13 vuotias, 70kg! Apua laihdutukseen äkkiä

Moikkelis kaikille😁 olen siis 13 vuotias. Painan 70kg ja olen pituudeltani 158cm😬 olen perinyt huonoimman vartalon koko perheestäni ja jopa sisarukseni ovat hoikkaa tyyppiä👍🏻 Harrastan salibandyä ja lenkkeilen ihan vaan randomisti joinakin päivinä ja saattaa käydä jopa niin että menee vaan 2 kertaa 3 viikossa joten siihen tarvitsen myös apua😕 olin terveydenhoitajalla kun oli tarkastukset ja tämä sanoi että mulla ei kuulemma ole vielä huolta koska en näytä sen painoiselta että näytän hoikemmalta mutta silti kuulen huomautuksia päivittäin ”läski” ja ”laihduta” jne. Se on mun arkinen huolenaihe johon tarvitsen kipeästi apua ja sairastan myös tämän asian takia keskivaikeaa masennusta koska mulla on liian pahat vartalopaineet😁 itken joka päivä kyseisen asian takia ja enimmäkseen mulle on tärkeempää kuitenkin se ulkonäkö eikä paino merkkaa siinä vaiheessa mitään koska mulla on kuitenkin lihaksia paljon👌🏻 Tarvitsen apua nyt siis VATSAN JA VYÖTÄRÖN SEUDULLA! Eli ois kiva saada pieni maha eikä niin että mulla on näin iso vatsa ja vyötäröä paljon kapeammaksi koska kyseinen vyötärönympärys on 93😕 ja HALUAN TIMMIN YLÄKROPAN! Eli VATSA JA VYÖTÄRÖ/LANTIO KAPEAKSI!!!! En pysty jutella äitini kanssa koska hän ei kuuntele ja samoin isä ja ne riitelevät usein joten niillä on enemmänkin huolenaiheita ja en vaan pysty suoraan juttelemaan äitini kanssa joten pystyisittekö te neuvomaan😀 ennen koulujen alkua 8.8 haluaisin viimeistään pienen yläkropan ja tahtoisin kapean lantion oikeesti! Auttakaa🥺❤️ Olen kiitollinen jo valmiiksi

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on hyvä keino eli syö max 500kcal per päivä ja käy jokatoinenpäivä 2km lenkillä (kävellen, hölkäten, pyörällä ihan sama) ja joka päivä 50 vatsalihasta kannaattaa tehä kahes eräs eli 25vatsalihasta 2kertaa päiväs sit 50kyykkyy ja 30 punnerrusta ja jua väh 3litraa vettä ja jos tulee nälkä syö kurkkuu tai jua vettä jatka tätä 2viikkoo ja sitte jatkat samal taval mut saat syyä 800kcal itellä toimii tosi hyvin oon 14v 160cm pitkä ja aluks painoin 53kg nyt 43 tähä meni kuukaus ja kannattaa välil palata viikoks siihe 500kcal ja säännölliset ruokailu ajat ja väh 8h unet nii tulee viel paremmat tulokset onnee laihdutuksee😘😘

      • Kiitos super paljon😫❤️ Kiitos että laitoit ohjeen koska mulla ei ollu harmaata hajuakaan siitä et miten mä tän alotan ja kiitos vielä kerran☺️❤️❤️


      • Anonyymi

        Minä olen laihtunut 2500 kalorin päivilläkin,tiesitkö sitä että maratoonari kuluttaa 5000 kal päivässä.


      • Anonyymi
        Läski13 kirjoitti:

        Kiitos super paljon😫❤️ Kiitos että laitoit ohjeen koska mulla ei ollu harmaata hajuakaan siitä et miten mä tän alotan ja kiitos vielä kerran☺️❤️❤️

        Toivottavasti et kirjoittanut tuota tosissaan. Tuo oli ehkä huonoin laihdutusohje ikinä. Johtaa erittäin huonoon vointiin, pysyvään lapsettomuuteen ja myöskin siihen, että kilot tulevat korkojen kera takaisin, kun kuuri väistämättä on pakko lopettaa.


    • Anonyymi

      Itseään nälkiinnyttämällä saavuttaa vain sen että elimistö alkaa pilkkoa lihaksia ja varastoimaan rasvaa.Lihakset kuluttuvat paljon energiaa levossakin.

    • Anonyymi

      Siis ja siis ja siis ja siis plus emoijit päälle.
      Jätä aineskin noi emoijit pois.

    • Anonyymi

      ÄLÄ KUUNTELE NOITA TORVIOHJEITA, EI SITTEN PÄÄTÄ EI HÄNTÄÄ.

      Usko mitä lääkäri sanoo.

      Kun ei oo ollenkaan tärkeetä tuo ulkonäkö.
      Mistä ihmeestä oot saanut tuommosia ideoita?

      Elä nuoruuttasi, lue kirjoja.
      Onko sinulla mummia tai ukkia jonka kanssa voit keskustella?

    • Anonyymi

      Syö kaikkea mitä olet tähänkin meneessä syönyt, aina silloin kun tähänkin mennessä olet syönyt, mutta vain puolet kustakin annoksesta. Huolehdi kuikenkin siitä että saat päivittäin riitävästi suolaa ja juot paljon vettä,

      Pidä mielessä että äkkiä ei ole mahdollista laihtua vaikka mitä tekisi, noin 100g päivässä on jo varsin vaativa ja enintään on mahdollista laihtua jotain 200g ... 250g päivässä (kun ei syö lainkaan).

      Ota aamuisin vaakalukema ja kirjaa ylös taulukko-ohjelmaan, laita viereen sarake josta näkee edellisten 15 vuorokauden keski-arvon, se antaa todenperäisen arvion siitä paljonko painosi on muuttunut, eli keskiarvoistaa "nesteen" (veden) määrän vaihtelun pois punnitustuloksista, se voi olla luokkaa /-2kg tai jopa enemmänkin.

      Niin sanottu "liikunta" ei ole laihtumiskeino, vaan lihastenkasvattamiskeino. Jotta "liikunnalla" olisi mitään merkittävää vaikutusta _laihtumiseen_ niin "liikuntaa" pitäisi harrastaa usemapi tunti hikisesti, jooka päivä, ani harva vitsii/jaksaa. "Liikuntaa" ennen ja/tai sen jälkeen ei tietenkään saa nauttia energia juomia/patukoita tai palautumis-eineitä ja mitä niitä onkaan, koska laihdutettaesa tarkoitus nimenomaisesti ei ole palauttaa/korvata sitä rasvaa jonka "liikunnalla" kuluttaa.

      • Anonyymi

        Ennen laihduttamisen aloittamista pitää miettiä, löytää ja ymmärtää ne syyt mitkä ovat ylipainoon johtaneet. Haluaako/tarvitseeko todella luopua niistä, muuttaa niitä? Koko loppuelämän ajaksi.

        Ennen laihduttamisen aloittamista pitää miettiä, löytää ja ymmärtää ne seikat jota tuottavat motivaation laihduttamiselle. Onko motivaatio todellakin riittävän vahva?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe