Kokematon mies

Anonyymi

Haaveileeko kukaan nainen siitä, että saisi olla jollekin nuorelle miehelle tämän eka seksikumppani?
Kysyntäähän tällaiselle "palvelulle" olisi aivan rajattomasti, koska miehille seksiseuran löytäminen on vaikeaa.
Naiset voivat ilmoittautua...jättäkää yhteystietoja.

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on alkuperäinen tarkotuskin että kaksi kokematonta löytäisivät toisensa, seurustelisivat ja ehkä menisivät kihloihin ja avioliitton sitten mahdollisesti ja vasta tässä vaiheessa alkaisivat harjoittaa yhdyselämää ilkosillaan ja vaatteisillaankin eli oikeastaan harjoitella akikenlaista seksiä toistensa avulla samalla antaenkin toiselle jotain.
      Eikö emmostakin kannattaisi kokeilla joskus, sehän olisi aika huisi "uusi"ratkaisu kun se alkaa olla jo niin harvinaista käytöstä

      • Anonyymi

        Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, mutta nyt eletään vuotta 2019.
        Nykyään kumppania etsitään lähinnä tinderistä, missä vain ulkonäöllä on merkitystä.
        Tarkoittaa sitä, että miehistä vain komeimmat 20 % käy treffeillä ja loput 80 % elää vuodesta toiseen ilman naista.


      • Anonyymi

        väliäkö sillä mitä aikaa eltään, kyllä vanha käytäntö olisi parempi, kuten nähdään kaikista vapaaseksin karmeista hedelmistä: erot, yh-lapset,uusperheet, isättömyys, homosuhteet.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        väliäkö sillä mitä aikaa eltään, kyllä vanha käytäntö olisi parempi, kuten nähdään kaikista vapaaseksin karmeista hedelmistä: erot, yh-lapset,uusperheet, isättömyys, homosuhteet.....

        Tuota tuota... millä perusteella uskot, että erot tai homoseksuaalisuus vähentyisivät, jos ihmiset tutustuisivat kumppaniinsa seksuaalisesti vasta avioliitossa? Nimenomaan siinä ne erot varmaan lisääntyisivät hyvinkin paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, mutta nyt eletään vuotta 2019.
        Nykyään kumppania etsitään lähinnä tinderistä, missä vain ulkonäöllä on merkitystä.
        Tarkoittaa sitä, että miehistä vain komeimmat 20 % käy treffeillä ja loput 80 % elää vuodesta toiseen ilman naista.

        "Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, "

        Siis mikä alkuperäinen ajatus? Kenen ajatus ja missä? Alkuihmisillä vai?


    • Anonyymi

      Varmasti haaveilee,nainen.Tästä nyt jäävät pois nämä teinivuodet,jolloin
      kierrokset käyvät kuuminmillaan niin pojilla kuin tytöillä.Tämä kiinostuminen
      omasta idententistään alkaa 10 vuotiaana seikailuna päätyen joko homouteen/lespoiluun/hetoroksi,riipuen ympäristöstä,löytyy toki niitäkin
      joilla poikuus on tallella.Tällainen kasvun aika on monelle teinille vaikeaa.Eikä
      naiseksi tai mieheksi tulla poikuuden tai impeyden menetyksellä.

    • Anonyymi

      30 vuotiaana raahasin yhden pojan kotiini ja sanoin sille että saat panna minua. Tiesin pojan kokemattomaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe