Laihdutuspillerit???

Sarah

Onko kenelläkään kokemuksia laihdutuspillereistä? Onko auttaneet ja paljonko maksaa?

3

1011

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain..

minä kokeilin omenaviinietikka tabletteja joita ostin ansasta(luontaistuotekauppa).. ne tehosi ainakin minulle..eivät kuitenkaan ollut niitä mitä lehissä on mainostettu..mut ei nekään sekunnissa auttanu..vei näläntunteen ja aineenvaihdunta nopeutu---> laihtuminen..
      kokeilin silloin myös oikeata omenaviinietikka litkua..siit en oikein tykänny mut kokeileppa nuita..

*purkin takana lukee näin:
      Omenaviinietikan luonnolliset aineet polttavat ihonalaisia rasvasoluja, aktivoivat aineenvaihduntaa ja auttavat painonpudotuksessa..

(kirjotus on aika sekava mut toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan) =)

• Nimetön

suomessa ei saa myydä mutta ei ole laitonta olla hallussa. efedriini on suosittu laihdutusvalmiste. se on kai joku amfetamiinijohdannainen tms mutta hyvin yleisesti käytetty ulkomailla.

stucker on sellainen jota ruotsistakin pitäisi saada. efedriini poistaa nälän tunnetta, nostaa verenpainetta (onhan kunnossa?), polttaa rasvaa paremmin ja saa sut ihan pirun energiseksi!!

suosittelen lämpimästi!! paras mitä mä olen kokeillut!

jos iho-ongelmia(finnit´), saattaa villiintyä.
      älä ota iltaisin, et saa unta!!

• Päiväunet

Hei! Millä hakusanalla tuota ruotsissa saatavaa voisi hakea, Stuckerilla ei oikein löytynyt mitään. Voiko tilata netistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      129
      1836
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      267
      666
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      72
      662
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe