Olen gootti, ja olen hylätty yön lapsi. Te muut iloiset ihmiset olette säälittäviä konformisteja, ettekä tiedä mistään mitään.
Kerron itsestäni ennekuin uhraan itseni roviolla, koska olen OIKEA gootti:
-Pukeudun vain ja ainoastaan mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa.
-Metallimusiikki (Children of Bodom, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth) pelasti minut konformistien kuninkaalta, eli jeesukselta.
-En ole nähnyt aurinkoa 9 vuoteen, koska se on tarkoitettu konformisteille. Liikun ulkona vain öisin.
-Vapaa-aikana itken ja viiltelen itseäni pimeässä huoneessa 2 kynttilän palaessa Black Metalin soidessa taustalla.
-Kun yö tulee, menemme joukolla hautuumaalle pitämään tarvittavat rituaalit. (Ei, emme käännä hautakiviä, kuten te konformistimulkerot väitätte)
-Uhraamme itsemme pimeyden voimille roviolla.
In Hell I Burn.
Minä olen synkkä
4
844
Vastaukset
- Anonyymi
Pukeudun kirkkaisiin ja aurinkoisiin väreihin, mutta kuuntelen silti synkempää musaa kuin noi sun artificially dark artistit. Kokeile Tyske Ludderia, Front line Assemblyä ja Foetusta niin ehkä opit synkistelemään sofistikoidummin.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä yrttejä ja huolehtia liikunnasta...Kirkasvalo lamppu löytyy tarvittaessa minulta ;-)
Musiikki taas auttaa paljolti hyvän fiiliksen saavuttamiseen.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä monenlaisia yrttejä ja huolehtia liikunnasta.
Sattumoisin myyn itse kirkasvaloja ja yrttejä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiminnot:Etuliiteluettelo?prefix=Metal &namespace=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099