Osaa tarvittaessa olla Hiljaa ja yksin.
IHannemies
8
209
Vastaukset
on varakas,omistaa hienon auton! ja käyttää rahaa myös puolisoonsa!
sellanen on ihanne mies!- Anonyymi
Postisi toimii?
- Anonyymi
Osa ei käytä rahaa.....kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Olen suhteellisen varakas mies varmaan jonkin mittapuun mukaan, vaikken nyt mikään superökykään. Täyttänen kumminkin miljonäärin kriteerit. En käytä rahaa autoon tarpeettomasti, ainoastaan kohtuullisesti ja järkevästi... siksi sitä rahaa voi käyttää kaikkeen muuhun kivaan. No vaikka siihen että puolisolla on kaikki asiallisesti.No vaikka se hieno auto, jos niikseen tulee. Matalasta profiilista on usein etua
- Anonyymi
Ookoo, mikä jottei. Itse en arvosta laumasieluja kovin korkealle ja jatkuvaa hyväksynnän ja validaation hakemista muilta.
Semmonen 177-180cm Lappilaisen näköinen tumman ruskeat hiukset ja ruskeat silmät omistava mies olis tosi ihana <3 Joka näyttäisi mielellään vähän Esko Hukkaselta. Siinä vasta oli komea mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671