaa niiden "tuultua" vähän aikaa ennen likapyykkikoriin laittoa.

        Jos minä olisin muuttanut jonkun kanssa yhteen vasta niin jo ennen muuttoa olisi tällaisista pikkuhousujen nuuskimista yms. puhuttu jo niin paljon, ettei se ainakaan yllätyksenä tulisi. Mitään järkeä piilotella omia "piirteitään" ja sitten huomata, että toinen ei pitäisikään minusta, jos olisi tiennyt tämän ja tämän asian minusta ennen muuttoa.

        Kun katsoo kommenttiasi (sori, kun lainaan näin lyhyesti, voi tulla väärä kuva asiayhteydestä):

        "ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa"

        Tulee väistämättä mieleen se, kun joskus joku varsin heittää "mitä ihmettä, käyvätkö naiset/julkkikset/jne. kakalla". En tiedä mistä tuo ihmettely tulee puheeseen, tai mitä sillä tarkalleenottaen tarkoitetaan (että ovat hekin ihan normaaleja ihmisiä?), mutta jotenkin.. noh, eikö nämä ole ihan luonnollisia asioita ihmiselämässä?

        Nyt tästä ei enää saa kukaan mitään tolkkua, hyvä että itsekään..

        korvataan sana 'naiset' sanalla 'ihmiset yleensä' jos se sua niin risoo.Näköjään mä oon jotenki estoinen ihminen kun mun mielestä tuo kalsareiden haistelu on edelleen hieman sairasta hommaa.Ok,itekki otin kerran testisnifut yhden mun luona 'jatkoilla' olleen muijan stringeistä mutta se oli siks että illalla ei tapahtunu mitään ja tiesin että ei tuu koskaan tapahtumaankaan jnt. siinä pikku aamukännissä ajattelin ottaa edes tuoksumaistiaiset siitä mitä illalla missasin, mut jos ehtaa tavaraa ois ollu tiedossa ei ois tullut mieleenkään alkaa nuuskiin toisen pikkareita.


      • Tane_k
        yrmio kirjoitti:

        paskaset kalsarit vaan tiskiin samantien ekoilla treffeillä niin ei tarvi sen jälkeen ujostella enää tätäkään asiaa...Tästäkin ihme aiheesta vois jauhaa varmaan lopputtomiin mutta uskoisin että en ole yksin mielipiteeni kanssa siitä että kun on vasta muutettu yhteen SUURIN OSA meistä edes YRITTÄÄ olla aluksi hieman 'vieraskorea'.Mut kukin tehköön tavallaan,silti mun mielestä on edelleen vitun sairasta nuuskia toisen kalsareita yhtenään kun voi nuuskia ja maistella itse oikeaakin tavaraa.

        "Tästäkin ihme aiheesta vois jauhaa varmaan lopputtomiin mutta uskoisin että en ole yksin mielipiteeni kanssa siitä että kun on vasta muutettu yhteen SUURIN OSA meistä edes YRITTÄÄ olla aluksi hieman 'vieraskorea'."

        Niin, mielipidehän on kuin persereikä, niinhän sitä sanotaan.

        Jos yhteen muuttaessa täytyy olla "vieraskorea", kuten sinä kirjoitat, niin HALOO! Kun muutetaan yhteen, ei muuteta toisen luo. Perustetaan yhteinen koti, ja onhan se nyt perhana jos omassa kodissaan täytyy olla vieraskorea. Minulle vieraskoreus on ollut sitä, että vieraana käyttäydyn asiallisesti. Näin minä olen tuon sanan ymmärtänyt. Jos yhteenmuutettaessa ei voi elää niin kuin mieli tekisi, kannattaisiko yhteenmuuttoa siirtää siihen, ettei tarvitse enää olla vieraskorea? Eipä ole kertaakaan tullut omassa kodissani mieleen, että minun pitäisi olla vieraskorea. Toki otan vaimoni huomioon, mutta se on täysin eri asia.

        Vahvasti epäilen tuota sinun "suurin osa yrittää olla vieraskorea". Tai oikeastaan en halua uskoa sen olevan totta. Jos suurin osa pariskunnista tuntee toisensa noin huonosti, kun muuttaa yhteen, niin eipä hyvin mene. Tahdon uskoa, että ihmiset miettisivät hiukan enemmän ennen kuin perustavat yhteisen kodin.

        Jos ne kalsarit todella ovat paskaiset vaikka vatsataudin jälkeen, niin mihin ne laitetaan jos ei pyykkiin? Säilytätkö niitä kaappisi perukoilla ja peset silloin, kun avokkisi on jossain muualla? Ainakin meillä paskainen pyykki pestään, eikä sitä jemmata mihinkään.


      • nykyään

        melkein kaikki on "normaalia" useimpien mielestä. mutta. ei kaikenlaista touhuu tarvitse julistaa normaaliksi. vois ajatella ensin mitä tekee eikä tehdä aina miät ajattelee. kaikki joista se on normaali perustelkaa miksi se on normaalia koska se on poikkeavaa


      • ertregt
        nainen joka elää parisuhteessa kirjoitti:

        Minä olen nainen ja joskus jopa nuuhkaisen omia pikkuhousujani ihan sillä mielellä, että ne nyt vaan sattuu olemaan ihan kivan tuoksuiset.. No niin, järkytyitkö?

        Eikä minua varmaan haittaisi vaikka avomiehenikin niitä nuuskisi. Tosin eipä tuo vissiin ainakaan kovin pääasiallisesti nuuski niitä. Omia korkeintaan, jos niitäkään, ja niitäkin vain sen takia, että antaa niiden "tuultua" vähän aikaa ennen likapyykkikoriin laittoa.

        Jos minä olisin muuttanut jonkun kanssa yhteen vasta niin jo ennen muuttoa olisi tällaisista pikkuhousujen nuuskimista yms. puhuttu jo niin paljon, ettei se ainakaan yllätyksenä tulisi. Mitään järkeä piilotella omia "piirteitään" ja sitten huomata, että toinen ei pitäisikään minusta, jos olisi tiennyt tämän ja tämän asian minusta ennen muuttoa.

        Kun katsoo kommenttiasi (sori, kun lainaan näin lyhyesti, voi tulla väärä kuva asiayhteydestä):

        "ei naiset halua että miehet näkeen esim sen että heidän pikkuhousuissaan on jarruraita tai vastaavaa"

        Tulee väistämättä mieleen se, kun joskus joku varsin heittää "mitä ihmettä, käyvätkö naiset/julkkikset/jne. kakalla". En tiedä mistä tuo ihmettely tulee puheeseen, tai mitä sillä tarkalleenottaen tarkoitetaan (että ovat hekin ihan normaaleja ihmisiä?), mutta jotenkin.. noh, eikö nämä ole ihan luonnollisia asioita ihmiselämässä?

        Nyt tästä ei enää saa kukaan mitään tolkkua, hyvä että itsekään..

        Kyllä minulla ainakin haisee ulosteelle ja kuselle omat housut. Olen 70 vuotias mies Savosta. Kyllä jos joku maksaa niistä niin mikä ei.


    • Kansanparantaja

      Jos miehesi tykkää haistella pikkuhousujasi, niin sehän on aivan vaaraton tilanne. Se kertoo vain siitä, että tiettyjen ruumiinosiesi tuoksut edelleen kiihottavat miestäsi.

      Tilanne muuttuu melkoisen vakavaksi, jos miehesi alkaa käydä naapurissa haistelemassa naapurin rouvan pikkuhousuja. Silloin on kysymys jo siitä, että parisuhteessanne ei kaikki ole ihan kohdallaan.

      • Sivusta keskustelua seurannut

        Erittäin hyvin kiteytetty.


      • kaaleppi kinkkuperä

        mä olen sitä mieltä että järjellä varustettu kolli tajuaa tollasen voivan aiheuttaa naisessa kiusaantuneisuutta ja ahdistusta. enpä menisi ite nuuskimaan ihan tästä syystäkään, vaikka kuinka alkukantaset primitiivihimot yrittäis mua valtaansa saada.


    • simpukka

      vähän outoa...Eihän toi nyt hirveän vakavaa ole, mutta ei kovin mukavaakaan...kiusallista lähinnäkin.

    • nainen

      ...sitä mieltä että yök. Kaikki niin toitottaa että ah kuinka normaalia ja onpa mukavaa. En mä ainakaan haluaisi että mun mieheni tekisi noin. Kaikkea ei halua/tarvitse tietää.
      (Ja joo, peräti minäkin käyn kyllä paskalla mutta pyykit pysykööt pyykkikorissa.)
      Mun mielestä toinen vois sen verran ottaa huomioon että jos toinen sanoisi tuntevansa olonsa kys. asiasta todella kiusaantuneeksi, ei toinen sitä sitten tekisi. Ja syyttäkää nyt vapaasti tiukkapipoksi ja rajoittuneeksi.

      • kyllik

        A) ottasitko mieluummin turpiis
        B) kantsis laittaa vessan ovi kii


      • kaaleppi kinkkuperä

        multa kerran mukavasti sujuneen suhteen alkuvaiheilla kumppani yllättäin pyysi kusemaan päälleen. sano että kiihottuu sellasesta. se oli kyllä sen suhteen loppu. jotain rajaa..


    • ...

      ****

      • vomeintime6

        a) fetismiä on nämä tietynlaiset " vähän oudot" kiihottumisen tavat, se on ihan totta. ja siihen kuuluu juuri nämä tuoksuttelut ja pukeutumiset vaikka vain kenkiin, tai kuetn minulla oli mies , joka toivoi että käytän kotona kumiasua...
        b) kyllä titysti ymmärrän tämän ehkä nuorenkin naisen tilanteen ja johonkin on näissäkin asioissa pakko laittaa kuulkaa piste.mutta vain omalta kohdaltaan. jos et halua että miehesi nuuhkii niitä niin sinun on vain otettava asia puheeksi. ja jos mies ? sitten lähtisi näistä syistä johtuen , en usko että hän sinua rakastaa...fantasiat ovat mielellään vain fantasiaa, mutta tuntuu että naisen / miehen tulee nykypvänä kestää ja sietää vaikka mitä....hiukan rajaa näihin pornoleffojen ja muiden ulkoisista meediavälineistä saatuhin ? kuviin...jos elkämä on mennyt yhdeksi seksin ja sen eri asteisten hiukan ...perässä juoksemiseksi , on kysymys jostain muustakin kuin vain parisuhde asioista ...tämä yhteiskuntamme rakentuu jotenkin oudosti vain joidenkin asioiden mpärille, jotka olivat siis....


    • -woman-

      Eilisen madventuresin jälkeen tuo kuulostaa kyllä aika kesyltä. ( Siis ao. jaksossahan seikkailtiin japanissa, jossa teinitytöt tienaavat rahaa myymällä pikkuhousujaan 'keräilijöille'.Sitä enemmän rahaa, mitä kauemmin jalassa ovat olleet.)
      Tuo on ällöttävää jos mikä!

      • viitsikö tehdä

        ihan normaalista asiasta jotain fetissiä tai likaista.alkukantainen juttu.en pidä pahana luonnon lakia.antakaa miehen tehdä vaan...


    • Unto

      Nuuhkin mielelläni ihanaa naisen tuoksua pikkareista,myös naapurin rouvan ja kaverini vaimon pikkuhousuja olen nuuhkinu ja hieronu kovaa kaluani tuoksuvaan haaraosaan. Kari

      • Anonyymi

        Heh, heh,.....


    • kaaleppi kinkkuperä

      kiva provo. kyllähän noita haistelijoita on ja kaiken maailman pervoja, mut eiköhän ne haistele ihan vaan yksinäisyydessään? että ihan monesti oot kotiutunut ja "yllättäny" miehes istumasta pikkaris nenänsä alla. joo, yhen kerran ymmärtäis. sen jälkeen mies älyäis olla varovaisempi imppaamisessaan. vai kaiket päivätkö se istuu housusi nokkaansa kiinnitettynä, mitä?

      hae sä apua, haistelija.

      • Cyreni

        Voi helvetti mitä ongelmia naiset tekee tästä jutusta, ei kai kukaan tekisi tälläistä ellei olisi luonnollinen tarve. Itse en tiedä mitään kiihottmavpaa kuin naisen pimpiltä tuoksuvat pikkuhousut, jos olen yksin kotona osaan kyllä hyödyntää vaimoni alushousuja, kerran ostin spontaanisti baarista tapaamaltani naiselta ihanalle tuoksuvat pikkarit 150€ hintaan, ei lähtenyt ns. pikapanolle mutta em. kaupantekoon kylläkin suostui ja antoi vielä suukon kaupantekijäisiksi... Ihanat tuoksut viihdyttivät minua monta viikkoa, onneksi em. neitokainen ei ollut hoitanut alapesuaan liian hyvin eikä ilm. 'puutarhakaan' ei ollut liian hoidettu, omien kokemusten mukaisesti posliininaisten pimppi maistuu parhaimmiltaan mansikan ja kermatofeen sekoitukselta mutta jos täydellistä bukeeta halutaan täytyy karvoitusta olla... Nm. kokemusta on.


    • kepett

      Mulla taas on mies joka sanoi että haistellut pikkuhousuja ja runkannut. Pikkuhousuja jotka löytyneet yleisestä saunasta... yäk.

    • Naineen

      Lakatkaa vaahtoomasta mokomasta. Ei siinä mitään pahaa ole.

    • Pashkantärkeä

      Ei kaveri kuulosta perverssiltä lainkaan mutta sinä kuulostat niin pidättyväiseltä, että lienet pedantti tyyppi.

    • Anonyymi

      Tykkään nuuhkia käytettyjä naisten pikkuhousuja mieluummin vielä vieraan naisen ja jos saa suoraan jalasta kosteat housut pillun tuoksu saa kullin seisomaan rajusti. On naisia jotka myyvät käytettyjä Pikkareita.

    • Anonyymi

      On monia asioita jotka paljastuu yhteenmuuton jälkeen toisesta, tuli mullekin yllätyksenä naisen tietyt jutut. En kyllä ite haistelis vaimon käytettyjä pikkareita, keskityn siihen mitä niiden alla on kun päällä. Mut onhan niitä kaikenlaista, on naisia jotka kiihottuu esim. miehen spermasta.

    • Anonyymi

      Oksettavaa

    • Anonyymi

      Katsoin kerran erään brittiläisen dokumentin. Nainen pakasti ulostettaan pakkaseen ja lähetteli sitä miehille tilauksesta. Oli kuuleman hyvä bisnes. Meitä on joka lähtöön.

    • Anonyymi

      Joo, mun koira tekee tuota samaa, mutta nuolee ne samalla läpimäräksi.

    • Anonyymi

      Totuus on että ihmisiä löytyy moneen lähtöön, on niitä outoja naisiikin jotka kiihottuu milloin mistäkin, pari tullut eteen vaan ei seurustelua.

    • Anonyymi

      On toki noloa ja arkaa, että käy pyykkikorilla. Pikkarit pitää kerätä suoraan tytön yltä, ja vasta sitten kun tyttö on ensin ollut kuumana useita tunteja.

      Minulla on pikkareita monelta tytöltä, fetissejä monin tavoin. Fetissi on: "aineellinen esine jota kunnioitetaan/palvotaan, koska arvellaan niiden omaavan salaperäisiä voimia tai edustavan/muistuttavan jumalasta/jumalalattaresta". Käsite tunnetaan 1610 vuosikymmeneltä muodossa fatisso, portugalin kielellä (feminiini feitiço, maskuliini feɪ'ʧisʊ) joka tarkoittaa "viehätys, taikuus, viehätys", on verbimuotoinen substantiivi adjektiivista joka tarkoittaa "keinotekoista".)

    • Anonyymi

      Rehellisesti ... jos saisin miehen kiinni tuosta puuhasta, niin se olisi sen suhteen loppu. ei meinaan tulisi enää seksipuuhista ko. miehen kanssa mitään ja se on mulle oleellinen asia parisuhteessa. Mua vaan yksinkertaisesti alkaisi etoa koko mies.

      • Anonyymi

        Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, ei se mielestäni paljoa eroa siitä, että nuolee alapäätä. Tärkeintä on, että ne on nimenomaan kumppanin housut, joita haistelee, eikä muiden.

        Oma kumppanini tekee tuota, ja minusta se on itsestänikin kiihottavaa. Olen suorastaan otettu siitä, että hän ei näe niitä likaisina ja ällöttävinä, vaan vain kiihottavina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, ei se mielestäni paljoa eroa siitä, että nuolee alapäätä. Tärkeintä on, että ne on nimenomaan kumppanin housut, joita haistelee, eikä muiden.

        Oma kumppanini tekee tuota, ja minusta se on itsestänikin kiihottavaa. Olen suorastaan otettu siitä, että hän ei näe niitä likaisina ja ällöttävinä, vaan vain kiihottavina.

        En kai minä sinun mielipidettäsi sanonutkaan esittäväni, vaan omani. Minusta ihminen joka kaivelee LIKAPYYKKEJÄ ja tunkee niitä naamalleen, on erittäin etova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai minä sinun mielipidettäsi sanonutkaan esittäväni, vaan omani. Minusta ihminen joka kaivelee LIKAPYYKKEJÄ ja tunkee niitä naamalleen, on erittäin etova

        En käsitä tuota ensimmäistä virkettä, mielipiteensä tietenkin kullakin.
        Eli siinä on mielestäsi suuri ero, tapahtuuko tuo kontakti suoraan sinun alapäähäsi vai välillisesti vaatekappaleen kautta? Onko sinulle jokin muukin alapäähän liittyvä asia ällöttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä tuota ensimmäistä virkettä, mielipiteensä tietenkin kullakin.
        Eli siinä on mielestäsi suuri ero, tapahtuuko tuo kontakti suoraan sinun alapäähäsi vai välillisesti vaatekappaleen kautta? Onko sinulle jokin muukin alapäähän liittyvä asia ällöttävää?

        Ei ole mitään pakkoa tajuta. Minun alapääni on pesulla käynyt, kun siihen otetaan kontaktia. Alushousut taas ovat päälläni esimerkiksi myös harrastaessani liikuntaa. Jos sinä et näe tuossa mitään eroa, niin minä en sille mitään mahda. Pesemätön alapää ei tosiaan sen ihmeempiä himoja herätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä tuota ensimmäistä virkettä, mielipiteensä tietenkin kullakin.
        Eli siinä on mielestäsi suuri ero, tapahtuuko tuo kontakti suoraan sinun alapäähäsi vai välillisesti vaatekappaleen kautta? Onko sinulle jokin muukin alapäähän liittyvä asia ällöttävää?

        Ja onneksi ongelma on omalla kohdallani vain teoreettinen, sillä minulla on hyvin siisti mies mies, joka vain vie omia pyykkejään pyykkikoriin, eikä kaivele muiden pyykkejä sieltä pois.


    • Anonyymi

      Minä tykkää jaloista. Naisilla on seksikkäät jalat haluaisin imeskellä varpaita ja että hierotte kaluani jaloilla voisin myös lauetan niiden päälle

    • Anonyymi

      Makin katku viehättää joitakin.

    • Anonyymi

      Avaajaa saattaisi inhottaa myös se tieteellisesti tutkittu tosiasia, että parivalinta tapahtuu ihmisillä hajun perusteella hyvin suurelta osin. Avomiehesi on siis valinnut oikean puolison, kun hajusi kelpaa haisteluun. Kaikki hajut eivät nimittäin ole "hyviä".

    • Anonyymi

      Miehesi on sairas yksilö. Eroa heti myöhemmässä vaiheessa tulet kärsimään tästä henkilöstä. Mieti hyvä ihminen tulevaisuuttasi. Tämämies tulee pettäämään aina ,kun tilaisuus tulee.

    • Anonyymi

      Kyllä on pikkusieluista....:D Ite taas saan luvalla haistella, tykkään vaimoni tuoksuista ja pillun tuoksut ei ole mikään poikkeus. Työreissulle lähtiessä saan omia hotellikuolemia varten toisinaan käytetyt pikkarit suoraan käytöstä matkalaukkuun.
      Tai jos vaimo on pois kotoa niin on niitä löytynyt mun tyynyltäkin päiväpeiton alta.

      Älkää nyt olko niin perhana jäykkiä, mitä pahaa siinä on. Huonolla tolalla on pari suhteessa keskustelu jos ei voi näistä puhua. Toisen hyvää kunnioittamista on toki sekin jos ilmaisee ettei tykkää kun toinen haistelee sun pikkareita. Mutta haluatko oikeasti viedä sen ilon toiselta. Jos homma "etoo", niin koita ajatella sitä niin että paljonko toinen sinusta tykkääkään tai kiihottuukaan kun kokee sun tuoksut sellaisena mitä haluaa haistella. Kyllä jotkut miehet on aika eläimiä....so what?

      • Anonyymi

        Minkäpä sille voi, jos toisen tavat etovat. Yhdet kaivavat nenäänsä ja syövät räkää, toiset haistelevat alushousuja. Etovan ihmisen kanssa ei tee mieli olla intiimissä kanssakäymisessä. tietenkin he saavat aivan vapaasti harrastaa noita juttuja, mutta jonkun muun kanssa. 👍


    • Anonyymi

      Ihan ok. Mitä väliä. Moni tekee noin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe