David Bowie yksi parhaista miessolisteista?

David Bowie (1947-2016) on mielestäni parhaistarock-laulajista. Hänellä on hyvä ääni ja etenkin mainiot biisit, mutta hän on mielestäni jäänyt piiloon muilta kuuntelijoilta ja on aliarvostettu. Bowien parhaita biisejä ovat Life on Mars, Space oddity, Heroes, Starman, Young americans, Ashes to Ashes jne.
Bowie vaihtoi genrejä ja tyylejään musiikeissaan ja onnistui hyvin.
Itse kuuntelen Bowieta paljon, koska hänen biisinsä ovat mahtavia

Kuunnelkaa Life on mars kappale! Tietääkö/Kuunteleeko kukaan David Bowieta? Taitava laulaja ja säveltäjä. Mun mielestä yksi parhaista glam rockin ja muiden genrejen laulaja. mun mielestä Life on Mars? on sen parhain biisi, mut myös on toisia sen biisejä joista mä pidän esim Space oddity, Starman, Heroes, Fame, Young Americans ja ZIGGY STARDUST.
Bowie on mun mielestä aika aliarvostettu verrattuna Queeniin ja muihin suosituimpiin bändeihin

Myös toisista bändeistä pidän kuten Kansas, Boston, Queen, Ac/Dc, The Who, the Beatles.
https://www.youtube.com/watch?v=AZKcl4-tcuo
Eli Life on Mars? biisin linkki https://www.youtube.com/watch?v=AZKcl4-tcuo

15v poika

8

<50

Vastaukset

• Bowieta pidin nerona aina siihen saakka kun tuli ulos hänen menestynein levynsä Lets Dance, joka oli ensimmäinen huono Bowien albumi. Ostin vielä Tonightin, mutta seuraavan Bowien ostinkin vasta 90-luvulla ja se jäi viimeiseksi.

Taisivat ne huumeet olla se luovuuden lähde hänelle kun Scary Monsters on viimeinen levy jolla on nerokkaita biisejä.

• Pöö. Vedä huumeita. Et sä oikeasti voi ajatella noin, vai ajatteletko? Vai onko tossa joku ongelma läsnä?

• alkuperäinen bowie menee kuten heroes. jne mä en enää noteeraa 80-l puolivälin 1984-1987 jälkeistä bowieta

• vitu homo

• No sehän on just näin, eikä tuohon paljon lisättävää ole. Paitsi ei se mikään aliarvostettu ole. Muiden hyperhypetykset sitten asia erikseen.

Lennon, McCartney, Jagger, Morrison, Reed, Bowie...

• ...Berry, Richard, Eppukin ofc...

• Bowie oli ainakin Suomessa kaikkea muuta kuin aliarvostettu. "Iso mies" soitti häntä radiossa koko ajan ja muistan kun "Under Pressure" tuli ulos, niin arvostelijat olivat yhdessä äänessä sitä mieltä, että biis oli "parempi kuin Queenin biist, mutta huonompi kuin Bowien".

• Reivit...Joo, sillä oli useita takkeja käännettäväksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.