Garth Brooks

Elovena

Kuinka moni teistä on kuullut Garth Brooksia ja mitä mieltä olette hänen musiikistaan??

Minulta löytyy useampikin levy ja olen totaalisen ihastunut..Tulkinnat ovat jokaiseen kappaleeseen sopivat ja tunnetta löytyy tosi paljon...Suosittelen kaikille....

3

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brooks

on oikeesti kova musikantti, ja alallaan yksi huippuja. Pitäisit varmasti myös Ricochet-bändistä (speeding bullet).

T. Metallimies

• Tim McMan

Garth Brooks oli 90-luvun kovin kantriartisti. Studiolevyjä ukko teki kahdeksan (ekan 1989), joululevyjä kolme, kokoelmia kaksi sekä tuplaliven sekä 5cd:n limited series boxin ekoista levyistä (Lisäksi Chris Gaines nimellä "pop"levyn jota voi kutsua myös flop-levyksi). Levyjen yhteismyynti ylitti 100 miljoonaa kpl! Garth lopetti huipulla v. 2001 ja jäi koti-isäksi sekä vaihtoi vaimonsa kantriartisti Trisha Yearwoodiin.

Miehen suosiota kuvaa hyvin se kun asuin usassa v. 1999 Philadelphian kuusi peräkkäisen päivän konserttia a 22000 lippua myytiin alle kahdessa tunnissa loppuun...

Mielestäni alkupään tuotanto on parempaa, pari viimeistä levyä ovat vähän heikompia. Yhden levyn ostajalle suosittelen The Hits- levyä, paras ostos on kuitenkin Limited Series 5 cd, jokaiseen levyyn on lisätty alkuperäiseen sisältöön yksi ylimääräinen bonusbiisi.

• Soimaan

The Chase ja Ropin´ the Wind löytyvät omasta hyllystä, mutta lainalevyinä kuunneltu muitakin.

Onhan tuo Garth yksi kantrin suurista viime vuosikymmenen puolelta.

Tosin tuotantonsa kestänee ajan hammasta vielä pitkään.

Ei muuta kun soitto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4827
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2198
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1832
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      35
      1567
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1391
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1391
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1120
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe