Vito tattoo kokemuksia?

Anonyymi

Olen suunnitellut ottavani koko käden tatskan vito tattoossa joka sijaitsee helsingissä niin onko täällä kellään kokemuksia kyseisestä paikasta

15

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta mutta kuvien perusteella näyttää keskitasoa huonommalta suttaajalta eikä kuviakaan ole paljon eli kuinka kokenut tatuoija sitten mahtaa olla... Jos pysyt päätöksessäsi niin älä ainakaan maksa kovin paljon siitä kädestäsi, itse en menis edes ilmaiseksi tuonne.

    • Anonyymi

      Sanoi että tuo mitä meinaan ottaa siihen menisi noin 40tuntia ja velottaa 75€/h ja toinen vaihto ehto itsellä on duck's tattoo

      • Anonyymi

        Voitte käydä itse arvioimassa kuvat instagram/vitotattoo.fi


    • Anonyymi

      Itse en menisi sellaiseen paikkaan tai sellaiselle tatskaajalle, josta en oo 100 varma. Vito tattoolla on kaikenmaailman kisoja ympäri nettiä, mut en tiedä ketään, joka siellä ois tatskan ottanut. Niiden nettisivut vaikuttaa väkisin väännetyiltä ja tosiaan portfolio ei oo kovin laaja, voi kyllä sit liikkeessä olla lisää tehdyistä kuvista matskua. Mut jos siis yhtään mietityttää nii kannattaa vielä tutkia koska koko hiha on iso ja näkyvä projekti eikä se myöskään tuu halvaks. Itse ainaki vertailisin vaihtoehtoja ja kyselisin useammalta tatskaajalta vähän heidän tyylistään, hinnoistaan sekä ajoistaan.

    • Anonyymi

      Mä vastaan kuten edellinenkin, että koko hiha on iso ja näkyvä, plus maksaa

      Itse menisin ennemmin tuonne, aikaa joutuu kyllä odotella, mut mulle se hyvä jälki on itselle hyvinkin tärkeää
      La Muerte Ink Tattoo Studio

      • Anonyymi

        Tuota la muerte ink studioo kattelin kans mut ne ei ota ollenkaa varauksia tän vuoden puolella enää


    • Anonyymi

      Jälki kyllä näyttää aika kurjalta…

    • Anonyymi

      Helsingin paskin tatskastudio, ja vieläpä kallis isoissa kokonaisuuksissa. Instagramiin päässyt "parhaat" tatuoinnit niin voitte kuvitella minkälaista jälki on niissä jotka eivät ole bioon päätyneet. Välttäkää kuin ruttoa

    • Anonyymi

      En voi valitettavasti suositella. Ei osaa tehdä edes perus lineworkkiä.. otin ite riskin ja nyt pitää mennä tekee muualle cover uppi kun on niin näkyvällä paikalle että hävettää.

    • Anonyymi

      huono ja kallis. harjoittelijoiltakin saa parempaa jälkeä

    • Anonyymi

      Vitotattoo pilasi elämäni. Tatuointi on iso ja näkyvällä paikalla. Olen käynyt läpi pahoja ahdistuskohtauksia ja masennusta jota epäonnistunut tatuointi on aiheuttanut minulle. En toivo vastaavaa kellekkään ja siksi haluan varoittaa kyseisestä studiosta. Ville Tonteri on vastuuton ja huolimaton tatuoija. Välttäkää tätä paikkaa älkääkä tehkö samaa virhettä kuin minä, Tämä katumus on aivan helvetillistä

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitä tarkoitat. kuvien perusteella Vitotattoo tekee aivan fantastista jälkeä. Jos et usko niin katoppa vaikka tästä: https://images.app.goo.gl/V3q4HAePTMAcoAx1A

        Toi kasvotatuointi ... huhhuh! Niin kun sanotahan jotta kauneus on katsojan silmissä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe