Haaveileeko kukaan nainen siitä, että saisi olla jollekin nuorelle miehelle tämän eka seksikumppani?
Kysyntäähän tällaiselle "palvelulle" olisi aivan rajattomasti, koska miehille seksiseuran löytäminen on vaikeaa.
Naiset voivat ilmoittautua...jättäkää yhteystietoja.
Kokematon mies
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on alkuperäinen tarkotuskin että kaksi kokematonta löytäisivät toisensa, seurustelisivat ja ehkä menisivät kihloihin ja avioliitton sitten mahdollisesti ja vasta tässä vaiheessa alkaisivat harjoittaa yhdyselämää ilkosillaan ja vaatteisillaankin eli oikeastaan harjoitella akikenlaista seksiä toistensa avulla samalla antaenkin toiselle jotain.
Eikö emmostakin kannattaisi kokeilla joskus, sehän olisi aika huisi "uusi"ratkaisu kun se alkaa olla jo niin harvinaista käytöstä- Anonyymi
Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, mutta nyt eletään vuotta 2019.
Nykyään kumppania etsitään lähinnä tinderistä, missä vain ulkonäöllä on merkitystä.
Tarkoittaa sitä, että miehistä vain komeimmat 20 % käy treffeillä ja loput 80 % elää vuodesta toiseen ilman naista. - Anonyymi
väliäkö sillä mitä aikaa eltään, kyllä vanha käytäntö olisi parempi, kuten nähdään kaikista vapaaseksin karmeista hedelmistä: erot, yh-lapset,uusperheet, isättömyys, homosuhteet.....
Anonyymi kirjoitti:
väliäkö sillä mitä aikaa eltään, kyllä vanha käytäntö olisi parempi, kuten nähdään kaikista vapaaseksin karmeista hedelmistä: erot, yh-lapset,uusperheet, isättömyys, homosuhteet.....
Tuota tuota... millä perusteella uskot, että erot tai homoseksuaalisuus vähentyisivät, jos ihmiset tutustuisivat kumppaniinsa seksuaalisesti vasta avioliitossa? Nimenomaan siinä ne erot varmaan lisääntyisivät hyvinkin paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, mutta nyt eletään vuotta 2019.
Nykyään kumppania etsitään lähinnä tinderistä, missä vain ulkonäöllä on merkitystä.
Tarkoittaa sitä, että miehistä vain komeimmat 20 % käy treffeillä ja loput 80 % elää vuodesta toiseen ilman naista."Niin sehän on alkuperäinen ajatus, että kumpikin pysyy neitseenä kunnes pappi sanoo aamen, "
Siis mikä alkuperäinen ajatus? Kenen ajatus ja missä? Alkuihmisillä vai?
- Anonyymi
Varmasti haaveilee,nainen.Tästä nyt jäävät pois nämä teinivuodet,jolloin
kierrokset käyvät kuuminmillaan niin pojilla kuin tytöillä.Tämä kiinostuminen
omasta idententistään alkaa 10 vuotiaana seikailuna päätyen joko homouteen/lespoiluun/hetoroksi,riipuen ympäristöstä,löytyy toki niitäkin
joilla poikuus on tallella.Tällainen kasvun aika on monelle teinille vaikeaa.Eikä
naiseksi tai mieheksi tulla poikuuden tai impeyden menetyksellä. - Anonyymi
30 vuotiaana raahasin yhden pojan kotiini ja sanoin sille että saat panna minua. Tiesin pojan kokemattomaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603