Vito tattoo kokemuksia?

Anonyymi

Olen suunnitellut ottavani koko käden tatskan vito tattoossa joka sijaitsee helsingissä niin onko täällä kellään kokemuksia kyseisestä paikasta

18

5085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kokemusta mutta kuvien perusteella näyttää keskitasoa huonommalta suttaajalta eikä kuviakaan ole paljon eli kuinka kokenut tatuoija sitten mahtaa olla... Jos pysyt päätöksessäsi niin älä ainakaan maksa kovin paljon siitä kädestäsi, itse en menis edes ilmaiseksi tuonne.

• Anonyymi

Sanoi että tuo mitä meinaan ottaa siihen menisi noin 40tuntia ja velottaa 75€/h ja toinen vaihto ehto itsellä on duck's tattoo

• Anonyymi

Voitte käydä itse arvioimassa kuvat instagram/vitotattoo.fi

• Anonyymi

Itse en menisi sellaiseen paikkaan tai sellaiselle tatskaajalle, josta en oo 100 varma. Vito tattoolla on kaikenmaailman kisoja ympäri nettiä, mut en tiedä ketään, joka siellä ois tatskan ottanut. Niiden nettisivut vaikuttaa väkisin väännetyiltä ja tosiaan portfolio ei oo kovin laaja, voi kyllä sit liikkeessä olla lisää tehdyistä kuvista matskua. Mut jos siis yhtään mietityttää nii kannattaa vielä tutkia koska koko hiha on iso ja näkyvä projekti eikä se myöskään tuu halvaks. Itse ainaki vertailisin vaihtoehtoja ja kyselisin useammalta tatskaajalta vähän heidän tyylistään, hinnoistaan sekä ajoistaan.

• Anonyymi

Mä vastaan kuten edellinenkin, että koko hiha on iso ja näkyvä, plus maksaa

Itse menisin ennemmin tuonne, aikaa joutuu kyllä odotella, mut mulle se hyvä jälki on itselle hyvinkin tärkeää
      La Muerte Ink Tattoo Studio

• Anonyymi

Tuota la muerte ink studioo kattelin kans mut ne ei ota ollenkaa varauksia tän vuoden puolella enää

• Anonyymi

Jälki kyllä näyttää aika kurjalta…

• Anonyymi

Helsingin paskin tatskastudio, ja vieläpä kallis isoissa kokonaisuuksissa. Instagramiin päässyt "parhaat" tatuoinnit niin voitte kuvitella minkälaista jälki on niissä jotka eivät ole bioon päätyneet. Välttäkää kuin ruttoa

• Anonyymi

En voi valitettavasti suositella. Ei osaa tehdä edes perus lineworkkiä.. otin ite riskin ja nyt pitää mennä tekee muualle cover uppi kun on niin näkyvällä paikalle että hävettää.

• Anonyymi

huono ja kallis. harjoittelijoiltakin saa parempaa jälkeä

• Anonyymi

Vitotattoo pilasi elämäni. Tatuointi on iso ja näkyvällä paikalla. Olen käynyt läpi pahoja ahdistuskohtauksia ja masennusta jota epäonnistunut tatuointi on aiheuttanut minulle. En toivo vastaavaa kellekkään ja siksi haluan varoittaa kyseisestä studiosta. Ville Tonteri on vastuuton ja huolimaton tatuoija. Välttäkää tätä paikkaa älkääkä tehkö samaa virhettä kuin minä, Tämä katumus on aivan helvetillistä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat. kuvien perusteella Vitotattoo tekee aivan fantastista jälkeä. Jos et usko niin katoppa vaikka tästä: https://images.app.goo.gl/V3q4HAePTMAcoAx1A

Toi kasvotatuointi ... huhhuh! Niin kun sanotahan jotta kauneus on katsojan silmissä.

• Anonyymi

Huonompaa saa kyllä tosissaan ettiä. Kaverin omien sanojensa mukaan yli 20v kokemus mut ei kyllä kuvissa näy, hirveetä paskaa. Käy ottamassa kuva ammattitaitoiselta tatuoijalta.

• Anonyymi

Suomen paskin studio. Jälki on aivan kauheeta

• Anonyymi

On todella huono paikka. Jälki on, kuin pienen lapsen tekemää ja studio epäsiisti, ei voi kenellekkään suositella.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe