Elkää hukkuko 😊
Hyvää juhannusta kaikille!
19
<50
Vastaukset
Samoin täältä sulle ja muillekin. Emme huku, sillä emme meinaa uida. Ellei eksytä sitten muuten reitiltä. :D
- Anonyymi
Elkää myöskään nukkuko. Hienoa olla kesämökillä täällä on vaikka ketä porukkaa ja alasti saunotaan.
- Anonyymi
Onko ätmien juhannuksessa mitään hyvää. Vittu ei ole.
Kiitos kiitos
Olen nirtsannut tähän mennessä 481 itikkaa ja vahingossa yhden koppakuoriaisen, jonka kanssa polkumme ikävällä tavalla risteytyivät väärään aikaan väärässä paikassa.
Lähetin omaisille surunvalittelukirjeen sekä kimpun itse poimimiani kedonkukkasia, jotka olin sitonut yhteen timotein korrella.
(Hihitystä)
Luomus oli mielestäni kauniimpi kuin koppakuoriasen sukupuu.Lisäksi aion vetää tänään naamat, sillä Pauli Aalto-Setälä on kuulemma kutsunut itsensä tänne kylään.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Lisäksi aion vetää tänään naamat, sillä Pauli Aalto-Setälä on kuulemma kutsunut itsensä tänne kylään.
(Naurua)Ehkä Paulin voisi majoittaa aittaan, sillä siellä on ampiaispesä.
Haulikon ja kirjahyllyn siivosin jo eilen, joten kaikki aseet ovat kunnossa.
(Naurua)Partakaveri kirjoitti:
Eikös Paulin pitänyt olla sankari?
Mitä sinä niillä aseilla teet :DPauli on sankari, ei mikään tohveli. Pauli ymmärtää talouden logiikkaa yhtä hyvin kuin minä - tai kuka tahansa kotirouva.
Aseet ovat vain rekvisiittaa: mitä rajumpi rekvisiitta, sitä tehokkaampi tulos.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Pauli on sankari, ei mikään tohveli. Pauli ymmärtää talouden logiikkaa yhtä hyvin kuin minä - tai kuka tahansa kotirouva.
Aseet ovat vain rekvisiittaa: mitä rajumpi rekvisiitta, sitä tehokkaampi tulos.
(Hihitystä).. Mutta jos Pauli ilmestyy pihaa jollain hybridillä, niin Mendeksen naama nyrjähtää.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
.. Mutta jos Pauli ilmestyy pihaa jollain hybridillä, niin Mendeksen naama nyrjähtää.
(Hirn)Mjoo
Jos tavan mökkeilijä työntää askelmittarin kalsareihinsa, niin saa ihmetellä sitä kävelemisen määrää, joka on väistämätöntä.
Itse en enää edes viitsi olla niin lapsellinen.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Jos tavan mökkeilijä työntää askelmittarin kalsareihinsa, niin saa ihmetellä sitä kävelemisen määrää, joka on väistämätöntä.
Itse en enää edes viitsi olla niin lapsellinen.
(Hihitystä)Esmes kaupungissa, jossa kukaan ei kävele kuin näyttäytymistarkoituksessa, niin lukema on vain murto-osa tällaiseen rumbaan verrattuna.
Pyykit ovat tuolla, sauna tuolla ja tupa täällä, vene siellä ja ruoka tuossa.
Ei jumalauta.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Esmes kaupungissa, jossa kukaan ei kävele kuin näyttäytymistarkoituksessa, niin lukema on vain murto-osa tällaiseen rumbaan verrattuna.
Pyykit ovat tuolla, sauna tuolla ja tupa täällä, vene siellä ja ruoka tuossa.
Ei jumalauta.
(Naurua)Paulille pitäisi kaivaa vielä esiin jostain perintölakanat, ne pitsireunukselliset logolla.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Paulille pitäisi kaivaa vielä esiin jostain perintölakanat, ne pitsireunukselliset logolla.
(Hirn)Mjoo
No ehkä ei kantsis naputtaa kesän keskellä kaikenlaista turhaa, mutta siksihän tämä palsta on tähän käännetty, että olisi sitä omaa tilliä ja sipulia, perunaa, jota lautaselleen mättää.
Ehkä kaiken pämppäämisen ja syömisen jälkeen luen Paulille unisadun, sillä minulla on kuulemma unettava ääni, ja tarinani ovat aina omia.
(Hihitystä)
- Anonyymi
Puspus
- Anonyymi
Ketä haittaisi vaikka hukkuisinkin...?
Jalkasieni - Anonyymi
Nyt taitaa tulla kyl sen verta hyvät kelit et ennustan rumia lukuja juhannuksen tilastoihin, toivottavasti ihmiset olisivat oppineet jotain mnneistä vuosista?
Toivon olevani väärässä ennusteineni.Pistän paukkuliivit päälle..Saa nähdä minne asti lillun..Virosta vois hakea halvat viinakset..
- Anonyymi
Kyllä siellä on lämmintä ja ihmiset yliarvioivat uimataitonsa kännipäissään. Sanoin täällä mökilläni porukalle ettei kukaan mene sitten uimaan yksin että jonkun on tultava mukaan ettei sitten mitään ikävää satu.
Hyvää ja rauhallista Juhannusta täältäkin suunnalta kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368019- 615961
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131719Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431453Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141