Mitäs naiset ootte mieltä,pitäiskö rohkeasti vaan iskeä kimppuun???Tilanne on tämä: tapasin muutama kuukausi sitten baarissa erään naisen,istuttiin koko ilta samassa pöydässä ja vaikka hän oli/on edelleen kihloissa, loppuillasta vaihdettiin pari suudelmaa mut ei sit muuta.Nyt n. kk sitten törmäsin häneen kaupassa ja ensin en muistanut/tunnistanut koko muijaa (pipo päässä ja lenkkeilykamppeet päällä) mut hän moikkasi mua ja kun jäin siihen katteleen hölmistyneenä hän muistutti missä oltiin tavattu jne ja vaihdettiin siinä vähän kuulumisia.Nyt taas vkl törmättiin baarissa ja hän tuli jututtaan mua ja kertoi et meinaa laihduttaa kesäksi 10kg,siks lenkkeilykamppeet siellä kaupassa ja toivoi etteivät rinnat katoa samalla kertaa jne.pla pla pla.Mitähän muijalla liikkuu päässä,jotenki mulle tulee sellanen tunne et hän vois olla kiinnostunu mut en oikein viitti yrittää mitään kun hän on kerta kihloissa,tosin käy baarissa melkein joka vkl joten ehkä suhde ei oo ihan ok.Oiskohan tuossa saumaa edes kertapanoon????
Varattu
9
1550
Vastaukset
- saumaa
jos se nainen ensin jättää miehensä... sitä ennen ei tarvi mennä kenenkään väliin vaikka toinen kuinka yrittäis...ja tämän ku sitte kaikki vielä muistais...varsinki ne saatanan typerät vitun idiootti lehmät joilla elämää on vain oman napansa ympärillä!!!!!
- rokokoo
Kyllä varmaan löytyy saumaa vaikka mihin ja jos nainen vielä rupee puhumaan rinnoistaan ja siitä kuinka kovassa timmissä tulee olemaan, (vähän samalla lailla, kun miehet pullistelevat lihaksiaan, tai kerskuvat mahtivoimillaan), niin se on silloin vihje siitä, että zänssejä olis.
on tämä että mä oon vapaa ja hän varattu niin eikö sen aloitteen kuulus tulla hänen puolelta??Ei hän nyt sentään niin hyvännäkönen oo (ainakaan ennenkun laihis alkaa puremaan) et viittisin alkaa todella hiillostamaan häntä kun on kerta kihloissa ja kaikkea,saan pian dunkkuun mieheltä.
- Paha Suvi
yrmio kirjoitti:
on tämä että mä oon vapaa ja hän varattu niin eikö sen aloitteen kuulus tulla hänen puolelta??Ei hän nyt sentään niin hyvännäkönen oo (ainakaan ennenkun laihis alkaa puremaan) et viittisin alkaa todella hiillostamaan häntä kun on kerta kihloissa ja kaikkea,saan pian dunkkuun mieheltä.
pitääkin sua ihan vaan kaverina? Täähän on nyt ihan oletusta, mutta tuo tapaamasi tyttö vois olla kuule vaikka minä. Paitsi että mä en oo kihloissa.
Mä olen vähän tämmönen yltiösosiaalinen: "väännä mulle se rautalangasta, beibe" henkilö ja jos kerran oo kapakassa jo tavattu ja muutenki törmätty niin kyllä sitä rupee helposti puhumaan niitä näitä ihan kaverimielessä jos kaupassa törmätään. Onhan siinä jo senverran tutusta kyse. Kyllähän sitä nyt ystävällinen voi toiselle olla ilman mitään taka-ajatuksia, vai olisko susta ollut parempi jos se muija olis vaan pyyhkässy sun ohitse ja ollu niinku ei olis nähnykään?
Mistäköhän aiheesta sä sitten rutisisit täällä? Ans mä arvaan... ;-)
Enivei, miehet yleensä aattelee että jos nainen juttelee niin sen on pakko olla kiinnostunut jotenki. Jos taas nainen ei juttele niin se on nirppanokka jolle kunnon mies ei kelpaa. Ja kaikki välimuodot tuppaa siitä sitten unohtumaan, kuten käytöstavat ja ystävällisyys.
Joten peruutapas pois nyt sieltä fantasioistas vähä ja heittäydy mukaan ihan kaveripohjalta. Eikai se mikään paha vaihtoehto olisi? Mukavaahan se on joskus niitä näitä juella, ilman sen kummempia vainoharhoja siitä onko joku kiinnostunu vaiko eikö?
Eikö? :-) Paha Suvi kirjoitti:
pitääkin sua ihan vaan kaverina? Täähän on nyt ihan oletusta, mutta tuo tapaamasi tyttö vois olla kuule vaikka minä. Paitsi että mä en oo kihloissa.
Mä olen vähän tämmönen yltiösosiaalinen: "väännä mulle se rautalangasta, beibe" henkilö ja jos kerran oo kapakassa jo tavattu ja muutenki törmätty niin kyllä sitä rupee helposti puhumaan niitä näitä ihan kaverimielessä jos kaupassa törmätään. Onhan siinä jo senverran tutusta kyse. Kyllähän sitä nyt ystävällinen voi toiselle olla ilman mitään taka-ajatuksia, vai olisko susta ollut parempi jos se muija olis vaan pyyhkässy sun ohitse ja ollu niinku ei olis nähnykään?
Mistäköhän aiheesta sä sitten rutisisit täällä? Ans mä arvaan... ;-)
Enivei, miehet yleensä aattelee että jos nainen juttelee niin sen on pakko olla kiinnostunut jotenki. Jos taas nainen ei juttele niin se on nirppanokka jolle kunnon mies ei kelpaa. Ja kaikki välimuodot tuppaa siitä sitten unohtumaan, kuten käytöstavat ja ystävällisyys.
Joten peruutapas pois nyt sieltä fantasioistas vähä ja heittäydy mukaan ihan kaveripohjalta. Eikai se mikään paha vaihtoehto olisi? Mukavaahan se on joskus niitä näitä juella, ilman sen kummempia vainoharhoja siitä onko joku kiinnostunu vaiko eikö?
Eikö? :-)voihan se noinkin olla.Jotenki mulle tuli vaan sellanen 'fiilis' et jotain säpinää ois ollu ilmassa.No eipä sillä väliä,mä vaan ajattelin et kun muija kerta oli ihan hyvän näkönen,viihtyy baareissa kiitettävän paljon ja on vielä monesti aika tuiskeessa niin siitä ois voinut napata helpon hetken ilon.
- ...............
Mikähän sua vaivaa???
Kelailet jotain läskiä naista joka vielä panee jotain toista miestä. HERÄTYS!!!
Tuo oli provosoivaa, mut sinuna menisin sinne baariin ja etsisin sitten vaikka toisen pienen ja pyöreen, mutta vapaan naisen.
Kunnioita elämää ja parisuhdetta sen verran, että jätä nainen rauhaan. Parisuhde ON asia jota pitää kunnioittaa, ja jättää varatut ihmiset rauhaan. Idiootit kun tuommoista pitää edes miettiä.
Ja ei, en seurustele. Ja ei, en ole menettänyt naistani toiselle. Olen sinkku, tosin eronnut pitkästä suhteesta joitakin kuukausia sitten. Isken paljon naisia, mutta aina vain vapaita. Jos nainen edes puolella sanalla vihjaisee suhteesta, niin etsin seuraavan naisen.Muija on tosi kaunis kasvoista eikä niitä liikakiloja montaa ole ja nekin on lähinnä pepussa ja reisissä.Ja mähän sanoin että ite en aio tehdä mitään aloitetta mutta jos eukko välttämättä haluaa jtn säpinää niin en mä kyllä todellakaan aio kieltäytyäkkään.
- Kata
Jos mietit kummalta aloitteen pitäisi tulla, niin voihan olla, että nainenkin miettii, ettei viitsi aloitetta tehdä, kun on varattu. Ilmiselvästi nainen ei ole tyytyväinen nykyiseen suhteeseensa ja voi olla, että hakee pientä nykäisyä, jotta voisi jättää miehensä. Se, että tuleeko siitä mitään hetken iloa pidempää on sitten sen ajan murhe...
koska ei olla törmätty pariin viikkoon.ja koska kyse ei ole mistään elämää suuremmasta ihastumisesta niin annan asian olla,ei jaksa alkaa sekaantumaan tollaseen juttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591