Varatun miehen käyttäytyminen somessa

Anonyymi

Laitoin tämän jo toiselle keskusteluplastalle, mutta vastauksia ei kauheasti tullut. Yritetään täällä uudestaan, joten asiaan.


Hei tarvin nyt oikeesti mielipiteitä. Kertokaa omia kokemuksia ja näkökulmia siihen, jos miehenne lisäilee snapchat-sovellukseen tuntemattomia naisia. Ukkojen baarireissun aikana tai instagramista. Eikä sitten tietenkään kerro tyttöystävälle mitään.

Itsellä tämä tilanne. Itse en pidä mitenkään tarpeellisena lisätä tuntemattomia miehiä ja tutustua heihin netin välityksellä. Asia mikä minua häiritsee tässä eniten, on asian salailu. Niin ja lisään vielä, kun kysyy asiasta niin aluksi valehtelee. Kun pyydän että voiko todistaa ja näyttää, alkaa ääni olla kellossa ihan eri.
Hei tarvin nyt oikeesti mielipiteitä. Kertokaa omia kokemuksia ja näkökulmia siihen, jos miehenne lisäilee snapchat-sovellukseen tuntemattomia naisia. Ukkojen baarireissun aikana tai instagramista. Eikä sitten tietenkään kerro tyttöystävälle mitään.

Itsellä tämä tilanne. Itse en pidä mitenkään tarpeellisena lisätä tuntemattomia miehiä ja tutustua heihin netin välityksellä. Asia mikä minua häiritsee tässä eniten, on asian salailu. Niin ja lisään vielä, kun kysyy asiasta niin aluksi valehtelee. Kun pyydän että voiko todistaa ja näyttää, alkaa ääni olla kellossa ihan eri. Olen kertonut että minua häiritsee eniten se, että ei voi avoimesti kertoa jos on tavannut uuden ihmisen jossain tai lisännyt instagramista jonkun muikkelin snäppiin.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä vitun varattu, onko joku kauppatavaraa vai, olen parisuhteessa mutta en ole varattu kellekkään.

    • Anonyymi

      Netissä vastakkaiselle sukupuolelle juttelu on ok, tiedät sen varmasti itsekin.

      Mutta tiedät myös itsekin, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa ja sinä sallit tuon niin kauan kun seurustelette.

      Itse jätin ex puolison juuri tuosta syystä. Ei ollut puhtaat jauhot pussissa ja lenteli intiimejä kuvia puolin ja toisin, samoin ehdotteluja.

    • Anonyymi

      Jos et pysty luottamaan sanaan tein minäkin oma valtaisen tarkistuksen. Toki oli poistanut kun palautin kopioin omaan puhelimeen. Kysyin asiasta vastasi. Kyllä kai minut tunnet niin hyvin etten tuollaisia harrasta somessakaan. Kun näytin kyseisen henkilön viestit tarina muuttui. Ikävää ettei tuo toinen vastannut kun kysyin. Aika noloa kuinka tietoisina harrastetaan ja varattu kun saa siihen vielä mahdollisuuden. Ei auttanut vaikka viestitin touselle mitä kertoi siitä. Toki sille lähtö tuli mutta otin takaisin. Nyt kunluvankanssa käydä hakwmassa poistetutviestit on paljon helpompaa uskoa miten vannoo käyttäytyvänsä netissä muiden kanssa. Et voi uskoa sitä en minäkään. Onneksi luotin omaan tunteeseen ja esittämiseen. Jos ei suostu näyttämään totuus voi olla toisenlainen. Ikävää mutta totta. Muistetaan siis varattunakin miten somessa ollaan.

    • Anonyymi

      Mo tuo valehtelu jo sinänsä on kai aika raskauttavaa.

      Kyllä miehesi on pelimies. Lähde ennen kuin satutat itsesi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe