Miten menetellä - olen töissä ja sain toisen tarjouksen

Anonyymi

Aloitin tässä kuussa työt. Nyt yllättäen työpaikka, johon joitain kuukausia sitten hain ja pääsin haastatteluunkin, otti yhteyttä meilitse ja ehdotti minun palkkaamistani (kuulemma henkilöstötilanne muuttunut).

Miten voisi ilmaista , että en ole käyttettävissä ainakaan tällä hetkellä (nykyisessä paikassa mulla on määräaikainen soppari)? En halua kuitenkaan välejä tuonne rikkoa, koska vaikutti kuitenkin kiinnostavalta paikalta. Voihan tilanteeneeni muuttua, jos nykyinen paikka ei jatka sopimustani.

1

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro tilanteesi ja ota firmaan itse oma-aloitteisesti yhteyttä nykyisen työsopimuksesi päättymisen lähestyessä.

Rehellisyys ja oma-aloitteisuus ovat avainsanoja kanssakäymisessä alalla kuin alalla ja tilanteessa kuin tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      87
      3982
    2. 54
      3303
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3022
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2961
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      167
      1942
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1348
    Aihe