Onnettoman elämän ainekset

Anonyymi

Hei vaan. Ensin mietin kuuluuko tämä yksinäisyys-palstalle, mutta parisuhteestahan tästä on kyse. Tai asioiden mitä siihen ehkä pitäisi kuulua. Sitä sattuu erityisen paljon kun suhteessa jää ilman mitään henkistä tai fyysistä läheisyyttä. Se että kaikkensa tekee arjessa ja koittaa toimia oikein ja olla läsnä ei johda muuhun kuin perus yhdessä asumiseen kuten kämppikset. Ainoa ohut lanka mitä läheisyyden köydestä on jäljellä on öisit silitiksyt ennen nukahtamista ja pusu. Ne ovat ainoat asiat jotka läheisyyden puolesta viittaa parisuhteeseen.

Melkein 10 vuotta yhdessä ja heti suhteen melkoisen alussa alkanut makaamaan muualla plus lähipiiriläisten kanssa. Päissää. Sekaisin mutta ei se ole mikään peruste. Siinä nöyryytyksessä ja tuskassa kyllä helisi se alun huuma ja ilo sopivasta ihanasta kumppanista. Ei seksi ollut enää samanlaista, vaan arempaa ja etäisempää. Asioita ei ikinä käsitelty oikeastaan pidemälle, aikansa riideltiin onko taas jaeltu ja kun lopulta selviää että joo niin siinä se. Kaikki ovat jääneet takaraivoon.

Seksi hiipui ja jossain kohtaa se oli lähes pakonomaista, nopeasti kerran/kaksi krt peer kuukausi. Toinen menee kuselle ja sanoo laita ittes valmiiks, eli housut pois ja muna pystyyn ja sitten äkkiä askare pois alta. Jos mitään ikinä toivoo, tai koittaa niin jopa suututaan. Muiden kanssa kyllä tehnyt ties mitä ja jopa muiden naisten kanssa. Meidän yhteyden särki ja nyt pitäisi asioiden olla ok liitossa ilman läheisyyttä.

Tässä vielä sekin että hän sairastui ja olen hänen omaishoitaja ja vastaan kaikesta. Käyn joka pv 9e rekryhommissa 12h ja yli päivää, toiveenaa että saa muutaman kuukauden päästä palkallisen työpaikan. Paskaista ja rankkaa hommaa. Rakas puoliso herättyään alkaa laittamaan äärimäisen loukkaavia viestejä ja valituksia. Ottaa kuvia jostam puolityhjästä mehutölkistä olkkarin pöydällä ja vittuilee siitä 20 viestiä. Plus onneks pääsen susta kusipäästä eroon pian ym tuollaisia viestejä. Olen joku likakaivo kun vituttaa johon voi kaiken purkaa.

En ole muuta kuin sisukas ja rauhallinen, positiivinen ja kiitollinen tyyppi. Nyt on ollut pitkään usko kovilla. En tiedä onko läheisyyden tunteminen ilman rahaa mahdollista, tai eihän sekään rakkautta ole. Kuin vain voisi olla ylpeä ja tuntea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi, tärkeäksi ihmiseksi, mutta eihän sellaista vilpittömyyttä tälläinen mies voi saada.

Ja oma vika ja itsestähän kaikki on kiinni. Olen ollut liian kiltti ja mihinkään hyvään se ei johda, eikä kiinnosta kuin vedättäjiä.

7

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niinhän tässä on käynyt itellekin .yksityiskohdat ja piirteet tosin jokaisella omat .
      olen kanssa kiltteyteni ja vakaumukseni vuoksi sietänyt ilkeitä sanoja, jatkuvaa mätkytystä ihan kaikesta. Seksielämää ei ole ollut enää pitkiin aikoihin ollenkaan. vieras kumppanikaan ei ole mikään oikea ratkaisu. joskus mietti,, onko minun osani tämä, loppuiäksi ?
      maalaismies

    • Anonyymi

      Ei tollasta olekaan!
      Mahdoton on mahdotonta!

    • Anonyymi

      Melkein kuin olisin lukenut omaa kohtaloni. Melkein koska olen nainen ja miehenä narsistinen alkoholisti ilkeilyineen ja hyväksikäyttöineen. Asumme samassa omakotitalossa, eri kerroksissa. Emme edes välttämättä näe päivittäin kun on eri sisäänkäynnit. Itse olen sairastanut viime vuosina pari syöpää ja hoidan nyt saattohoitajana hänen sukulaistaan.
      Alkaa vain tuntua että olisi aika lopettaa 29-vuotinen avioliitto tai sen irvikuva. Oli jälleen kerran uskomattoman ilkeä.

    • Anonyymi

      Jonkinlainen huojennus jo sekin, kun huomaa että on muitakin, jotka kärvistelee tämänkin juhannuksen samassa tilanteessa. Tilanteen karmeus toki vaihtelee ,jos on narsistin kanssa tai väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Näillä palstoilla usein katsellaan tuskallista elämää vain seksin ikkunasta, sen puuttumisena - sanoisin että se pitkässä juoksussa murheista pienimipiä. Pelkällä seksillä ei tilanne parane. Itsellä tulee 28 v täyteen tikkatauluna elämistä, ja sanoisin ,että seksi loppui kun muu yhteys kylmeni ensin - ei päinvastoin, en pysty , enkä halua esittää seksiä.
      tällainen totuudesta lähtevä kirrjoittelu jo antaa voimaa , mutta ei kannata odottaa ,että näistä viesteistä nokkelasti löytyy ratkaisu. Ratkaisu voi kypsyä omassa mielessä ajan kanssa , vertaisten kanssa juttelu voi auttaa.
      maalaismies

    • Anonyymi

      Oikeastaan olen yrittänyt tehdä itselleni selkoa, haaveileeko vaan tästä avioliittoelämästä ulos,, vai jostain uudesta ihmisestä. Olisiko jonkun toisen kanssa muka helpompi ? miksi se suuri mahdollisuus lie mennyt minun kohdalta ohi.
      maalaismies

    • Anonyymi

      Mitenkä olisi ajatus laittaa ero vireille ja elää rauhassa ja yksin.
      Siinä tulisi tilaisuus koota fyysinen ja psyykkinen oma-minä kasaan ja ajan kanssa , terveempänä ja voimakkaampana alkaa nähdä maailmaa puhtaan lasin läpi kirkkaana ja kauniina.

      Tuo sallii tilaisuuden jatkaa itsensä henkistä (ja tietenkin fyysistä ) kehitystä, elää ilman pakonomaista mielipahaa ja masennusta.
      Kenelläkään ei ole pakkoa antaa kenekään toisen jatkuvasti raiskata omaa henkistä minää! Ei sinullakaan.
      Minkäänlaiset olosuhteet eivät saa asettaa aitoja poistua sairaasta elinympäristostä! Sallia itsensä henkinen pahoinpitely (joista AP esim. kertoo) tulee ajan pitkää liian kalliiksi ei vain itselleen vain myos koko yhteiskunnalle. Se taas EI ole oikein!

      Ajatteleppa mahdollisuuksia muuttaa elämäsi suuntaa terveempään.
      Se vatii hiukan enemmän energiaa, mutta todellakin on sen arvoista!

    • Anonyymi

      Kerronpa minäkin onnettomasta liitostani. Mies petti vuosia jäämättä kiinni. Kunnes koitti se rohkea kakkonen joka. Ilmoittautui ja kertoi tuosta narsistista. Ensin en uskonut ja uskoin kaiken mitä narsisti vakuutteli. Vuosia myöhemmin jälleen kakkonen iloittautuu. Tässä vaiheessa oli pakko kertoa jollekin asiasta. Vakuutti ettei ole narsisti. Kuinka ollakkaan luotettu kaveri meni kertoi asiani ja myöhemmin kävi ilmi että sekin oli ollut suhteessa tietoisena kakkosena. Kun ikää tuli lisää päätin siis elää liitossa jossa hyväksyn pettmisen sen rahan tulon takia. Elämä on ihanaa saa olla rauhassa ja nauttia omista jutuista. Inhottavaa on kun kakkoset aloittavat sen itkun kun olen se joka ei suostu eroamaan. Vaikka näin ei ole. Ne jotka salaa hiutelevat varattuja ettekä saa sitä eroamaan jättäkää puoliso rauhaan. En ole syylinen enkä syy miksi se erota halua. Tiedän raha se on miksi erota ei halua. Onneton olen aina kun mielenkiinto kääntyy minuun. Kun uusi kakkonen on kuvioissa saan rauhassa nauttia. Näullä mennään ja se siitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe