Pistää ihan silmään, kuinka usein murhien, kaappausten tai/ja raiskausten takana on musta mies.
Onko kukaan seurannut Friin rikosdokkareita?
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ja
Ja se on vasra sensuroitu versio. Oikeasti afroamerikkalaisten osuus henkirikoksista on vieläkin suurempi. Meillä on töissä naimisissa oleva ja perheellinen keenerimies joka vonkaa koko ajan nuoria naistyökavereita. Työpaikan lutka antoikin sille jo huulihölkkää. Kai se tekee suomalaisiin naisiin vaikutuksen kun sambolla on kotona kotimaastaan tuotu, kielitaidoton, miehestään riippuvainen, alisteisessa asemassa oleva vaimo. Vanhan romuautonsa takapenkillä viileä lastenistuin....
Kyllä mä luulen että kontaktoin petollisen miehen vaimoa. Ei se ole oikein että kielitaidoton maahanmuttajanainen on alistettu kotiorjan asemaan samalla kun tunnollinen perheen isä paneskelee lutkaansa.
On tämä töissäkin ihan julkinen salaisuus ja elefantti olohuoneessa että varattu mies käy sitä tyttöä nussimassa. Kuvaavaa muuten että töissä on paljon meitä suomalaisia sinkkumiehiä mutta tämä seksipommi valitsi silti isomunaisen sonnin vaikka sillä onkin vaimo ja pieniä lapsia. Kaikilla työpaikan afrikkalaisilla tosiaan on vaimo ja lapsia.
Olin itsekin ihastunut tähän naiseen ja mustasukkainen hänestä, mutta ei tässä henkilökohtaisesta kostosta silti ole kyse vaan reiluudesta alistettua maahanmuuttajanaista kohtaan. Johtuisiko se siitä että ne on dokkareita?
- Anonyymi
Johtuisko siitä että tilastot kertoo tiettyjen etnisten ryhmien olevan yliedustettuja ko rikosten tekijöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337864- 565834
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101650Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341370Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091