Saitteko toisenne lopulta jos olit aluksi toinen nainen?

Anonyymi

Olemme molemmat tahollamme naimisissa, omalta osaltani eroaikeet selvät, hänen osalta se tulee kyllä tapahtumaan jonain päivänä.
Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut, tuntuu loppuelämän rakkaudelta. Onko kukaan teistä kokenut sen että salasuhteesta löytyy se aito rakkaus ja saitte toisenne?

43

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole tullut vastaan moista kokemusta. Eronnut kerran ilman kolmansia osapuolia, se on reilua, eikös.

    • Anonyymi

      Saimme. Pitkään näytti siltä ettei mies jätä puolisoaan, mutta sitten vaimonsa teki päätökse hänen puolestaan ja päätti erota. Olihan se varmasti aavistelut että jotain on meneillään.

      Luulisin että ilman tätä olisin edelleen se toinen nainen.

    • Anonyymi

      Kakkosena olo onko se mitä? Mitä kakkonen on tehnyt? Ai jai minkin tunnen pari. Ovat varmasti huomanneet että tiedetään.. Mukava seurata saavat ja kuinka nopeasti.

    • Anonyymi

      On kokemusta ja kyllä saimme toisemme 😊

    • Anonyymi

      Kun pettää yhtä, pettää myös toista, kolmatta...valitettavasti tämä on totuus.

      • Anonyymi

        Ei ole. Kaikki ei ole sarjapettäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kaikki ei ole sarjapettäjiä.

        Kyllä on. Jos pystyy valehtelemaan yhdelle, pystyy valehtelemaan muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kaikki ei ole sarjapettäjiä.

        Valehtelijat eivät vaan muutu koskaan.


      • Anonyymi

        Mutta siihen ei pakosti ole tarvetta jos toisen kanssa on aidosti onnellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siihen ei pakosti ole tarvetta jos toisen kanssa on aidosti onnellinen!

        Itselleen voi uskotella mitä vaan ja siinä hommassa kakkoset ovatkin melkoisia mestareita. Vaimo yleensä kotona tietää, ettei mies siitä muutu, vaikka voissa paistaisi, kakkonen uskottelee itselleen, että näin käy.


      • Anonyymi

        Tai sitten se onkin niin ettå helpompi sen vaimon aatella että ukko on vaan paska kusipää pettäjä joka pettää kaikkia kuin se että se syy pettämiseen löytyykin peiliin katsoessa. Totuus sattuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se onkin niin ettå helpompi sen vaimon aatella että ukko on vaan paska kusipää pettäjä joka pettää kaikkia kuin se että se syy pettämiseen löytyykin peiliin katsoessa. Totuus sattuu!

        Vaimon ulkonäkö syynä? No jos tuota kakkosta katsoo ei ainakaan siitä ole kyse. Eiköhän se leikkiminen kuinka rohkea se on aloittaessaan kakkosroolin. Samoin kuinka uskoo kaikki paskat. Minä en taas usko niitä juttuja siitä. Tuskin on niin idiootti. Toki sai valita vapaaehtoisesti kun ne käräytettiin. Näkee vain että keksinyt todella paskaa sille "miksi on edes yhteydessä siihen. Kyllä kakkosen tulee se älytä joskus. Vähentäneet ovat tapailua että yhteyden pitämistä kun kerroin otaaneeni siihen yheyttä.


      • Anonyymi

        En tarkoittanut ulkonäköä vaan sitä mihin tilaan avioliitto/suhde on päätynyt koska aatellaan vaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se onkin niin ettå helpompi sen vaimon aatella että ukko on vaan paska kusipää pettäjä joka pettää kaikkia kuin se että se syy pettämiseen löytyykin peiliin katsoessa. Totuus sattuu!

        Niin, usein tuo peili ja siihen katsominen vetäistään esiin pettämisen yhteydessä ja monesti juuri se vilppiä harrastanut sitä peiliä tarjoilee toiselle. Ehkä ihmisen tyypillinen reaktio, etsiä vikaa omiin virheisiin aina toisesta ja tarjota sitä peiliä. Parasta peilihoitoa olisi kuitenkin kurkistaa siihen itse todetakseen, mitä näkee, mutta totuus kirpaisee liikaa pettäjää, että siihen edes katsoisi, mieluiten hän sen peilinkin iskee lattiaan pirstaleiksi.

        Uskokaa tai älkää, mutta petetyn ensireaktio, kun pettäminen paljastuu on katsoa itseään peilistä ja ns. lynkata itsensä, etten ollut tarpeeksi hyvä ja kiihkeä sängyssä, en puhelutunut tarpeeksi hemaisevasti, käyttänyt korkokenkiä ja minihameita, ollut miehelle se unelmien pikkuhoro. Keskityin liikaa perheen ja lapsien hyvinvointiin, eikä ollut rahaakaan käydä kerran kuussa kampaajalla, kun nekin rahat meni lapsiin. Kyllä sitä tutkiskeli itseään peilistä edestä ja takaa ja valitettavasti vertaisi itseään siihen kakkoseen. Kun sitten sai tietää, että naisia oli enemmänkin kuin vain tuo yksi, ajatteli, ettei sillä oman peilikuvan tarkastelulla ollut mitään merkitystä, vaan keskittyi vaan enemmän siihen perheen tukipilarin rooliin ja ajatteli aika aikansa kutakin.

        Että ei sitä kyllä ajattele, että olisi naimisissa, jonkun kusipään kanssa todellakaan. Pikemminkin ajattelee, että tässä muutoin hyvässä miehessä nyt on tuollaiset pikkuviat ja niiden kanssa on vain tultava toimeen. Eihän silloin seurustelu vaiheessa voinut tietää, että toinen ei kestä lapsiensa vuoksi menettää ns. ykköspaikkaansa, että on kateellinen omille lapsilleen. Ei elämä ole mitään silkkiä ja samettia ja itse tässä on ainakin oppinut, ettei tulisi edes mieleen flirttaillakaan muille kuin omalle miehelleen ja voin kertoa, että silti niitä väärinymmärtäjiä riittää, kun normaali kanssakäyminen ajatellaan aina jonkin seksuaalisuuden kautta. Ilmeisesti ihmiset on yksinäisempiä kuin koskaan ennen.

        Olisikin kiinnostavaa tietää, mitä se väärintekijä näkee sieltä peilistä, jos rohkeus riittää oman itsensä tutkiskeluun?


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Miksi kukaan ottaisi pettäjän viat itselleen.


      • Anonyymi

        Peiliin kannattaa katsoa kummankin. Jokuhan siinä suhteessa mättää kun toinen pettää. Suurimpia syitä varmaan yhteisen ajan puuttuminen. Keskitytään joko omiin asioihin tai sitten lapsien asioihin.
        Ja pettäminen kun on nykyään niin helppoa kun seuraa löytää somesta.
        Parisuhteen eteen on tehtävä töitä ja pidettävä suhdetta yllä.

        Siihen kyllä vähän puutun että tuskin kukaan mies olettaa että vaimo joka pv pukeutuu kuin "unelmien horo". Kaikkeen mikä toistuu samalla kaavalla, tylsistyy. Vaikka se ois tämän hetken unelma.
        Mieluummin tietyin väliajoin yllättää toisen unelma horona tai unelma pukkina 😁
        Pientä piristystä siihen parisuhteeseen. Sen lisäksi pitää yllä läheisyyttä arjessa ja tukee toista ongelmien keskellä yms. Kyllähän nämä jokainen aikuinen tajuaa. Tee toiselle mitä tahtoisit itsellesi tehtävän ja jos se toinen osapuoli ei tajua niin sitten kannattaa puhua ja kertoa mistä tykkää ja mitä tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siihen ei pakosti ole tarvetta jos toisen kanssa on aidosti onnellinen!

        Usko mitä haluat. Minä tiedän aivan varmalta taholta miehen valehtelevan myös kakkoselleen.


      • Anonyymi

        No se on sinun elämääsi, ei minun.


    • Anonyymi

      1) ei ole olemassa aitoa rakkautta, vain rakkautta.
      2) rakkaus kehittyy vuosien saatossa yhdessä eläessä, ei sitä saada siinä kohtaa kun suhde alkaa.

      Joo suhteemme alkoi noin 19 vuotta sitten niin että kumpikin olimme tahoillamme suhteessa. Tänä päivänä rakastamme toisiamme. En voi sanoa että saimme toisemme lopulta, koska lopullista on vain kuolema.

    • Anonyymi

      Miten pitkään olette (aloittaja ja salarakas) tapailleet ja oletteko viettäneet muutenkin aikaa kuin hotellihuoneessa?

      Tunnustaudun sarjapettäjäksi siinä mielessä, että salasuhteita on ollut lukuisia. Syitä tai yksityiskohtia en sen enempää avaa. Ainoastaan nykyisen "toisen naisen" kanssa, elämän jakaminen neljän ( lapset) sijaan kahdestaan ( lapset) olisi mahdollista.

      Niille, joiden mielestä pettäjä on aina pettäjä voin valottaa, että kun löytää sen ihmisen, johon on todella kiintynyt; se rauhoittaa ja samalla alttius houkutuksille katoaa.

    • Anonyymi

      Kysykää kuten tämä on: saitko tuhottua jonkun parisuhteen, lapsilta kodin ja perheen?

      • Anonyymi

        Minä en. Parisuhde oli jo kuollut, olivat lähinnä kämppiksiä. Lapsi jo täysikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en. Parisuhde oli jo kuollut, olivat lähinnä kämppiksiä. Lapsi jo täysikäinen.

        Mistä sinä tuon parisuhteen tilanteen noin varmaksi tiedät, olitko kärpäsenä katossa katsomassa?


      • Anonyymi

        Enpä ollut mutta näin minulle kerrottiin. Ja erokin meni sujuvasti juuri yllämainitusta syystä.


      • Anonyymi

        Erityisen surullista ajatella näin Juhannuksena niitä nuoria, jotka menettäneet välittävät vanhempansa ja perheensä uskottomuuden vuoksi. Juhannus on perheen ja suvun juhla. Silloin muistetaan kaikki paska mitä tapahtunut. Perheen mökki voi olla jonkun ilotalo, elähtäneen oloinen jonne ei enää mennä.


      • Anonyymi

        Menettäneet välittävät vanhempansa???? Eihän ne vanhemmat lakkaa välittämästä lapsistaan vaikka pettää puolisoa/eroaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menettäneet välittävät vanhempansa???? Eihän ne vanhemmat lakkaa välittämästä lapsistaan vaikka pettää puolisoa/eroaa!

        Todellakin näin on. Joku sanoikin, että on hyvä että edes yksi välittävä aikuinen, mutta enemmän suotaisi että kaksi. Kun ero tulee, romahtaa talous puoleen entisestä ja käytännössä sen alle. En tiedä ketä yrität vakuutella viimekädessä, mutta totuus on että erot ja pettämiset hajottaa uskon ihmisiin ja läheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menettäneet välittävät vanhempansa???? Eihän ne vanhemmat lakkaa välittämästä lapsistaan vaikka pettää puolisoa/eroaa!

        Haloo. Suuri osa lähivanhemmssta joutuu taloudellisesti tiukoille. Lasten harrastuksista, vaatteiden laadusta, matkoista joutuu tinkimään.Kaikki ei saa kun tueksi elarit, jos niitäkään mieheltä, joka satsaa siihen uuteensa. Laddten elintaso laskee. Harvassa on niitä uusia, jotka kantavat vastuuta ex-perheen lapsista, toki niitäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ollut mutta näin minulle kerrottiin. Ja erokin meni sujuvasti juuri yllämainitusta syystä.

        Mitä tarkottaa "erokin meni sujuvasti?" Ilman lakimiehiä ja oikeuden käyntiä? Joskus ero menee ilman lakiasioita koska petetyllä ei ole voimia. Ei siis mitään tekemistä sujuvuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkottaa "erokin meni sujuvasti?" Ilman lakimiehiä ja oikeuden käyntiä? Joskus ero menee ilman lakiasioita koska petetyllä ei ole voimia. Ei siis mitään tekemistä sujuvuuden kanssa.

        Niinpä. Ja mitä nolointa petettyjen hoitoa suomessa, on tarjota kongoriivista terapiaa petetyille. Heitä ohjataan hoitamaan erojärjestelyt asiallisesti ja käytännöllisesti ymmärtämättä ja käsittelemättä asioita sillä tasolla, mitä kriisiterapia ja heidän henkinen jaksaminen vaatisi. Niinpä sitten näille ********* pedataan kaikki paras mahdollinen ihmisen perinpohjaista pettämistä varten.


    • Anonyymi

      Rakkaus tekee sokeaksi. Salarakkaus on niille, jotka hakevat jännitystä arkeen ja vaaran viehätys on osa sitä. Kun rakkas arkipäiväistyy niin kiusaus salarakkaaseen voimistuu? Tilaisuus tekee sen mahdolliseksi? Jos on aiempaa kokemusta salarakkaista niin sitä suurempi on houkutuskin? Näin ajattelen. Toki voin olla väärässäkin?

      • Anonyymi

        Tuokin pitää paikkansa, mutta enemmän ajattelen ongelmien kasaantuvan sitä kautta, että pettäjällä on luonnevika. Narsistinen kakkonen näkee itsensä ylijumalallisena tai kuvittelee pelastavansa miehen rakkaudettomasta suhteesta. Hölmöä, ettei tälläin näe sitä, miten mies on välinpitämätön, julma ja kylmä perhettään kohtaan. Toisaalta jos miehellä on rahaa ja omaisuutta, saattaa kakkonem panostaa tositoimin omaan tulevaisuuteensa "kavaltamalla" lasten ja puolison omaisuuden itselleen. Näin syyttömät saavat kärsiä pettäjien porskuttaessa.


      • Anonyymi

        Juuri näin toimii salarakas


    • Anonyymi

      vai toinen "nainen"?uskotko et oot ny "ensimmäinen"?nooh.mietippä sitä.

    • Anonyymi

      Aloittsjalle sanoisin, dttä älä pitkästy. Ehkä särjet huumassa oman liittosi. Ehkä miehen vaimo nostaa miehen pihalle. Usein kuitenkin mies jättää tämän salarakkaansa ja etsii uuden, jonka kanssa voi aloittaa tyhjältä pöydältä. Miehet eivät halua tai pysty olemaan pitkään yksin. Naiset eivät yleensä ryntää uuteen parisuhteeseen , ovat valikoivampia ja nauttivat yksinolosta.

    • Anonyymi

      Nähtäväksi jää. Alussa näytti että saamme toisemme, nyt en ole siitä ihan niin varma enää. Kyllä tämmöinen tilanne syö ihmistä. Oma vika, mitäs aloin tämmöiseen suhteeseen. Eiköhän tämä selviä parin kuukauden sisällä että saamme toisemme vai lähdenkö eri suuntaan.

    • Anonyymi

      Joo, saatiin ja lopulta erottiin. Olin siis toinen nainen, ensiksi tietämättäni. Miehen kaikki suhteet päättyneet niin että oli jo uusi nainen kierroksessa, eli tämä jota petti mun kanssa, oli aiemmin ollut kakkonen. Siks ehkä en oikein syyllisyyttä tuntenut kun mies jätti sen mun vuoksi. Fakta kuitenkin oli ettei miehen kanssa tunnettu toisiamme kunnolla ja jos"normaali"kaavalla oltais menty niin luultavasti ei ikinä oltais yhteen muutettu. Tilanteen pakosta (mies asui muijansa luona ja mä en suostunut olemaan kakkonen ja pakotin valitsemaan ja valitsi sitten mut) muutti mun luokse lyhyen tuntemisen jälkeen. joidenkin kuukausien jälkeen erottiin, oltiin vaan tärkeissä asioissa niin erilaisia. Tänä päivänä ollaan kavereita ja erosta jo muutama vuosi.
      Kiinnostusta ei varattuihin ole, toki toivon ettei enää käykään niin että mies paljastuu varatuksi sen jälkeen kun ollaan jo intiimimmin oltu. Helpompi sanoa ei siinä vaiheessa kun mitään ei ole vielä tapahtunut.

    • Anonyymi

      Juu saimme toisemme, nyt jo yli kymmenen vuotta yhdessä.

    • Anonyymi

      Olen tilanteessa, jossa tämä minun "mies" tuki minua ottamaan eron jota olin harkinnut jo pari vuotta. Hän itse alkoi miettimään eroa vasta tavatessaan minut alku vuodesta. Olemme reilut 20 vuotta sitten tavanneet ekan kerran ja silloinkin meidän välillä oli vahvasti jotain. Emme nähneet yli 20 vuoteen mutta kun nyt tapasimme niin tapahtui taas jotain. Minä olen siis eronnut ja hän harkitsee... ehkä. Ei tämä helppoa ole, minulle ainakaan. Olemme molemmat rakastuneet tai ainakin hullaantuneet toisiimme ja näemme noin kerran viikossa tai joka toinen viikko. Nopeasti ja salaa. Mieli tekisi yrittää unohtaa hänet koska elämäni olisi vastaeronneena helpompaa mutta en vaan pysty. Onko tämä sitten rakkautta vai ei, aika näyttää.

    • Anonyymi

      On näitä nähty ja luettu tuo täältä monet kerrat. Ja luettu ja nähty mitä paskaa puolisoille aiheutetaan. Olet tehnyt virheesi, eikä sitä saa koskaan enää perutuksi - sitä mitä aiheutit perheellesi omin tekoinesi, jotka meille tuntemattomille mutta omaa lähipiiriäsi koskevat. Ette istu enää sulujuhlissa ja juoruille pikkutyhmää sukulaisistanne. Ette ole enää mitään "te". Olet joku joka lähti johonkin, joka ei pääse mihinkään paikkaan siellä jossakin, jos se tehtiin vääryydellä ja joku jokin sieltä joukosta "poistamalla". Ihmisissä asuu oikeudentunto, joka ei helly rakkaudesta, joka loukkaa elämää.

    • Anonyymi

      Kakkonen on minulle pelkkä panopuu enkä vaimoani jätä. En voisi kakkoseen luottaa ikinä.

    • Anonyymi

      Saa ne mutta vaikeimman kautta. Laitan molemmat tilille" maksamaan laitan. Voin vain kuvitella mitä tuo kakkonen sanoo kun ositus on tehty. Saa siinä kaksi velkaista tukea toisiaan. Samoin ottaa vastaan se muiden arvostus. Ikävä kyllä taitaa elämä muuttua ilmoituksen jälkeen todella kovasti. Mutta saavatpa tietoisesti rakastaa ja voin kuvitella miltä tuntuu kun totuus koittaa. Toki annoin mahdollisuuden valita näin tekikin. Mutta kiinni jäi uudestaan saman kanssa. Aikaa tämä ottaa kun ei ole minne mennä enkä taivas alle voi sitä heittää. No nythän se yrittää lämmittää kakkostaan että vastaanottais. Ei ole vieläkään vastannut joten odotellaan edelleen vastausta mihin mennä. Ehdot olen sanonut ja niihin on alistunut. Nyt vain odotellaan kakkosen vastausta.

    • Anonyymi

      Saatiin. Vähäksi aikaa, kunnes mies vaihtoi taas seuraavaan.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe